34 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mindex

Hey, waar heb je dat schuim besteld? Alvast bedankt!
Oei.. Dat is al zo lang geleden, dat weet ik niet meer. Je hebt ook nog verschillende soorten schuim, weet niet precies welke we hadden. Maar volgens mij had ik die tip ook via de Facebookgroep 'veilig samen slapen'. Daar kun je met de zoekfunctie misschien wel meer info vinden...

4 jaar geleden

Reactie op Mixedbabyoktober

Dit is de cosleeper van safety first
Weet je of deze ook geschikt is voor een boxspring?

4 jaar geleden

Zelf maken. Ledikant 1 lange kant eruit, balk ertussen om te verstevigen en de poten ophogen zodat het matras op de zelfde hoogte als je eigen matras komt. Super stevig, lig er zelf ook vaak half in. Ledikant formaat Kun je ook lang mee doen, wiegformaat zijn ze zo uitgegroeid.

4 jaar geleden

Wij hebben een bednest

4 jaar geleden

Dank voor alle tips dames!

4 jaar geleden

Reactie op NKr

Dat hadden wij bij de eerste ook, maar we merkten wel dat er dan toch echt ...
Ja precies, dat heb ik ook gedaan. Aan een kant het hekje weglaten of er een klein randje laten zitten. Zo had ik m alsnog als soort co sleeper idd.

4 jaar geleden

Onze 3e dochter was 3 weken te vroeg geboren en had enorm veel fysiek contact nodig, zij sliep gewoon in mijn armen tussen mij en en mijn man in. Dit vonden wij allebei heerlijk, ik legde ook het borstvoedingskussen zodanig dat ze veilig lag (we hebben ook een extra groot bed) . Dochterlief houdt er nog steeds van om veel te knuffelen.

4 jaar geleden

Reactie op Roob

Wij hebben de co-sleeper Next to me van Chicco. Fijn en ruim bedje, je kind ...
Wat ik me afvroeg: is het de bedoeling dat je de wand van de cosleeper snachts steeds weer omhoog doet en alleen tijdelijk naar beneden doet als je je kleintje wilt pakken of knuffelen? of kun je die gerust altijd naar beneden laten (mits die goed veilig aan je bed vast zit etc)?

4 jaar geleden

Reactie op Annelet

Wat ik me afvroeg: is het de bedoeling dat je de wand van de cosleeper sna ...
De wand heb ik altijd naar beneden gehad. Zo kun je gemakkelijk bij je kindje voor een speentje of huidcontact. Ook lag ik regelmatig met mijn hoofd in het bedje omdat mijn dochter hier rustig van werd. Met voeden kon ik haar makkelijk naar me toe halen en zo weer terug schuiven zonder uit bed te hoeven. Het bedje moet inderdaad vast gezet worden aan je eigen bed. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit nooit heb gedaan.. het bedje is nog nooit weggeschoven, misschien mede door onze stroeve vloer. Het is uiteraard het beste om hem wel vast te zetten 😊

2 jaar geleden

Ik heb er een van safety first ik vind het een erg fijn bedje! Wel heb ik e ...
Weet u nog waar u de topper gekocht heeft?

5 maanden geleden

Ik heb er een van safety first ik vind het een erg fijn bedje! Wel heb ik e ...
Hoi, mag ik eens vragen welk toppertje je gekocht hebt? Ik ben ook op zoek naar eentje

5 maanden geleden

Ik had de safety first. Vond het een erg fijne co sleepers.