18 Reacties

5 jaar geleden

Skubb van de Ikea hebben wij

5 jaar geleden

Bij de Lidl heb je nu opberg vakjes, misschien is dat een idee?

5 jaar geleden

Gaat dat wel passen alles in de commode? Je zit niet alleen met kleertjes maar ook met lakentjes, dekentjes, slaapzakken, hydrofiele doeken etc etc. Misschien heeft pinterest idee毛n voor de indeling?

5 jaar geleden

Van die uitschuifbakken van Ikea er misschien in?

5 jaar geleden

Reactie op Myriam35

Gaat dat wel passen alles in de commode? Je zit niet alleen met kleertjes m ...
Ja best een dilemma inderdaad. We hebben wel een kledingkast voor de baby (een smalle), maar daar hebben we geen ruimte voor daar. Die komt wrs op zolder.

5 jaar geleden

Reactie op Mamame

Van die uitschuifbakken van Ikea er misschien in?
Die kartonnen indelers bedoel je dan? Of van die plastic bakken?

5 jaar geleden

Ik heb mijn schappen afgemeten en uiteindelijk tjena bakjes van de Ikea gekocht. Ons schap is 60cm op 50 cm(denk ik) diep. Daar kunnen 6 bakjes op per schap, zonder deksel

5 jaar geleden

Reactie op Kim3100

Ik heb mijn schappen afgemeten en uiteindelijk tjena bakjes van de Ikea gek ...
Hoe het er uit ziet (niet op het schap) maar wel gesorteerd zodat we niet moeten zoeken 馃檪

5 jaar geleden

Reactie op Kim3100

Hoe het er uit ziet (niet op het schap) maar wel gesorteerd zodat we niet m ...
Ah super. Dankjewel voor het delen.

5 jaar geleden

Plankjes met mandjes boven je commode!

5 jaar geleden

- Alle kleine spulletjes op een plank in afgesloten doosjes zodat het niet stoffig wordt. - Luiers in een open mandje op de commode of plank - Watten in een glazen pot met deksel (ik gebruik een bewaar pot voor koffie van Hema geloof ik) - Alle kleding stapel ik op in de kast, niet te hoog zodat ik er ook achter kan kijken en het niet om valt. - Kleine dingen zoals sokjes, maillots, haarbandjes, mutsjes e.d. in de mandjes van Ikea die hier al genoemd zijn. - Beddengoed, hydrofiele luiers e.d. onderste plank en hoog opgestapeld. - Verder berg ik direct alles op op zolder zodra het niet meer gebruikt wordt. Ik koop veel kleding in het voren en dit staat ook op zolder in afgesloten transparante boxen.

5 jaar geleden

Wij hebben ook een commode met 3 planken en precies zo dat er op iedere plank 3 van deze kratjes van de Hema passen! Echt ideaal wat mij betreft. Totdat ze groter worden en de kleertjes dus meer ruimte nodig hebben... maar goed, tegen die tijd maar eens op zoek naar een kledingkast.

5 jaar geleden

Reactie op Kim3100

Hoe het er uit ziet (niet op het schap) maar wel gesorteerd zodat we niet m ...
Wat heb je daar voor leuks van winnie the pooh? Ik ben namelijk ook helemaal weg van dat schattige beertje haha

5 jaar geleden

Reactie op alishia010

Skubb van de Ikea hebben wij
Wij hebben ook de skubb van de ikea. De commode van hemnes 3 lades en een kleding kast erbij. Maar merk dat we de kleding kast nog helemaal niet gebruiken. Ja misschien alleen voor de grote maten kleding..馃き

5 jaar geleden

Reactie op Eefje2020

Die kartonnen indelers bedoel je dan? Of van die plastic bakken?
Nee dit soort bakken,op maat van commode en dan van de Ikea de skubb mandjes erin?zo kun je de dingen wel organiseren maar heb je niet het gedoe van het niet overzichtelijk hebben ;)

5 jaar geleden

Reactie op Mamame

Nee dit soort bakken,op maat van commode en dan van de Ikea de skubb mandje ...
En de bakken dus naar voren trekken 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Chantal33

Wat heb je daar voor leuks van winnie the pooh? Ik ben namelijk ook helemaa ...
馃榾 Het wordt een Disney kindje hier 馃槄 dat is een slaapzakje, een pyamaatje, een truitje en enkele rompers van Winnie

5 jaar geleden

Reactie op Kim3100

馃榾 Het wordt een Disney kindje hier 馃槄 dat is een slaapzakje, een pyamaatje ...
Ahh super leuk!! 馃槏