Carnaval

Mariamia
één maand geleden
Volgen
Hoi allemaal Dit weekend is het carnaval, een feest wat ik al jaren extreem vier.. Nu ben ik zwanger maar het weet nog niemand... Vandaag precies 5 weken. Ik heb afgelopen jaar een miskraam gehad dus iedereen weet dat we er mee bezig zijn. Ik weet niet hoe ik dit verborgen moet houden, als ik niet drink gaan mensen vragen stellen ben ik bang. En alcoholvrij bier bestellen valt waarschijnlijk ook op.. Vind 't zo lastig! Iemand tips? ☺
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
11 reacties
mmoak
één maand geleden
Ja jeetje dat blijft lastig he! Misschien kan je 1 vriend of vriendin het vertellen zodat je die in je complot kan hebben en die je een beetje kan helpen met stiekem alcoholvrije biertjes bestellen ofzo :) Succes en veel plezier!
  • Rapporteren
Billie Lee
één maand geleden
Zeg dat je een lelijke blaasontsteking hebt opgelopen en antibiotica aan het innemen bent. :) Veel plezier!
  • Rapporteren
Karii
één maand geleden
Hier zelfde situatie, ik vind het ook lastig! Daarnaast ben ik ook gestopt met roken dus voor mij gevoel valt het daarom nog meer op; Ik denk dat ik doe alsof ik de griep heb.. 🙈
  • Rapporteren
Yvbaby1
één maand geleden
Ik maakte me er ook zorgen over. Gisterenavond heb ik steeds Rivella besteld. Ziet eruit als een platgeslagen biertje. Niemand die doorheeft dat je geen bier drinkt. Mensen zijn bovendien vooral met zichzelf bezig. :)
  • Rapporteren
Mariamia
één maand geleden
Reactie op Billie Lee
Zeg dat je een lelijke blaasontsteking hebt opgelopen en antibiotica aan het innemen bent. :) Veel plezier!
Die smoes gebruikte m'n vriendin vorig jaar al... En toen had iedereen haar door haha!
  • Rapporteren
Mariamia
één maand geleden
Reactie op mmoak
Ja jeetje dat blijft lastig he! Misschien kan je 1 vriend of vriendin het vertellen zodat je die in je complot kan hebben en die je een beetje kan helpen met stiekem alcoholvrije biertjes bestellen ofzo :) Succes en veel plezier!
Heb ik ook over nagedacht! Maar denk dat vriendlief 't daar niet mee eens is... Ik ga 't morgen denk ik maar gewoon proberen onder het mom van "we willen heel graag zwanger worden maar 't lukt niet..." Ow wat vind ik het moeilijk!!!
  • Rapporteren
Chantgr
één maand geleden
Ik ga gewoon carnavallen. Heb een vriendin het verteld. Dus zij en mijn man zullen mijn bier maar moeten drinken, wij gaan express wat later zodat iedereen er al flink wat achter zijn kiezen heeft. Dan letten ze vast wat minder op mij.🤣 Ik vind de rivella tip wel heel goed, ben alleen benieuwd of ze dat overal hebben
  • Rapporteren
mmoak
één maand geleden
Reactie op Mariamia
Heb ik ook over nagedacht! Maar denk dat vriendlief 't daar niet mee eens is... Ik ga 't morgen denk ik maar gewoon proberen onder het mom van "we willen heel graag zwanger worden maar 't lukt niet..." Ow wat vind ik het moeilijk!!!
Succes. Misschien inderdaad de rivella truc? Klinkt wel als een goeie!! Have fun!
  • Rapporteren
Chantgr
één maand geleden
Eerste dag overleeft! Gewoon mijn bier over gegoten bij mijn man en vriendin. Als we naar de wc moesten haalde ik binnen gewoon een alcoholvrij bier zodat ze mij af en toe ook 'bier' zagen drinken. Volgens mij had niemand het door 🤣 (Maar dat zullen we zeker weten over 7/8 weken)
  • Rapporteren
Minimensje90
één maand geleden
Gisteren carnaval gevierd en ik was "aan de antibiotica". Werkte volgens mij prima maar niemand weet dan ook dat wij bezig zijn met kinderen dat helpt misschien. 😊
  • Rapporteren
Mariamia
één maand geleden
Dag 1 "overleeft". M'n vriend en ik hebben afwisselend alcoholvrij bier gehaald, de barman knipoogde naar mij en zei ik zal niks zeggen... Dat heb je als je in 'n dorp woont! Morgen blijf ik thuis, en maandag bedenken we maar weer hoe we het doen haha! Ik vind er zo wel veel minder aan, en ik ben super moe.. Maaaaar alles voor het goede doel!!
  • Rapporteren