19 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb gepersonaliseerde ginflessen laten make met de naam van de baby op en dan voor de liefste meter en stoere peter🤩
5 jaar geleden
Wij hebben een peter, een meter (familieband) en nog een knuffeltante en Knuffelnonkel (vriendenkring). Wij geven hen allemaal een grote pot doopsuiker met de naam op de pot gegraveerd. Daarnaast krijgen ze ook nog elk een foto in kader van de zwangerschapsshoot waarbij iedereen op de foto stond ☺️ Deze willen we dan volgend jaar opnieuw doen met ons kleintje en dan hebben ze een 'voor' en 'na' foto.
5 jaar geleden
Heb even de naam wel weggedaan want die is nog geheim tot de geboorte😅 wij hebben dus kleine “kersjes” waarop staat “Liefste meter” en “liefste peter”
En dan mini t shirts voor over een fles cava waar dan op staat “Meter van ..” en “Peter van ..”

5 jaar geleden
Reactie op MissAnoniem
Heb even de naam wel weggedaan want die is nog geheim tot de geboorte😅 wij ...

* coolste peter dus ipv liefste peter.
Staat duidelijk te lezen op foto ook trouwens haha
5 jaar geleden
Reactie op barbara_80
Dit hebben wij laten maken voor meter en Peter

Wat mooi! Waar zijn de takjes van?
5 jaar geleden
Ik denk dat wij een mooie foto maken de eerste of 2de dag en deze inkaderen voor meter en Peter 😊
Makkelijk en niet te duur.
En toch fijn aangezien er niemand in het ziekenhuis op bezoek kan komen 😉
5 jaar geleden
Reactie op barbara_80
Dit zijn droogbloemetjes
Ja dat zie ik inderdaad. Wat ik eigenlijk bedoelde was of je ze ergens gekocht hebt of zelf gemaakt? Heel mooi in ieder geval!
5 jaar geleden
Ja dat zie ik inderdaad. Wat ik eigenlijk bedoelde was of je ze ergens g ...
Ohh sorry 😅 heb ze zo laten maken maar denk dat het ook lukt om ze zelf te maken