97 Reacties

4 jaar geleden

Jaa even klagen hoor! Deze week erachter gekomen dat ik zwanger ben. Nu nog ongepland maar bij mij erg welkom. Partner erg geschrokken en ziet veel beren op de weg. Tot nu toe is hij erg negatief en ik vind het lastig om hiermee om te gaan. Verder heb ik het de hele tijd koud, kan niet slapen en ben misselijk. Zo dat was hem eventjes hoor haha ♥️

4 jaar geleden

Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben (ongepland en onverwacht, was aan de pil). Mijn vriend is ook erg geschrokken en is weg gegaan (we wonen niet samen). Nu al paar dagen niks meer van hem gehoord. Ondanks dat (wat me heel erg verdrietig maakt en bang) weet ik dat ik dit ook alleen aankan. Hierdoor is het ook moeilijk genieten van de zwangerschap van tot nu toe.

4 jaar geleden

Ik heb geen zin om het tegen mijn schoonmoeder te vertellen 🤮🤮🤮🤮

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben (ongepland en onverwacht, was aan ...
Aaaaah neee!!! Wat naar zeg!

4 jaar geleden

Reactie op DDD1992

Aaaaah neee!!! Wat naar zeg!
Ja niet leuk inderdaad, maar probeer positief te blijven. Als hij niet terugkomt is het zijn verlies.

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben (ongepland en onverwacht, was aan ...
Im gonna whoop his ass!! Girl be strong! Ik word hier best boos van maar je bent een sterke vrouw en je kan dit! Kan ook schrik zijn namelijk maar je laat je vriendin niet zo maar achter en niet eens een appje kan niet. Pff

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben (ongepland en onverwacht, was aan ...
Pff ook heftig. M’n vriend ziet het tot nu toe ook totaal niet zitten maar bij jou gaat het een stapje verder. Meis we doen dit samen! We kunnen dit aan! Sterkte ♥️

4 jaar geleden

Reactie op VeerAnna

Pff ook heftig. M’n vriend ziet het tot nu toe ook totaal niet zitten maar ...
Jij ook sterkte meis ❤️ En laat je niet gek maken! We can do this

4 jaar geleden

Mijn tranen zijn echt vreselijk! En natuurlijk gigantisch on reëel. De tante van mijn partner had me al teleurgesteld door geen moeite te (willen?) doen om op mijn 30e verjaardag te komen. Nu had mijn partner maandag aan haar verteld dat we zwanger zijn en hij heeft haar opgenomen.. ze was zooo mega (overdreven) enthousiast, dat de gewoon begon te gillen! Ze heeft mij pas 1.5 dag later gefeliciteerd met een appje.. Ik heb er gewoon om moeten huilen😅 eerst dat ze me niks stuurde en later dat ze me een stom appje stuurde..

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben (ongepland en onverwacht, was aan ...
Weg gegaan nog wel?! Jezus! Je bent sterker dan je denkt meid! Jij kan dit💪

4 jaar geleden

Reactie op VeerAnna

Jaa even klagen hoor! Deze week erachter gekomen dat ik zwanger ben. Nu nog ...
Hopelijk trekt hij nog bij.. als het niet gepland is, is het natuurlijk ook schrikken! Probeer er over te blijven praten.. als hij met een probleem komt, kom jij met een oplossing daarvoor!😊

4 jaar geleden

Reactie op DDD1992

Ik heb geen zin om het tegen mijn schoonmoeder te vertellen 🤮🤮🤮🤮
Dat ken ik! Je moet ergens maar ik ‘wens het haar niet toe’. Klinkt dat grof...? Ze weet altijd alle aandacht naar zich toe te trekken en zet ons steeds ik het negatief daglicht... We hebben ook al maanden geen contact meer dus dat maakt het eens zo lastig...

4 jaar geleden

Reactie op VeerAnna

Jaa even klagen hoor! Deze week erachter gekomen dat ik zwanger ben. Nu nog ...
Zo herkenbaar! Hier precies dezelfde situatie! Ook qua klachten ha 😊 Wel moeilijk. Maar blijf sterk! Voor jezelf en de baby. M'n vriend gaat in de slachtofferrol zitten. Vind het lastig dat hij waarschijnlijk zijn levenswijze moet aanpassen qua bezigheden. Heeft al geopperd dat ik het hem heb aangedaan. Nou ja!! Voor mij ook schrikken, maar heb niet het voorrecht om in de slachtofferrol te gaan zitten. Het is eenmaal zo. En bij mij ook welkom. Emoties vliegen natuurlijk eerst alle kanten op. Hoop dat het straks wat rustiger wordt en we positief blijven en wat gaan genieten ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Neane88

Zo herkenbaar! Hier precies dezelfde situatie! Ook qua klachten ha 😊 Wel m ...
Wat is dat toch met die mannen. Stiekem wel fijn dat ik niet de enige ben in deze situatie. Zo heb je toch even mensen om mee te praten, merk dat ik dat echt wel nodig je. En inderdaad we moeten nu sterk zijn voor onszelf en de baby. Schouders eronder en door!

