Hallo dames, m'n schoonmoeder wordt voor het eerst echt oma. Ze kijkt hier super naar uit! Nu leek het mij leuk om iets met moederdag te geven, voor de oma to be. Hebben jullie nog leuke ideeën? Uiteraard koop ik daarnaast ook nog wel iets echt voor haarzelf, maar denk dat ze iets rondom de baby ook heel leuk vindt. Ze gaat trouwens ook een dag per week oppassen straks. Bedankt voor de tips alvast!
Ik heb een voorlees boek gekocht van bobbi en de aller liefste oma. Heel li ...
Ik heb die meteen voor mijn schoonmoeder besteld. Ze is echt een voorlees oma😊 Altijd als we elkaar zien zorgt ze ervoor dat ze bij de bieb boekjes heeft gehaald, dus lijkt mij toepasselijk.
Je kan een boekje kopen van oma vertel eens! Die heb je ook van papa, mama en opa. Erg leuk!! In dit boekje staan allemaal persoonlijke vragen over hun leven., ik vind t erg leuk iig
Wij hebben twee knisperboekjes van dikkie dik besteld voor de oma’s to be. Vond ik persoonlijk leuker omdat ze die vanaf 0-1jaar kunnen gebruiken, vrij snel dus.
Ik heb een tas gekocht met oma's oppastas. En dan staat eronder wat " erin ...
Dit heb ik ook gekocht voor allebei de aanstaande oma's! Ik wil er alleen wat leuks in doen, maar kon niet veel verder als chocolaatjes en een dove verwen pakket. Hoe geef jij deze tas?