284 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lindambrosius

Ik werk als seh verpleegkundige in tilburg. We zijn met 5 collega's tegelij ...
Hey Linda, Hoe is de situatie in Tilburg? Ik kom aanstaande vrijdag op weekend naar daar voor een optreden... We kijken er enorm naar uit Maar ik had gisteren iets over Noord-Brabant horen vallen op de radio... Ikzelf ben van België... Groetjes

4 jaar geleden

Tilburg en Amsterdam. Ik denk dat het vooral massa hysterie is. Mensen rake ...
Euhm, Nederland is ook een van de meest drukbevolkte landen in de wereld. Maar goed, ik blijf gewoon logisch nadenken, goed de handen wassen en ga nu niet meer naar Brabant. Ben wel gister nog in Dalen geweest (Plopsa Indoor), maar daar zitten alleen twee Corona patiënten in quarantaine voor zover ik weet.

4 jaar geleden

Reactie op Alegriaax

Hey Linda, Hoe is de situatie in Tilburg? Ik kom aanstaande vrijdag op wee ...
Wat toevallig, ik ook! Ik had al bedacht achteraan te gaan staan bij het concert, daar is het vaak niet zo druk....

4 jaar geleden

Reactie op Alegriaax

Hey Linda, Hoe is de situatie in Tilburg? Ik kom aanstaande vrijdag op wee ...
Er wordt geadviseerd om binnen te blijven als je verkoudheidsklachten heb. Vooralsnog gaan er allerlei activiteiten en concerten gewoon door..

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Wat toevallig, ik ook! Ik had al bedacht achteraan te gaan staan bij het co ...
Hahaha toevallig, Hollywood Undead en Papa Roach? 😃🤘

4 jaar geleden

Reactie op Alegriaax

Hahaha toevallig, Hollywood Undead en Papa Roach? 😃🤘
Jaaaaaa! 😀

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Jaaaaaa! 😀
Hahah zalig! 😃

4 jaar geleden

Ik vond een filmpje van een gynaecoloog in Amerika op YouTube. Ze heet 'Mama dr. Jones' en als je haar naam intypt en zoekt op 'coronavirus in pregnancy & infants' vind je haar filmpje wel! Ik heb hier ook het linkje toegevoegd: https://youtu.be/a1M81AoIyAw Het heeft mij wel voor nu eerst🙈 redelijk gerust gesteld

4 jaar geleden

Reactie op Aimee95

Ik vond een filmpje van een gynaecoloog in Amerika op YouTube. Ze heet 'Mam ...
Oké er komt ineens een gek teken in de tekst, maar dat moet 'and' zijn

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Jaaaaaa! 😀
😭😭😭

4 jaar geleden

Wat ik mij af vraag... alle tests die zijn uitgevoerd op pasgeborenen betreft de vraag of het virus overdraagbaar is op je baby... lijken mij toch niet het meest betrouwbaar. De babys ongeboren tijdens de uitbraak van dit virus en bij wie de tests zijn uitgevoerd waren in die periode al levens vatbaar. Dus waar baseren ze deze info op betreft een foetus?? Niet dat er later toch blijkt dat deze kindjes mogelijk geboren worden met bijvoorbeeld een bepaalde afwijking.

4 jaar geleden

Reactie op Puckje12

Wat ik mij af vraag... alle tests die zijn uitgevoerd op pasgeborenen betre ...
Nou dat denk ik dus ook. Hebben ze 9 maanden iemand gevolgd die corona heeft gehad en bevallen is?

4 jaar geleden

Idd en de eerste 12 weken kan er het meeste gebeuren toch?.. Lekker als je pas net zwanger bent, zoals wij😑

4 jaar geleden

Ja hier maak ik me ook het meeste zorgen om. Dat het kindje geboren wordt met afwijkingen door het virus. Want of die er zijn weet je pas over een aantal maanden.

4 jaar geleden

Ik was vandaag bij de huisarts met mijn kleuter dochtertje. Zij heeft een aantal symptomen zoals hoest, snot en keelpijn. Ze testen haar niet omdat we niet in risicogebied zijn geweest en ze niet heel ziek is. Maar mogelijks dus Corona al kan het even goed iets anders zijn. Ik vroeg haar wat ze wist omtrent zwanger zijn en Corona. Ze gaf eerlijk toe dat ze het eigenlijk helemaal niet weten en dat ze heel goed begrijpt dat ik me zorgen maak...vooral omdat de zwangerschap nog pril is.

4 jaar geleden

Ik vind het ook dood eng. Er is niets bekend :(

4 jaar geleden

Maar elkaar met ons alle de kop gek maken werkt niet bevordelijk dames. Ja dat virus is een feit en nee we weten niet wat het met onze baby doet. Goed voor jezelf zorgen en voldoende rust, vitamine binnen krijgen en goed voor de persoonlijke hygiëne zorgen meer kan je niet doen

4 jaar geleden

Ik houd afstand zoveel mogelijk menselijk contact en hebt desinfectiedoekjes bij na contact bus supermarkt maak gelijk schoon voor de rest ontwijk ik zoveel mogelijk aanrakingen van openbare gelegenheden

4 jaar geleden

Reactie op Nele373

Ik was vandaag bij de huisarts met mijn kleuter dochtertje. Zij heeft een a ...
Bij mij nu precies hetzelfde.. Ik lig op bed hoesten keelpijn snotterig benauwd, had gebeld ivm baby. Ze gaan me niet testen denken gwn de griep wordt t erger dan bellen.. nu ben ik zelf vrij nucter wat betreft corona virus en alle heisa alleen ik ben nu niet alleen en draag een babytje..

4 jaar geleden

Dit weekendje etentje met vriendinnen. Goed idee? Het is een druk restaurant dus je zit vrij dicht op elkaar. Heb zin om te annuleren. Wat zouden jullie doen?