4 jaar geleden

Bij ons was het ook niet gepland maar mijn vriend is echt mega blij! Ik heb er iets meer moeite mee omdat hij nu nog meer werkt dus nu ik heb nodig heb hij dus nog minder thuis is. En dat bots helaas de laatste tijd best wel veel. Is heel moeilijk voor me om dan niet boos te worden op hem

4 jaar geleden

Wat fijn zo'n "klaagmuur" Ik heb op dit moment niets te klagen, (Na jullie berichtjes gelezen te hebben, mag ik niet klagen) Ik vind het oprecht rot voor de dames wiens vriend het niet kan/wil accepteren.. wens jullie heel veel sterkte en kracht, jullie zijn nu al top mama's!! Wij zíjn onverwachts zwanger van kindje nr 3. Ben 2 maanden goed ziek geweest, en toen.. SURPRISE.. weet het nu 2 precies 2 weekjes, en moet nog 2 weekjes wachten voor de echo.. merk dat ik me nu meer druk maak of alles wel goed gaat enzo, aangezien ik vorige maand nog zo beroerd was! En of de kleine daardoor wel een goede start heeft enz enz. Verder ben ik onwijs moe, heb ik het constant koud, misselijk, en kan alles eten wat los/ vast zit.. en dat terwijl mijn voornemen voor 2020 was, om de vorige zwangerschaps kilo's eraf te krijgen.. 🙈

4 jaar geleden

Ik was 10 jaar geleden alleen zwanger. Vader wou altijd heel graag een kindje ik (nog) niet en waarschijnlijk ook van hem niet. Uiteindelijk per ongeluk zwanger terwijl we al uit elkaar waren. Lang verhaal kort we zijn weer bij elkaar gekomen hij liet me steeds stikken ging vreemd etc. En liet uiteindelijk niks meer van zich horen. Ik vond alleen zwanger zijn pittig maar achteraf blij dat ik het zonder hem heb gedaan. Hij was geen toevoeging voor mij of zijn dochter! Maakte me het alleen maar lastiger. Ik hoop voor jou dat hij bijdraait maar anders ben je beter af zonder hem! En uiteindelijk toen de kleine er was viel het me reuze mee. Heb gemerkt dat je als alleenstaande ouder best veel hulp krijgt. Ik had het voor het kiezen waar ik mijn dochter heen bracht toen ik alleen was. Sinds ik een vaste relatie heb is het heel moeilijk een oppas te vinden als we er echt een nodig hebben 😂

4 jaar geleden

Wat erg dat er zoveel partners zijn die zo reageren! Mijn vriend is echt door het dolle heen en bij alles wat ik doe zegt hij doe je rustig. Als ik 2 keer op een avond aan het gapen ben zegt hij moet je nier naar bed? Haha. Ik ben echt vreselijk.moe. slaap elke dag voor 2100 en dan wordt ik wakker rond 0630, of vandaag omdat ik vrij was pas 0830. Nog steeds kapot.en sinds vandaag heel misselijk, weinig eetlust.

4 jaar geleden

Wat vreselijk voor de dames waarvan de mannen zo reageren! Hopelijk is het gewoon schrik, en zodra ze de echo zien, hartje zien/horen ze bijdraaien! Ik heb gelukkig zelf weinig te klagen, mijn vriend is er ook super blij mee. En ook extra zorgzaam nu haha. Verder wel met regelmaat misselijk, is vervelend maar hoort er nou eenmaal bij. En ook constant koud, nog erger dan normaal! En slecht slapen snachts ondanks dat ik kapot ben! Hoop dat dat wel snel voorbij is...

4 jaar geleden

Hier gelukkig een vriend die een gat in de lucht sprong. We zijn dan ook al even bezig geweest met zwanger worden. Heel lief en zorgzaam. Een workaholic die heeft toegezegd minder te gaan werken en zelfs nu al eerder naar huis komt. Voor de dames die met een partner zitten die minder enthousiast is. Geef het de tijd. Het is voor hem ook spannend en nieuw. Ik zou zelf ook heel boos en verdrietig worden denk ik maar het is toch de vader van je kindje. Hopelijk draaien ze bij! En anders zijn er zat mama's die het zonder papa weten te redden💪