12 Reacties
2 maanden geleden
Wij kijk ook gewoon. Als ze het spannend vindt, komt ze bij me zitten. Ze heeft al zoveel gezien. Ik weet nog dat ze de jager bij sneeuwwitje heel spannend vond, maar dat werd steeds beter. Frozen kan ik me niet iets specfieks van herinneren wat ze spannend vond. Ik wilde nog wachten met deel 2, maar die had oma aangezet en er waren geen problemen. Dus ik probeer gewoon alles en als ze het niet leuk vindt geeft ze het wel aan. Haar zusje van 2 kijkt bijna alles ook al gezellig mee.
2 maanden geleden
Wij hebben sinds gisteren Disney+, hij heeft al 2 keer frozen gekeken😂
We gaan overigens ook in oktober naar frozen te musical samen
één maand geleden
Mijn dochter wordt vrijdag 4. Kijk Assepoester, lion king, jungle book. Alleen deze. Voor de rest heeft ze geen intresse en kijkt niet lang. Deze films vind ze leuk en kan ze redelijk goed kijken. Als ze echt wil.
één maand geleden
Ligt denk ik ook heel erg aan je kind. Mijn dochter (net 4) kijkt al lange tijd Rozen 1 en 2, maar daar zit ook niet echt iets engs in. Shrek vindt ze ook leuk, alleen de 4e film vind ik niet geschikt.
Lion King kijken we dan weer niet, ze is best gevoelig en die is met vlagen erg droevig.
Alles met teveel ‘geweld’ blijft ook even op de plank, dus sorry Sneeuwwitje en Belle.
De leeftijd aanduiding is soms ook over hoe moeilijk de film is, dat het verhaal lastig te volgen is voor jongere kinderen, niet zozeer dat het te eng is.