19 Reacties
5 jaar geleden
Jaaa ik ook!🙋🏼♀️ moet alles opschrijven, afspraken lopen door elkaar en to-do lijstje groeit ipv krimpt... Maar ze zeggen niet voor niets dat je van het zwangerschapsbrein ook moet ontzwangeren... 🙃
5 jaar geleden
Pff ja mega herkenbaar! Ik was altijd best wel scherp en kon alles onthouden, maar merk dat ik veel vergeet en inderdaad ook erg chaotisch ben in mijn hoofd.
Als ik er aan denk dat ik straks weer moet werken denk ik ook echt: hoe ga ik dat in de ochtend doen met die kleine zodat ik op tijd ben? Mijn ochtenden gaan nu zo sloom en chaotisch haha.
5 jaar geleden
Heel herkenbaar! Gister nog vraag ik aan een collega lust je wat drinken ja doe maar thee.. ik loop weg nog geen 10 meter verder.. wat wilde je nou ik ben het al kwijt😂 voelde me zo dom haha!
Maar komt vanzelf weer goed had dit na de vorige zwangerschap ook en het begon goed te komen en toen zwanger van de 2e😂
5 jaar geleden
Ja, zeker herkenbaar! Ik heb een notitieboekje onder de douche (omdat daar 100 dingen door mijn hoofd gaan en ik kan dat echt niet onthouden) die nat kan worden, dus kan het echt onder de douche al opschrijven. En heb een to do app waarin ik het echt meteen zet als het me te binnen schiet. Ook probeer ik mezelf soms te trainen door 2 dingen zelfs te onthouden en niet op te schrijven en dan kijken of dat lukt 😂
5 jaar geleden
Ik ben van beroep een planner dus ik probeer die skills erin te verwerken 😂
5 jaar geleden
Toppunt voor mij was een appeltaart bakken. Fanatiek in de ochtend kind klaarmaken lijstje maken kind mee ikzelf mee portomonee mee ( trots zijn dat ik die had onthouden!) Boodschappen gedaan ( helft niet afgerekend want dat lag onder in de wagen en niet op de wagen) thuiskomen, boodschappen uitpakken kind flesje geven verschonen en instaleren in de box. Mama helemaal klaar om te beginnen en toen waren er geen appels.... kon wel janken... 3 uur over dit hele gebeuren gedaan en nog steeds geen appeltaart kunnen maken... heb toch echt wel even zitten janken in een hoekje... hahaha
5 jaar geleden
Reactie op WenKem
Toppunt voor mij was een appeltaart bakken. Fanatiek in de ochtend kind kla ...
Hahaha, dan maar zonder appels 🤷♀️😅. Herkenbaar. Ik had gisteren boodschappen gedaan en trots dat ik heel me lijstje had afgevinkt. S avonds start klaar om ovenschotel te gaan maken.. aardappeltjes vergeten 😐. Toch niet me hele lijstje afgevinkt haha
5 jaar geleden
Herkenbaar. Ik moet eind deze maand weer beginnen. Gaat van alles door mijn hoofd. En ik vergeet ook super veel. Ik dacht dat dat klaar was na de zwangerschap😅
5 jaar geleden
Ik heb een agenda gekocht en erin geschreven wat ik wil bereiken en wat ik op een dag wil doen. Het afvinken van die taken geeft mij dan een goed gevoel om verder te gaan.