18 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb voor mijn moeder het boekje ‘Oma vertel eens’ gekocht als moederdag cadeau. Misschien ook leuk voor je schoonmoeder?

6 jaar geleden

Op deze site staan leuke cadeaus voor oma's (En opas) https://hipenmamabox.nl/opa-oma/

6 jaar geleden

Ik heb een tas gekocht met oma's oppastas. En dan staat eronder wat " erin zit" - kusjes - koekjes- veel liefde

6 jaar geleden

Ik heb een voorlees boek gekocht van bobbi en de aller liefste oma. Heel lief, mooi boekje 💖💖💖

6 jaar geleden

Ik heb een theemok laten maken. Ook al vast een voor vaderdag. En 2 onderzetters erbij met beste opa en oma.

6 jaar geleden

Reactie op LvGSm

Ik heb een theemok laten maken. Ook al vast een voor vaderdag. En 2 onderze ...
Waar toevallig? Heb je een link?

6 jaar geleden

Reactie op Nonaline

Waar toevallig? Heb je een link?
Op https://www.yoursurprise.nl En dan heb ik niet de mok voor oma gekozen, maar zelf ontworpen. Anders heb je er gelijk 2.

6 jaar geleden

Reactie op Ramonaxx

Ik heb een voorlees boek gekocht van bobbi en de aller liefste oma. Heel li ...
Ik heb die meteen voor mijn schoonmoeder besteld. Ze is echt een voorlees oma😊 Altijd als we elkaar zien zorgt ze ervoor dat ze bij de bieb boekjes heeft gehaald, dus lijkt mij toepasselijk.

6 jaar geleden

Je kan een boekje kopen van oma vertel eens! Die heb je ook van papa, mama en opa. Erg leuk!! In dit boekje staan allemaal persoonlijke vragen over hun leven., ik vind t erg leuk iig

6 jaar geleden

Wij hebben twee knisperboekjes van dikkie dik besteld voor de oma’s to be. Vond ik persoonlijk leuker omdat ze die vanaf 0-1jaar kunnen gebruiken, vrij snel dus.

6 jaar geleden

Reactie op manonvdh

Ik heb voor mijn moeder het boekje ‘Oma vertel eens’ gekocht als moederdag ...
Die heb ik ook voor m’n moeder gekocht voor Moederdag

6 jaar geleden

Reactie op Al1234

Wij hebben twee knisperboekjes van dikkie dik besteld voor de oma’s to be. ...
Zijn deze boekjes ook echt op oma's gericht :)? Waar heb je ze besteld?

6 jaar geleden

Bij de prental hebben ze leuke shirtjes met favoriete opa en oma erop misschien dat een leuk idee

6 jaar geleden

Reactie op kellyS

Die heb ik ook voor m’n moeder gekocht voor Moederdag
Leuk!

6 jaar geleden

Reactie op Devenytje

Op deze site staan leuke cadeaus voor oma's (En opas) https://hipenmamabox. ...
Ik heb oma en ik gekocht op deze site. Super leuk boekje!

6 jaar geleden

Reactie op SuusRem

Ik heb een tas gekocht met oma's oppastas. En dan staat eronder wat " erin ...
Dit heb ik ook gekocht voor allebei de aanstaande oma's! Ik wil er alleen wat leuks in doen, maar kon niet veel verder als chocolaatjes en een dove verwen pakket. Hoe geef jij deze tas?

6 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Zijn deze boekjes ook echt op oma's gericht :)? Waar heb je ze besteld?
Nee dat niet. Ik doe er een leuk kaartje bij en een bosje bloemen. Het boekje is meer symbolisch bedoeld, het blijft tenslotte Moederdag :)

6 jaar geleden

Reactie op Al1234

Nee dat niet. Ik doe er een leuk kaartje bij en een bosje bloemen. Het boek ...
Oh enne via bol besteld!