97 Reacties

4 jaar geleden

Geuren.... ander mans geuren...bepaalde kruidengeuren.... niet te doen die spitse neus van mij🤣 Wij hebben ooit een dode muis in het keukenblok gehad. En die geur ruik ik zooo sterk. Dat mijn vriend verplicht het nog een keer moest schoonmaken en kijken of wel echt alles weg was! Zijn er nog meer dames die zo last hebben van extreme geur sensatie? 🤣

4 jaar geleden

Dat ik zo vreselijk moe ben! Ik ben normaal heel actief, maar heb heel de dag het gevoel dat mijn ogen dichtvallen.. heb wallen tot aan mijn kin! En niemand snapt hoe jij je voelt; omdat ze niks weten 😂😂🙈🙈

4 jaar geleden

Geuren.... ander mans geuren...bepaalde kruidengeuren.... niet te doen die ...
Jaaa ik lijk wel een speurhond. Wordt er helemaal gek van want heel veel geuren zijn nu echt niet lekker. Heb het heel erg met bepaalde shampoo’s, parfum, tandpasta. Dan heeft mijn vriend lekker gedoucht en dan vind ik hem echt stinken haha 😂

4 jaar geleden

Misselijk worden van de geur van wasmiddel... Misselijk worden van thee... Klaag klaag klaag, maar eigenlijk mag dat niet, want ik ben alleen misselijk en hoef er niet van over te geven. Maar stiekem klaag ik toch!

4 jaar geleden

Reactie op Nouchjeee

Hoi meiden, Ik moet echt even klagen. Mijn vriend is heel erg allergisch v ...
Toen ik mijn vriend leerde kennen was hij ook allergisch voor mijn kat. Ik heb hem toen steeds de simpelste hooikoorts tabletjes (Loratadine) gegeven en na verloop van tijd nam de reactie af en zijn het nu de grootste vrienden.

4 jaar geleden

Reactie op CharlieW

Jaaa ik lijk wel een speurhond. Wordt er helemaal gek van want heel veel ge ...
Ja is toch bijzonder wat het allemaal met ons doet 🤣🤣

4 jaar geleden

Ben bijna 10 weken zwanger! De misselijkheid en het overgeven is eindelijk opgehouden na 3 weken, maar ik heb een nieuw kwaaltje en dat is een super vieze smaak in mijn mond hebben. Alles wat ik eet of drink smaakt echt super vies! Ik ben nu aan het ontdekken wat nou helpt! Hebben jullie tips? Op dit moment helpt het om op snoepjes te zuigen maar op een gegeven moment wordt je daar ook moe van!

4 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben (ongepland en onverwacht, was aan ...
Hoi Cindy line, ik hoop dat alles goed komt. Maar je kn het zeker ook alleen hoor. Probeer te genieten van het wondertje in jou buik. Ikzelf momenteel zwanger van mijn 2de kindje (10/10). Mijn dichter is al 14jaar en het gevolg van een verkrachting, ik weet wat het is om een zwangerschap alleen te dragen. Maar je kan het 😉

4 jaar geleden

Reactie op zilverwenneke

Hoi Cindy line, ik hoop dat alles goed komt. Maar je kn het zeker ook alle ...
Dankjewel 😊 Genieten gaat al een stuk beter! Heb niks meer van hem gehoord, dus dat geeft ergens nu ook wel rust gek genoeg! 🤷🏼‍♀️ Het komt zeker goed met mij en die kleine. Jij ook succes met je zwangerschap!

4 jaar geleden

Ik leef al sinds week 7 op de ondansetron pillen. Nu zijn ze dus op en zijn ze bij geen enkele apotheek hier in de buurt op voorraad. Zonder die pillen houd ik nog geen slok water binnen en ik word nu al krankzinnig van mezelf en het gekots 😭😭

4 jaar geleden

Ik was op zoek naar dit topic! Zin om te zeuren zonder m’n naasten te irriteren haha. Onwijs last gehad van misselijkheid en vermoeidheid. Eigenlijk ging het een week beter, wel af en toe beroerd maar niet zoals eerst. Vandaag hele ochtend ‘ziek’ en ben m’n bed niet uit kunnen komen. BALEN! Ben 12 weken en 4 dagen, hopelijk wordt het snel nog minder :)

4 jaar geleden

Ik ben nu 16+4 weken. En ik heb af en toe last van mijn liezen. Vooral als ik de hele dag op mijn werk heb gelopen. En mijn buik is behoorlijk aan het groeien. Spijkerbroeken nee dank je wel. Ik ga mijn kind hoogstwaarschijnlijk alleen opvoeden. De man van wie het is kende ik al ruim 6 jaar. En het eerste wat hij zei toen ik vertelde van de zwangerschap is !#$%& Dus heb ik aangegeven dat ik niks van hem wil of nodig heb. Dat ik dit heb geaccepteerd geeft me zoveel ruimte voor mijn plezier. Tegelijk zit ik in mijn examen jaar en mijn werkgever heeft het mij alleen maar moeilijk gemaakt. Maar hè, samen sta ik sterk!!!! 👊

4 jaar geleden

Reactie op CharlieW

Jaaa ik lijk wel een speurhond. Wordt er helemaal gek van want heel veel ge ...
Owww gelukkig, ik ben daarin dus niet de enige. Ik vind veel wasverzachters niet meer lekker ruiken hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Sephora

Ik ben nu 16+4 weken. En ik heb af en toe last van mijn liezen. Vooral als ...
You can do this ❤️

4 jaar geleden

Okey komt ie. Ik wil graag de bevalling alleen gaan doen. Nu word ik aan alle kanten door bekenden bijna ‘aangevallen’ voor deze keuze en begin ik er toch behoorlijk gekwetst van te raken.. Als ik me er fijner bij voel om geen mensen om mij heen te hebben op dat moment dan mag ik dat toch zelf bepalen...??

4 jaar geleden

Reactie op SharonM

Ik leef al sinds week 7 op de ondansetron pillen. Nu zijn ze dus op en zijn ...
Kun je geen emesafene krijgen? Die zijn vaak ruim op voorraad

4 jaar geleden

Reactie op SharonM

Okey komt ie. Ik wil graag de bevalling alleen gaan doen. Nu word ik aan a ...
Precies zoals je het zegt, doen waar jij je fijn bij voelt! Het is jouw bevalling, niet die van andere mensen 😉