34 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er 1 van safety first. Te koop bij de Lidl

4 jaar geleden

We hebben er eentje van petite amelie, erg blij mee geweest en staat nu ook weer gereed! Hadden toen bijna alles via marktplaats gekocht, maar cosleeper hadden we nieuw aangeschaft, er was maar weinig verschil tussen nieuw en wat het op mp kostte maar misschien zijn de tijden veranderd in twee jaar.

4 jaar geleden

Ik heb de mijne van chicco. Heerlijk makkelijk bedje, super goede ervaringen mee. Heel stabiel en sterk aan het bed vast. Ga hem zeker nog een x gebruiken als de baby er is.

4 jaar geleden

Wij hadden een ledikantje van de ikea omgebouwd naar cosleeper, die was groter dan de meeste cosleepers namelijk en een stuk goedkoper :)

4 jaar geleden

Ik heb er een van safety first ik vind het een erg fijn bedje! Wel heb ik een extra toppertje gekocht om erin te leggen.

4 jaar geleden

Dit is de cosleeper van safety first

4 jaar geleden

Ik heb er eentje van petit Amelie gekocht. Zij hebben een consleeper en wiegje in één. Het hekje kan dus ‘s nachts makkelijk dicht en dit vind ik zelf wel zo geruststellend. Van te voren heb ik ook op de website van de consumentengids gekeken, daar stond ook wel nuttige info op. Succes!

4 jaar geleden

Ik kreeg de tip op het ledikantje op de slaapkamer neer te zetten als daar ruimte voor is. Scheelt ook weer in kosten 😊.

4 jaar geleden

Wij willen ze bij de lidl kopen, hebben er 2 nodig

4 jaar geleden

Hai meiden, een goede vriend van ons werkt bij babypark en adviseerde mij om gewoon een wiegje of ledikantje naast het bed te zetten. Hier zit een steviger en beter matras in dan in een CO-sleeper. De matrasjes zijn veel dunner... dus ik heb een wiegje (gewoon mini-variant van een ledikantje) gescoord op marktplaats. Met daarin een goed matras incl aerosleep.

4 jaar geleden

https://samenslapen.nl/ledikant-ombouwen/ Dan kan je het altijd weer ombouwen tot een gewoon ledikant. De stoffen cosleepers die worden genoemd kunnen maar max 6maanden mee of korter als je kindje eerder kan omrollen.

4 jaar geleden

Reactie op Mamaaa89

Hai meiden, een goede vriend van ons werkt bij babypark en adviseerde mij o ...
Dat hadden wij bij de eerste ook, maar we merkten wel dat er dan toch echt meer afstand tussen jou en de baby is. Wij gaan waarschijnlijk de wieg ombouwen tot co-sleeper.

4 jaar geleden

Heel verhaal getypt en nu is het weg 🤔. De korte variant: Op de Facebookpagina 'veilig samen slapen' kun je veel tips vinden en volgens mij ook een beschrijving hoe je het ledikant van de Ikea makkelijk en veilig kunt ombouwen tot co-sleeper. Ik vond deze fijn, omdat ze hier na een paar maanden ook nog in passen. Wij hebben wel een tweedehand ledikantje bijgekocht voor op de babykamer voor de slaapjes overdag. Nog wat tips, mocht je met dit ledikant aan de slag gaan: - Gebruik spanbanden om het ledikant bij de poten strak aan de poten van je eigen bed vast te maken. Zo kan er niks verschuiven en er geen ruimte tussen de bedden ontstaan. - ik heb een stukje schuim op maat besteld via internet. Deze heb ik aan de buitenkant langs het kleine matrasje gepropt (aan de lange kant) en hier over + over het matras zelf de molton en hoeslaken. Dus van het schuim zelf zie je niks terug. Dit zodat de matrassen echt goed op elkaar aansluiten en er geen spleet tussen zat. Voor de veiligheid ook. - ledikant kun je makkelijk op hoogte maken door extra latjes onder de poten te bevestigen. Het matrasje doe je dan direct al op de laagste stand en niet op de bovenste, wat je normaal bij jonge babies doet. Meestal doe je het matrasje pas lager zodra de baby zich gaat optrekken aan de spijlen. We hebben hem dus direct op deze hoogte omgebouwd.

4 jaar geleden

Ik zat te denken om de Chicco Next2me Magic te kopen omdat deze een schommelfunctie heeft. Iemand daar ervaringen mee? Is dit wel of niet oke voor de kleine?

4 jaar geleden

Reactie op Elma-Elma

Heel verhaal getypt en nu is het weg 🤔. De korte variant: Op de Facebookpa ...
Hey, waar heb je dat schuim besteld? Alvast bedankt!

4 jaar geleden

Wij hebben de co-sleeper Next to me van Chicco. Fijn en ruim bedje, je kindje haal je makkelijk naar je toe voor een voeding en legt het net zo makkelijk weer terug terwijl je zelf lekker in bed kan blijven. Mijn dochter heeft er 9 á 10 maanden in geslapen. Over een paar maanden gaan we hem weer van zolder halen voor de volgende baby om er nogmaals veel en lang plezier van te hebben. Dit bedje is inmiddels 4e hands, gaat de hele familie rond, dus ook prima via marktplaats aan te schaffen. Beddengoed gebruik ik van het ledikantje, de restanten stof vouw je dan strak onder het matrasje.

4 jaar geleden

Reactie op Roob

Wij hebben de co-sleeper Next to me van Chicco. Fijn en ruim bedje, je kind ...
Helemaal mee eens, ook wij gebruiken deze co sleeper wat een fijn bedje en wat een goede nachten hebben we gehad. Hier nieuw gekocht omdat ze toen bij aanschaf nog niet op mp stonden. Top bedje en zou m weer aangeschaft hebben nieuw of tweedehands maakt me niet uit.

4 jaar geleden

Ik heb de snuzpod 3 via marktplaats overgenomen. Schijnt ook een goede te zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Dadayla

Ik heb er 1 van safety first. Te koop bij de Lidl
bij van asten kun je een matrastopper kopen omdat die van safetyfirst vrij dun is :) https://www.vanastenbabysuperstore.nl/topper-co-sleeper-48x82

4 jaar geleden

Mocht je nog een molton of hoeslakentjes zoeken voor de cosleepers, op zoombee (website) hebben ze veel verschillende maten voor leuke prijzen :) zojuist besteld voor de chicco next2me