De eerste babyspulletjes: wat hebben jullie?

Roos | 24Baby
3 maanden geleden
Volgen
Hebben jullie stiekem al wat spulletjes gekocht? Zo ja: wat? 📷!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
16 reacties
Farida20
3 maanden geleden
Ik ben pas 8 weken zwanger dus durf niet echt haha al kriebelen mijn handen !
  • Rapporteren
lowara
3 maanden geleden
Ik durf ook nog niets te kopen, maar heb wel op de 9 maanden beurs gratis spulletjes gekregen. Dus heb al een miniatuur rompertje, schattige sokjes, slabbetje en hydrofiele doeken. Pas na 12 weken echo wil ik een mutsje kopen
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Ook 8 weken zwanger. Alleen een mutsje en rompertje voor mijn man mee te verassen maar dat was het ook. Ik wacht liever nog af, ook met de corona nu. Alle winkels zijn hier gesloten 🙈 dus liever wat afwachten voor ik spullen kan kopen en zien met eigen ogen ook hihi. Weet wel al wat ik ongeveer allemaal wil qua spullen. Lijstje is al klaar. 😊
  • Rapporteren
mona94
2 maanden geleden
Shirtje voor de papa gekocht en knuffeltje van m’n beste vriendin gehad. Ben nu 9+5 weken!
  • Rapporteren
Joyce182
2 maanden geleden
Eerste wat ik gekocht heb, waren baby Vans! Heb zelf minimaal 10 paar Vans (🙈) dus zei als de 8 weken echo goed is koop ik voor de baby zijn/haar eerste paar
  • Rapporteren
Sjanete89
2 maanden geleden
Ik krijg vooral van alles, terwijl ik het zelf nog wat te vroeg daarvoor vind. Heb al wel een hele garderobe uitgezocht, voor zowel een jongen als een meisje, dus zodra we weten wat het is, ga ik bestellen haha. Heb wel 2 rompertjes gekocht trouwens, 1 voor mezelf en 1 voor de papa 🙂
  • Rapporteren
Lina1992
2 maanden geleden
Reactie op Joyce182
Eerste wat ik gekocht heb, waren baby Vans! Heb zelf minimaal 10 paar Vans (🙈) dus zei als de 8 weken echo goed is koop ik voor de baby zijn/haar eerste paar
Aah die zijn mooi 😍
  • Rapporteren
Boontje R
2 maanden geleden
Deze afgelopen week binnen gekregen 🖤 na een goede 8 weken echo, mocht ik deze van mezelf bestellen.
  • Rapporteren
pris-remco
2 maanden geleden
Oh hier echt al een aantal dingen 😂 we werken de uitset lijst af en iedere week koop ik wel iets leuks. Deze week iets meer gekocht dan vorige week😅 Bij deze toffe insta heb ik allerlei houten artikelen besteld vandaag 😍 Over 2 weekjes ga ik mijn mozz luiertas rugzak bestellen! Ik kijk er naar uit!
  • Rapporteren
babyPeelen
2 maanden geleden
Ik denk dat wij al goed zitten tot aan het 3 jaar van ons kindje 😜 het is de 5de in lijn aan mijn man zijn kant dus alles krijgen we door hahah
  • Rapporteren
babyPeelen
2 maanden geleden
Reactie op babyPeelen
Ik denk dat wij al goed zitten tot aan het 3 jaar van ons kindje 😜 het is de 5de in lijn aan mijn man zijn kant dus alles krijgen we door hahah
Van de familie hoor niet van mijn man hahah
  • Rapporteren
Muisje98
2 maanden geleden
Heb al het een en ander in huis maar zodra we het geslacht weten bestel ik baby nike air max 🥰😍
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Deze als eerste pakje 🥰
  • Rapporteren
Dkva
2 maanden geleden
Wieg dekentje van Koeka via Marktplaats gescoord 😁
  • Rapporteren
Ohana6
2 maanden geleden
Een speen met de tekst 'I love Papa'. Zo heb ik het aan mijn vriend verteld. Voor een foto om de familie in te lichten een rompertje, mutsje en rammelaar van Nijntje..
  • Rapporteren