97 Reacties

4 jaar geleden

We hebben thuis een warm water boiler van 80L dus op is op. Nu is hij dus op (zoals vaker savonds bij veel warm water gebruik). Maarja ik wil douchen dus heb me toch een partijtje lopen huilen net 🤦🤣 pakte er een teiltje bij on te vullen met heet water van thermoskan. M'n man moest gewoon lachen is dit niet van me gewend hierom huilen en zei ga je morgenochtend toch. Die ziet het probleem niet zo. Ik ben 5 weken 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

We hebben thuis een warm water boiler van 80L dus op is op. Nu is hij dus o ...
Hebben wij ook.. ik zet de timer op 1 uur en dan op 2 streepjes! Doe ik nu ook wacht er op tot ik kan douchen. Ik heb gisteren ook gehuild en ik lach nu alleen omdat ik weet dat ik noet alleen ben

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Hebben wij ook.. ik zet de timer op 1 uur en dan op 2 streepjes! Doe ik nu ...
Hahaha omg vreselijk hè! 🤦Ik zei al tegen m'n man we wonen niet in Afrika. Nu zit ik ook maar te wachten want een teiltje vind die man belachelijk 🤷

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Hahaha omg vreselijk hè! 🤦Ik zei al tegen m'n man we wonen niet in Afrika. ...
Met afwassen doe ik gewoon waterkoker aan.. heb geen geduld!😂😴

4 jaar geleden

Heerlijk even klagen nou hebben jullie de tijd heb een hele waslijst aan geklaag Man helpt gewoon weg nergens mee stiefkinderen vooral de oudste die me leven zuur nu maakt en dan al die hormonen dat ik om de domste dingen ga huilen en dan nog niet over de woeden uitbarstingen gehad pfff hahah dat was nog maar een klein deel van me geklaag in grote lijnen

4 jaar geleden

Hoii, Dinsdag zijn we erachter gekomen dat we zwanger zijn nu 4,5 week en super blij mee! Maar jeetje mijn hormonen gieren door mijn lichaam. Ik raak helemaal geïrriteerd van rijen in de winkels ik heb zo geen geduld meer! Mijn borsten doen pijn en heb super last van maagzuur. De misselijkheid komt en gaat. Heb het super warm en last van hoofdpijn! Maar we blijven genieten!! Heel veel succes mommy’s ❤️

4 jaar geleden

Wat erg te lezen dat sommige mannen nog moeten bijdraaien. Ik hoop dat het snel gaat bij jullie, je wil het geluk samen delen. Doorpakken idd maar sommige mannen hebben er meer tijd voor nodig 😔 M'n man is er misschien ook weer te vroeg mee, maar die praat al vanaf de test tegen m'n buik en geeft de hele week sochtends bij opstaan (goedemorgen) kusjes en savonds bij slapen gaan kusjes op m'n onderbuik (slaap lekker). Alsof baby het al kan horen 🤷 maar zo schattig. Hij wil zich al betrekken of binden denk ik aangezien dat voor mij natuurlijk makkelijker is met mijn lichaam. Ik voel veranderingen die hij niet voelt dus is zijn manier van ermee omgaan. Bijv. vanavond zalm op, zegt ie vind baby het lekker visje? Het is wel lief. Ik gun iedereen zo dat de partners er zo goed mee om gaan 💗

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Met afwassen doe ik gewoon waterkoker aan.. heb geen geduld!😂😴
Haha ja snap ik doe ik ook wel eens met de afwas. Maar dat teiltje wilde ik nu dus gebruiken om mezelf mee te douchen met waterkoker 🤣

4 jaar geleden

Reactie op VeerAnna

Jaa even klagen hoor! Deze week erachter gekomen dat ik zwanger ben. Nu nog ...
Je hebt niets aan negativiteit, dus concentreer je op de positieve dingen. Naast alle kwaaltjes haha Mijn vriend stuur ik gewoon even weg, Ik zeg ik heb hier geen behoefte aan. Dan ga ik mij druk maken? Nee hoor, die kleine is er belangrijker wat focus betreft ;-) Maar het kan ook de stress van hemzelf zijn, dat er veel geregeld moet worden. En staat er wat praktischer in, alleen wordt dat verkeerd geuit. Misschien vragen vanwaar die negativiteit, blijven communiceren is goed. X

4 jaar geleden

Hebben jullie ook, als je je plas ophoudt, dat je dan krampen krijgt in je buik?

