Diarree

iness
2 maanden geleden
Volgen
Beste damen volgende week me nod. Heb vraagje heb al paar dagen diarree en echt abnormaal moe. Af en toe licht in me hoofd. Kan die diarree een zwangerschaps symptoom zijn?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Fostara
2 maanden geleden
Zelfde hier! Diarree alleen sinds vandaag, maar vermoeidheid sloopt me al een week. Ik kan wel klokje rond slapen iedere nacht.
  • Rapporteren
Savannah93
2 maanden geleden
Ik heb sinds gisteren behoorlijk last van mijn buik en diaree. Gisteravond ook een positieve test, zwanger! Maar onthoud, het kan ook gewoon toeval zijn. Probeer niet te veel naar de kwaaltjes te kijken en ga testen zodra je kunt. Ik heb mezelf met naar kwaaltjes kijken 2 jaar lang gek gemaakt. Ik ga voor je duimen!
  • Rapporteren
iness
2 maanden geleden
Reactie op Savannah93
Ik heb sinds gisteren behoorlijk last van mijn buik en diaree. Gisteravond ook een positieve test, zwanger! Maar onthoud, het kan ook gewoon toeval zijn. Probeer niet te veel naar de kwaaltjes te kijken en ga testen zodra je kunt. Ik heb mezelf met naar kwaaltjes kijken 2 jaar lang gek gemaakt. Ik ga voor je duimen!
Wanneer was je NOD als ik vragen mag? Dankjewel zo lief
  • Rapporteren
iness
2 maanden geleden
Reactie op Fostara
Zelfde hier! Diarree alleen sinds vandaag, maar vermoeidheid sloopt me al een week. Ik kan wel klokje rond slapen iedere nacht.
Als zou kunnen zou ik ook slapen maar me zoontje van 8 maanden die slaapt deze paar nachten niet meer zo goed 😣 steeds wakker snachts
  • Rapporteren
Pinkeltje
2 maanden geleden
Ik heb dit ook gehad, icm duizelingen. Maar niet veel diarree af en toe gewoon. Ik dacht heb ik virusje? En ook ook vlagen misselijkheid wat wegtrok met eten dus ik dacht dat is bij een buikgriep toch niet? Zondag getest 3/4 dagen voor NOD en zwanger 🤭
  • Rapporteren