14 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de eerste keer met mijn nieuwe fiets hem om laten vallen met mijn dochtertje en mijn zoontje erop. Beide dikke schrammen en huilen. Het hoort er helaas toch bij, niemand is perfect.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje viel laatst toen ze enthausiast met het loopkarretje aan het lopen was.. zo 2 tanden door haar lip.. door het bloeden schrok ik maar gelukkig viel het mee.. besefte moe toen dat het nog wel vaker gaat gebeuren 🙈

2 jaar geleden

Ja ik weet dat dit vaker zal gebeuren, maar was toch erg geschrokken dat het zo erg was de eerste keer. En de bloed was aan het sproeien, ben er nog niet helemaal goed van. 😔. Maar komt vast wel terug goed!

2 jaar geleden

Ohh wat vervelend! Ik snap helemaal hoe je je voelt. 3,5 week geleden is mijn dochtertje van de commode gevallen. Ze is helemaal niet zo bewegelijk en nu keek ik 1 seconde weg en bam daar lag ze. Meteen het gevoel dat het niet klopte en na een nacht ziekenhuis bleek uiteindelijk haar bovenbeen gebroken. Ohh wat voelde ik mij schuldig. Zij zelf was alles al snel vergeten volgens mij want ze trok zich niets van het gips aan en tijgerde zo de kamer door. Ik heb het nu ook naast mij neer kunnen leggen maar begrijp je gevoel helemaal. Ik hoop dat alles goed blijft gaan vannacht en de wond mooi heelt. Zulke dingen gebeuren, je mag het jezelf niet kwalijk nemen. Ze zijn zo ontzettend snel soms.

2 jaar geleden

Oohh wat erggg!! En hoe is het nu met je dochtertje? Jaa is een vies gevoel. Hopelijk heelt de wonde snel. Volgens mij trekt mn dochtertje er ook niks van aan. Ze durft toch al veel meer dan ervoor. Het gaat nog vaker gebeuren inderdaad, we moeten ons erbij leggen en hopen dat er niks ernstig gaat gebeuren voor in de toekomst!🥰

2 jaar geleden

Reactie op Essy29

Oohh wat erggg!! En hoe is het nu met je dochtertje? Jaa is een vies gevoel ...
Het gips is eraf. Ze heeft haar beentje een paar dagen niet echt gebruikt, maar doet er nu weer alles mee 😊 hoe gaat het nu met je dochter?

2 jaar geleden

Ik begrijp hoe je je voelt 😢 laatst trok mijn dochter zich op aan de salontafel en die viel op haar, vervolgens kantelde de tafel op haar gezicht, heb me nooit zo schuldig gevoeld, ik stond er zelfs bij. Heb toen ook de hele nacht niet geslapen om haar te controleren in haar slaap... uiteindelijk niks aan over gehouden dus komt echt goed, ze gaan het nog vaak meemaken, huilen, bloeden, en het gebeurd waar je bij staat helaas..

2 jaar geleden

Reactie op Jannie333

Het gips is eraf. Ze heeft haar beentje een paar dagen niet echt gebruikt, ...
Wat fijn dat ze haar been nu wel gebruikt! Mt mn dochtertje gaat het gelukkig weer goed! Ze durft echt nog veel maar is zeker voorzichtig dat merk ik wel. Ik ben zelf zo paniekerig dat ik haar geen seconde alleen durf te laten. Ervoor was ik laxer maar nu heb ik weer bang dat ze weer gt vallen. Hopelijl verdwijnt dit gevoel binnen een paar dagen.

2 jaar geleden

Reactie op tyty90

Ik begrijp hoe je je voelt 😢 laatst trok mijn dochter zich op aan de salon ...
Oeii zal een verschrikkelijk gevoel geweest zijn! Maar goed dat het uiteindelijk terug goed is gekomen! Bij ons ook hier. Maar ik ben zelf ook heel voorzichtig nu. Heb haar geen seconden alleen gelaten waardoor ik nu uitgeteld ben😅

2 jaar geleden

Reactie op Essy29

Wat fijn dat ze haar been nu wel gebruikt! Mt mn dochtertje gaat het gelukk ...
Fijn dat het beter gaat en dat voorzichtig zijn heb ik ook nog hoor!

2 jaar geleden

Oh wat naar! Hier ook, op visite met drukke kids er om heen de kleine aan het verschonen. Ik kijk een seconde weg en ze valt achterover op de grond. Ontroostbaar. Zo naar!! Gelukkig viel het mee en had ze een lichte hersenschudding maar mennn, ogen in alle hoeken hebben.

2 jaar geleden

Reactie op CC28

Oh wat naar! Hier ook, op visite met drukke kids er om heen de kleine aan ...
Oeii wat vreselijk!! Hoop dat het goed komt!🙏🏼🥰 ja je moet echt overal ogen hebben.

2 jaar geleden

Oh wat sneu en ik snap je heel goed! Dit soort dingen gebeuren en je kunt het niet altijd voorkomen al let je nog zo goed op. Mijn dochter zat op een te klein loopfietsje waar ze niet meer op mocht van ons. De avond voor haar 2e verjaardag is ze onder mijn toezicht met dat ding voorover gevallen op de tegels met haar voortanden. Bloeden dat het deed… stukjes tand afgebroken en een dikke lip. Gelukkig viel het achteraf mee maar haar tandjes hebben een opdonder gehad waardoor ze uit kunnen vallen en er misschien schade is aan het blijvende gebit. Oh wat voel ik me hier nog elke dag schuldig om als ik haar half afgebroken voortandjes zie. Zo’n naar gevoel dat je kind iets overkomt en pijn heeft.. Afgelopen weekend was ik haar plots kwijt in een winkelcentrum.. paniek paniek! Ik kon haar nergens vinden en iedereen riep haar naam. Gelukkig had een oud vrouwtje haar vast gehouden vlak voor de uitgang. Pffff stress next level… Door dit soort dingen ben ik nu angstig en voorzichtig. Lastig om dit weer los te laten aangezien ze zich wel vrij moet kunnen ontwikkelen en ontdekken

2 jaar geleden

Reactie op Roob

Oh wat sneu en ik snap je heel goed! Dit soort dingen gebeuren en je kunt h ...
Pff ja inderdaad je hebt gelijk, ook al sta je er bij, kan er toch nog van alles gebeuren helaas. Wat erg voor je dochtertje. Ik denk dat ook zo gelijk jou ga zijn moest dat mij ook overkomen. Je bent niet voor niets mama he😅❤️