4 jaar geleden

Reactie op VeerAnna

Jaa even klagen hoor! Deze week erachter gekomen dat ik zwanger ben. Nu nog ...
Hoe lang zijn jullie samen, hoe is jullie situatie? Hebben jullie het er nooit echt samen over gehad?

4 jaar geleden

Reactie op DDD1992

Ik heb geen zin om het tegen mijn schoonmoeder te vertellen 🤮🤮🤮🤮
Hahahaha zelfde hiero! Heb vooral geen zin in al haar gedoe erna!

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben (ongepland en onverwacht, was aan ...
Oh dat lijkt me verschrikkelijk. Wat een %#!?@ en ongevoelig van hem. Ik snap dat het misschien schrikken is maar een klein beetje nadenken zou niet verkeerd zijn. Heb met je te doen meid! Was duidelijk ongepland, is het wel welkom? Zijn jullie er klaar voor?

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Bij ons was het ook niet gepland maar mijn vriend is echt mega blij! Ik he ...
Herkenbaar, mijn vriend werkt vaak savonds wanneer ik dus vrij ben. En dan denkt ie ook nog op een vrije avond naar zijn vrienden te kunnen. Wat een gek of niet 😂 Maar hij begint steeds beter te begrijpen dat dat niet zo leuk is. Zeker niet zolang hij de enige is met wie ik dit nieuws kan delen. Dus hij past zich steeds beter aan, aan de situatie. Samen eens rustig over praten, kan best werken. Spreken vanuit je gevoel, niet vanuit je frustratie. En hem goed onder de duim houden he😜 Cus girls run the world 💯

4 jaar geleden

Oh dat lijkt me verschrikkelijk. Wat een %#!?@ en ongevoelig van hem. Ik sn ...
Voor mij is het zeker welkom! En ik weet ook dat ik het kindje genoeg kan bieden! Hij wil er momenteel niks van weten en wil dat ik het laat weghalen 😢 Om maar te zwijgen over alle verwijten die ik naar mn hoofd gegooid krijg. Ik ga er dan ook vanuit dat ik het alleen ga doen. Maar neemt niet weg dat het wel erg verdrietig is. Maar probeer de focus op mezelf en het kindje te leggen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Voor mij is het zeker welkom! En ik weet ook dat ik het kindje genoeg kan b ...
Heel goed van je, powervrouw! Ik hoop voor je dat hij wel bijdraait en het meeeeeer dan goed maakt met je. En zo niet, ga jij het leven van je kind rocken! Weet ik zeker.

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Hebben jullie ook, als je je plas ophoudt, dat je dan krampen krijgt in je ...
Jazeker na het plassen blijft het steken😭

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Voor mij is het zeker welkom! En ik weet ook dat ik het kindje genoeg kan b ...
Jeetje die keus kreeg ik dus vandaag omdat zijn oudste dochter loopt te dreigen als wij een kind krijgen ze niet meer komt en wegloopt nou heb verschrikkelijk gehuild maar ik weet als het moet dan doe ik het alleen heb 3kinderen ook in me eentje groot gebracht omdat papa te druk had met zichzelf en zijn andere vriendinnetjes nu wel meer helpt met co ouderschap dus kan ik deze ook alleen doen

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Voor mij is het zeker welkom! En ik weet ook dat ik het kindje genoeg kan b ...
Heel heftig dit! Maar schrap hem uit je leven hij gaat je alleen pijn en verdriet geven! Je bent veel sterker alleen hoor ik zo al wel! Want dit is gewoon niet te doen.

4 jaar geleden

~ Misschien gek maar ik heb helemaal geen behoefte aan seks op het moment. ~ Ik kan over letterlijk alles huilen. ~ Ik erger me veel sneller aan dingen dan voorheen. ~ Ik voel me dik en onaantrekkelijk. ~ Ik slaap ontzettend slecht!!! En daarnaast kan ik echt niet wachten op die eerste echo! Pas dan kan ik ervan gaan genieten, ik moet de bevestiging hebben dat het goed gaat.