97 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Heel heftig dit! Maar schrap hem uit je leven hij gaat je alleen pijn en ve ...
Ja dat ga ik ook doen, kost alleen maar negatieve energie en zo’n papa wens ik niet voor mijn kindje. Ik heb genoeg liefde te geven dus hij/zij zal niks te kort komen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Jeetje die keus kreeg ik dus vandaag omdat zijn oudste dochter loopt te dre ...
Oh jeetje dat is ook heftig zeg 😢 Maar wij kunnen dit 💪🏼❤️

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Hebben jullie ook, als je je plas ophoudt, dat je dan krampen krijgt in je ...
Ja ik heb dat ook. Dus meteen gaan plassen!!

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Oh jeetje dat is ook heftig zeg 😢 Maar wij kunnen dit 💪🏼❤️
Dat zeker en goed over gepraat en hij is gewoon bang dat ze echt niet meer komt maar zaterdag komt ze dus moeten we toch even goed praten het is namelijk ook echt een puber Maar gaat het averechts dan doe ik het gewoon alleen want weghalen zal ik nooit over mijn hart verkrijgen en heb ook duidelijk gezegd de rest van je leven zal ik je het kwalijk nemen ach kan me zo over opwinden lig er nog wakker van

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Dat zeker en goed over gepraat en hij is gewoon bang dat ze echt niet meer ...
Zo frustrerend! Snap heel goed dat je er wakker van ligt! Laat je niet gek maken en denk aan jezelf! Weet hoe moeilijk dat soms ook is hoor... En nee weghalen omdat de ander dat wil nooit doen! Blijf bij jezelf, je bent sterk!

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Zo frustrerend! Snap heel goed dat je er wakker van ligt! Laat je niet gek ...
Aan die gedachtes hou ik me vast heb er al 3 waarom zou ik geen 4de in me eentje kunnen doen en ik vind dan ben je ook een slappe (***) als jij je door een kind van 15 laat manipuleren omdat ze anders wegloopt ik heb zelf 1 van 6 en 4bijna en 2 bijna maar ik zou toch even een draai om die oren geven als 1 van mij dat zei ... nou laten we hopen op zaterdag of er wat fatsoenlijks uit het gesprek voort kom

4 jaar geleden

Vandaag even klaar met het zwanger zijn. Laatste dagen hele dagen misselijk en erg moe. Het eten hou ik wel binnen maar het ligt echt als een blok beton op mijn maag ook nog gevoelige borsten erbij. Hopelijk word dat straks wat minder.

4 jaar geleden

We hebben een kat en sinds ik zwanger ben is m'n man hoofd kattenbak. Eerder deed ik dat altijd, dat was de afspraak. Sinds ik dus zwanger ben, wordt de bak niet meer schoongemaakt. Tot ergernis van onze kat en mij natuurlijk. Elke keer als ik zeg dat 'baasje' dat moet doen i.p.v. ik krijg ik vervelende opmerkingen naar m'n hoofd. Bijv. 'je kan wel werken, maar niet de bak verschonen' of 'je kan wel tillen (nog wel) maar niet de bak verschonen' of 'het stinkt ... maar schoonmaken ho maar'. Elke keer dat hij dat zegt kan ik wel janken. Iemand tips?

4 jaar geleden

Reactie op Leen01

We hebben een kat en sinds ik zwanger ben is m'n man hoofd kattenbak. Eerde ...
Ik heb 2 katten en maak zelf elke dag zelf de bak schoon. Heb geen keus aangezien ik alleen ben. Draag uiteraard wel handschoenen en was mn handen naderhand goed schoon.

4 jaar geleden

Reactie op Leen01

We hebben een kat en sinds ik zwanger ben is m'n man hoofd kattenbak. Eerde ...
😒😒😒😒 Laat hem dit artikel lezen, misschien helpt dat 🤷‍♀️ https://wij.nl/zwanger-mag-ik-nog/artikel/mag-ik-de-kattenbak-nog-verschonen-tijdens-mijn-zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op Annie-26

Vandaag even klaar met het zwanger zijn. Laatste dagen hele dagen misselijk ...
Ik heb precies hetzelfde! Weet even niet zo goed hoe ik dit moet combineren met werk volgende week, voel me de hele dag beroerd. De oorzaak is natuurlijk super leuk, maar pffft ik heb het wel zwaar... Sterkte!

