36 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Claudia_RS

Spannend hoor het wachten op de eerste echo. Kan me niet indenken hoe je em ...
Ja! Helaas wel een uitwendige echo dus wij konden nog geen hartslag zien. Hopelijk lukt dit maandag over een week wel. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Claudia_RS

Spannend hoor het wachten op de eerste echo. Kan me niet indenken hoe je em ...
Wij toevallig ook vrijdag 5+6 ben benieuwd of er wel wat te zien valt

4 jaar geleden

Reactie op Claudia_RS

Spannend hoor het wachten op de eerste echo. Kan me niet indenken hoe je em ...
Spannend!! Ik heb me 1e echo pas met 8 weken. 5 maart

4 jaar geleden

Reactie op marezi

Wij toevallig ook vrijdag 5+6 ben benieuwd of er wel wat te zien valt
Nou inderdaad, of dat ik teruggezet wordt. Want ik heb nogal een lange cyclus. Eergister positieve test en morgen al echo.

4 jaar geleden

Vanaf welke dag bereken je je zwangerschap? 8 tot 11 Jan was ik voor het laatst ongesteld. De eisprong was op 20 ianuari.

4 jaar geleden

Hoi hoi , hoe was jou / jullie echo vandaag , zag het er allemaal goed uit 😳 Gr sarah

4 jaar geleden

Reactie op Mirmic

Vanaf welke dag bereken je je zwangerschap? 8 tot 11 Jan was ik voor het l ...
Dan is 8 januari je eerste dag

4 jaar geleden

Ik twijfel ook heel erg, ik had 27-01 en positieve test en afgelopen 12-02 een echo... geen kloppend hartje. Ontroostbaar was/ben ik.... na gesprekken met partner, zus en verloskundige toch nog even afwachten. Mij cyclus is zoooo onregelmatig van 20 tot 65 dagen. Misschien toch te vroeg geweest met de echo??? Van het weekend toch nog maar een test en wederom direct positief, eind deze week maar weer voor een echo, ergens durf ik niet meer te hopen.....

4 jaar geleden

Reactie op Mirmic

Vanaf welke dag bereken je je zwangerschap? 8 tot 11 Jan was ik voor het l ...
Ja goeie vraag! Ik weet de dagvan mn eisprong ook, Reken je dan vanaf eisprong en dan 2 weken eerder? Of toch vanaf 1e dag ongesteldheid? Dat verschilt namelijk wel 5 dagen. Hoe rekenen de verloskundige?

4 jaar geleden

Hoe was je echo vandaag?

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Ja goeie vraag! Ik weet de dagvan mn eisprong ook, Reken je dan vanaf eis ...
Ze rekenen vanaf de eerste dag van je menstruatie en gaan dan uit van een cyclus van 28 dgn.. Maar ook innestelen kan een week of langer duren of korter.. daarom meten ze tijdens de echo en dan stellen ze je termijn vast en je uitgerekende datum

4 jaar geleden

Reactie op mess85

Ze rekenen vanaf de eerste dag van je menstruatie en gaan dan uit van een c ...
Van je laatste menstruatie

4 jaar geleden

Reactie op Mandytjh

Hoe was je echo vandaag?
Hi, helaas gisteren (nog) geen goed nieuws. Volgens de echo zou de termijn nu 5,5 week zijn, maar mijn berekening is 6-7 weken. Er was een vruchtzak te zien, maar verder (nog?) niets. Volgende week vrijdag pas weer terug en dan meer duidelijkheid of er groei te zien is en hartactie. Verschrikkelijk dat wachten...

4 jaar geleden

Reactie op marietje2020

Hi, helaas gisteren (nog) geen goed nieuws. Volgens de echo zou de termijn ...
Hoop op een wonder. Uit ervaring weet ik dat dat heel lastig is.

4 jaar geleden

We hebben vandaag een goede echo gehad, heel onwerkelijk nog maar heel erg blij!

4 jaar geleden

Reactie op marietje2020

We hebben vandaag een goede echo gehad, heel onwerkelijk nog maar heel erg ...
Wat een fijn nieuws!