36 Reacties

4 jaar geleden

♥️

4 jaar geleden

Heb het zelfde, ik heb inmiddels al 4 miskramen gehad. Ik heb volgende week vrijdag na eigen berekening ben ik dan 6+3. Het is zo vermoeiend vooral nu me klachten afnemen, de angst is echt overheersend en ben er elke dag mee bezig.

4 jaar geleden

Reactie op DUBB

Heb het zelfde, ik heb inmiddels al 4 miskramen gehad. Ik heb volgende week ...
Ik heb ook vrijdag de echo.. Ben dan volgens mijn berekening 6+4.. Ben na 1 miskraam toch wel bang.. Probeer te genieten, maar is lastig. Succes deze week 🥰

4 jaar geleden

Begrijpelijk. Ik had dat gevoel ook in mn achterhoofd omdat ik me minder slecht voelde dan de eerste paar weken. Maar echo was dinsdag top, klopte precies met 6w+5d. Dus het zegt helemaal niets. Je lichaam kan gelukkig ook wennen aan de nieuwe hormonen en veranderingen in je lijf . Ik duim en hoop met jullie mee dat jullie ook zo'n fijne echo mogen hebben.

4 jaar geleden

♥️ sterkte lieverd!

4 jaar geleden

Reactie op DUBB

Heb het zelfde, ik heb inmiddels al 4 miskramen gehad. Ik heb volgende week ...
Herkenbaar... 4 miskramen is echt heftig. Ik zie op tegen het weekend. Zolang ik aan het werk ben heb ik niet zo veel tijd om erover na te denken... succes vrijdag. Ik ben maandag tussen de 6 en 7 weken, onregelmatige cyclus... zou dus ook nog geen kloppend hartje kunnen zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Mandytjh

Ik heb ook vrijdag de echo.. Ben dan volgens mijn berekening 6+4.. Ben na 1 ...
Probeer het ook zo veel mogelijk idd, jij ook veel succes!

4 jaar geleden

Reactie op Coobs

Begrijpelijk. Ik had dat gevoel ook in mn achterhoofd omdat ik me minder sl ...
Wat fijn dat het bij jullie goed was, geeft weer een positieve vibe 🤞🏻😊

4 jaar geleden

Ah wat heftig! Ik begrijp je helemaal wij ik en me vrouw zitten beetje in hetzelfde schuitje. 2 vroege miskramen en nu weten we ainds een week dat het weer raak is onze eerste echo staat gepland op 27/02 ik duim voor je

4 jaar geleden

Reactie op jaimy2020

Ah wat heftig! Ik begrijp je helemaal wij ik en me vrouw zitten beetje in h ...
Ik duim ook met jullie mee. ‘Fijn’ dat ik niet de enige ben met deze zorgen...

4 jaar geleden

Ik leef met je mee ❤️ Hier na twee miskramen maandag ook de eerste mijlpaal echo op 6+5. Deze was voor ons twee keer geen goed nieuws. Ik kan mezelf nu nog redelijk bij elkaar houden, hopelijk lukt me dat de komende twee dagen ook nog 😬

4 jaar geleden

Ahhh veel sterkte meis!! Probeer te ontspannen en je te richten op het positieve. Met doemdenken word je gek. Jeetje en hoeveel stellen dit herkennen. Sterkte allemaal lieve mensen!! 🌹🌹🌹

4 jaar geleden

Wat heftig voor jullie💔 hoop heel erg dat jullie maandag goed nieuws krijgen en dan een hele mooie zwangerschap mag hebben❤️ is dan wel verdiend!

4 jaar geleden

Ahh lekker veel afleiding zoeken dit weekend!! Ik duim met je mee!!

4 jaar geleden

Hier vandaag 5 weken. Ben ook zo onzeker na twee miskramen. 4 maart pas echo.

4 jaar geleden

Ik komende vrijdag ook mijn eerste echo. Dan ben ik 7+5. Is echt frustrerend hoe traag de dagen gaan. Vorig jaar ook een miskraam gehad na dat ik slecht nieuws had gekregen met de 1ste echo. En nu ben ik minder misselijk, minder pijnlijke borsten... precies of ik ben niet meer zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op Ana1

Ik komende vrijdag ook mijn eerste echo. Dan ben ik 7+5. Is echt frustreren ...
Spannend ook, succes met wachten. Wel ‘fijn’ dat je zeker ver genoeg bent om te weten of het goed/niet goed is op dat moment. Dat is voor ons helaas ook nog onzeker maandag.

4 jaar geleden

Reactie op Wendyarnaud

Hier vandaag 5 weken. Ben ook zo onzeker na twee miskramen. 4 maart pas ech ...
Heftig is het dan hè? Succes met de dagen af te tellen 😘

4 jaar geleden

Reactie op pluisjes15-7

Wat heftig voor jullie💔 hoop heel erg dat jullie maandag goed nieuws krijg ...
Lief 😘

4 jaar geleden

Spannend hoor het wachten op de eerste echo. Kan me niet indenken hoe je emoties het overnemen na 1 of meerdere miskramen. Zo begrijpelijk. Wij hebben maandag onze echo met 5+6 dagen. Al erg vroeg in het ziekenhuis. Meerdere dames die zo vroeg al een echo hebben gehad?