4 jaar geleden

Mijn vriend doet ook een beetje moeilijk omtrent de kattenbak.. en heeft vaak geen zin.. terwijl het maar paat min werk is die bak uitscheppen ik heb nu wel van die schoonmaak handschoenen gekocht die doe ik aan als ik de kattenbak moet/ga doen.. katten moeten toch een schone bak hebben ..

4 jaar geleden

Reactie op Mmmmmm

Ik heb precies hetzelfde! Weet even niet zo goed hoe ik dit moet combineren ...
Ik heb er medicijnen voor gekregen! Ben er heel blij mee.. Kan eindelijk de dag doorkomen

4 jaar geleden

Even klagen hoor. Ben net 5 weken zwanger en probeer ontzettend gezond te eten. En kom gewoon met de dag aan. Snap wel dat het er bij hoort maar eet echt gezond.

4 jaar geleden

Reactie op Leen01

We hebben een kat en sinds ik zwanger ben is m'n man hoofd kattenbak. Eerde ...
Ik zou hem denk ik uitleggen waarom je dit beter niet kan doen en vragen/duidelijk maken dat hij tijdelijk die bak schoon moet maken. Ik zeg tegen mijn man als hij ergens minder begrip voor heeft of even ergens niet over nadenkt, je hebt hem er zelf in gestopt, had je je dat van te voren maar moeten bedenken🙈 tenslotte wil je toch allebei het beste voor je kindje❤️

4 jaar geleden

Hoi meiden, Ik moet echt even klagen. Mijn vriend is heel erg allergisch voor katten en nu we nog apart wonen was dat best te doen. Nu is zijn koophuis bijna klaar en met deze verassing gaan we uiteraard samen wonen. Zit in dubio, wil mijn katten echt niet weg doen maar vind het ook rot dat hij nu nonstop snotterd, niest e.d tijdens de verbouwing hebben we al zon 4 maanden samen gewoond in mijn huis. Toen had hij ook veel last.. hebben jullie ideeën?

4 jaar geleden

Wat een ellende zeg met die kattenbakken. Mijn vriend zat er vtv ook niet op te wachten en gaf dat duidelijk aan. Maar gelukkig draaide hij meteen bij en doet alledrie de bakken nu 2x per dag. Geloof dat ik in m’n handjes mag knijpen. Al vraag ik me wel eens af wat het effect is omdat je als vanzelf wel met je eigen kat knuffelt en deze zich overal door het huis begeeft. Voor de allergie kun je een paar dingen proberen: kat uit de slaapkamer houden, extra stofzuigen, je hebt van die luchtzuiveraars of evt. toch eens bij de huisarts polsen voor allergietabletjes. Wat bij de een geweldig helpt hoeft voor een ander weer niet te helpen. Allergietabletjes kunnen vaak ook enorm goed helpen. Zou eerst goed onderzoeken of er oplossingen mogelijk zijn die de boel verlichten voor je ze evt. weg doet.

4 jaar geleden

Ja allemaal al geprobeerd.. mijn ex wilde ze eigenlijk houden en gaat naar een huis met een flink stuk grond. Helaas is dat in delden en woon ik in Rotterdam.. dan zie ik ze dus nooit meer. Ik vind het echt heeeel erg lastig want ik wil ze echt niet weg doen😥😥

4 jaar geleden

Oef moet echt even me ei kwijt... Zo moe en geen energie vandaag bijna de hele dag geslapen 👍🏻, lekker gezellig voor me man die ook gezellig een weekend weer vrij was (wisseldiensten). Dan mijn eetlust is door de weeks prima, maar in het weekend, pfoei wat een ellende. Mijn favo eten Rodekool, hoeven we ook niet meer te eten, gatver zeg! Eet de laatste dagen echt slecht geen zin in groentes en dat soort dingen. Maar goed mezelf verplichten dus blijkbaar ook niet want die rodekool kan die prullenbak in😑 zo dit was het even haha!

4 jaar geleden

Ik heb last van misselijkheid, pijnlijke borsten, stemmingswisselingen en ik ben zooo moe, geen energie. Mijn man blijft zeggen dat ik me aanstel omdat ik nog maar net zwanger ben (7e week) en dit is zo frustrerend!