11 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een tweedehands fietsje gekocht op MP voor 15 euro inclusief zijwielen. Vorig jaar ook al bij de kruidvat veel knutsel dingen in de uitverkoop gekocht. De fiets heeft ze inmiddels al (aug jarig) maar de andere spullen krijgt ze op de dag zelf. Lekker veel uitpakken.

één jaar geleden

Mijn man wilde een mini dyson hebben voor onze dochter,, die was volgens mij 60 euro. Verder heb ik al wat dingetjes om cijfers en het alfabet te oefenen. Ik volg graag voor meer inspiratie om aan eventueel opa's en oma door te geven haha

één jaar geleden

Tiptoi hebben wij ook op het verlanglijstje staan. Echt een aanrader ook! Spulletjes voor de pop, puzzels, kwartet, boekjes, klei

één jaar geleden

Een greep uit mijn tot nu toe verzamelde lijstje; Verkleedkleding, een discobal, ik leer knippen, knutselspullen, klei, een nieuwe rugzak, speelgoedkassa met geld en wat boodschappen, poppenhuis, leuke speelset met poppetjes (zoals sylvanian families, Gaby's poppenhuis, oid). Baby born ZUS (de peuterversie van de baby pop haha), magisch zand, playmobil set, nieuw badspeelgoed, een IELM pak voor in het najaar/de winter, kaplaarsjes, paraplu. Kinderkookschort, kinder baksetje, een mooi zoekboek. Deze lijst wordt al te lang 😆

één jaar geleden

Ik ben ook op zoek naar tips. Ik heb zelf nu erop: - kinetisch zand, playmags, groot memobord/krijtbord waar je op kan krijten en letters/cijfer magneten op kunt doen.

één jaar geleden

Coblo staat hier ook op het lijstje. Net als prentenboek, wat extra serviesje voor haar keukentje, spelletjes, loco piccolo boekjes, bobbi boekje

één jaar geleden

Wij geven een fiets met zijwieltjes. Verder vinden we het lastig aan familie te vragen. Ivm mijn werk (gastouder) hebben we al super veel. Hij heeft al een hele verzameling duplo dus daar hoeven we niet meer voor te vragen.

één jaar geleden

Een belevenis? Wij gaan binnenkort voor het eerst naar een theatershow, die van Zappelin. Je hebt er ook van juf roos, Bing etc Vinden ze sowieso geweldig en belevenissen blijven hen altijd beter bij dan speelgoed. 😄

één jaar geleden

Met 3 jonge meiden van 0-4 in huis zijn we sinds dit jaar gestopt met een cadeautjes en vragen we om alleen geld te geven. Zo kunnen we gezamenlijk een duurder cadeau kopen. We komen echt om in het speelgoed… Bezoek neemt naast geld alsnog een heel klein cadeautje mee is mijn ervaring. Van te voren leg ik dit ook uit aan het jarige kind en die vind het allemaal prima. Ze krijgen een kaartjes met geld en dat doen ze dan met veel plezier in hun spaarpot. De volgende dag kopen we dan het speelgoed wat ze graag willen. Afgelopen jaar hebben we van het verjaardagsgeld een micro step uitgezocht. Verder kun je dan denken aan: - stapelstein (set stenen, balance bord en stapelstein inside) - fietsje - connetix - Timio muziekspeler - grote duplo sets - Gabby poppenhuis Lego - wobbel - een belevenis is ook een goed idee! (Zappelin live met Fenna, kinder musicals, Grote show Kinderen voor kinderen)

één jaar geleden

Hier krijgt ze van ons een fietsje zonder zijwieltjes. Daarnaast vragen we nieuw klei, frozen spulletjes, dokter set etc

één jaar geleden

Leuk topic om war ideeën op te doen! Onze peuter houdt van spelletjes dus wij hebben een balanceerspel, uno junior, memory en een letter/cijfer spel op het lijstje gezet. Daarnaast knutselspullen, alfabet boek (soort zoekboek), verfdoos, poppenmandje voor op haar fiets, drinkbeker voor op school, rugtasje, buiten speelgoed (vangbal, kegelspel), kleuren met zand, rijgkralen en dinosaurussen.