Dag allemaal,
Ik heb er nooit zo over nagedacht, maar onze commode (al helemaal opgeknapt en geverfd) heeft 2 grote kasten met deurtjes. Nu zie ik al die leuke indelingen met vakopbergers, maar dat is vooral handig als je lades hebt. Wie heeft er ook een commode met deurtjes en heeft er goede tips voor mandjes e.d.? Wij hebben geen aparte kledingkast in de babykamer.
Gaat dat wel passen alles in de commode? Je zit niet alleen met kleertjes maar ook met lakentjes, dekentjes, slaapzakken, hydrofiele doeken etc etc.
Misschien heeft pinterest idee毛n voor de indeling?
Gaat dat wel passen alles in de commode? Je zit niet alleen met kleertjes m ...
Ja best een dilemma inderdaad. We hebben wel een kledingkast voor de baby (een smalle), maar daar hebben we geen ruimte voor daar. Die komt wrs op zolder.
Ik heb mijn schappen afgemeten en uiteindelijk tjena bakjes van de Ikea gekocht. Ons schap is 60cm op 50 cm(denk ik) diep. Daar kunnen 6 bakjes op per schap, zonder deksel
- Alle kleine spulletjes op een plank in afgesloten doosjes zodat het niet stoffig wordt.
- Luiers in een open mandje op de commode of plank
- Watten in een glazen pot met deksel (ik gebruik een bewaar pot voor koffie van Hema geloof ik)
- Alle kleding stapel ik op in de kast, niet te hoog zodat ik er ook achter kan kijken en het niet om valt.
- Kleine dingen zoals sokjes, maillots, haarbandjes, mutsjes e.d. in de mandjes van Ikea die hier al genoemd zijn.
- Beddengoed, hydrofiele luiers e.d. onderste plank en hoog opgestapeld.
- Verder berg ik direct alles op op zolder zodra het niet meer gebruikt wordt.
Ik koop veel kleding in het voren en dit staat ook op zolder in afgesloten transparante boxen.
Wij hebben ook een commode met 3 planken en precies zo dat er op iedere plank 3 van deze kratjes van de Hema passen! Echt ideaal wat mij betreft. Totdat ze groter worden en de kleertjes dus meer ruimte nodig hebben... maar goed, tegen die tijd maar eens op zoek naar een kledingkast.
Wij hebben ook de skubb van de ikea. De commode van hemnes 3 lades en een kleding kast erbij. Maar merk dat we de kleding kast nog helemaal niet gebruiken. Ja misschien alleen voor de grote maten kleding..馃き
Die kartonnen indelers bedoel je dan? Of van die plastic bakken?
Nee dit soort bakken,op maat van commode en dan van de Ikea de skubb mandjes erin?zo kun je de dingen wel organiseren maar heb je niet het gedoe van het niet overzichtelijk hebben ;)