23 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou even de vk van wacht bellen. Niet dat ze veel kunnen doen, maar wie weet.

4 jaar geleden

Is je verloskundige 24 uur per dag beschikbaar? Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen, daar zijn ze uiteindelijk voor.

4 jaar geleden

Ik zou voor de zekerheid gewoon bellen. Want zij kunnen je zeggen wat te doen en wij op dit forum kunnen alleen naar speculeren. En kan je slechte adviezen krijgen en alles dus ik zou het verstandige doen en gewoon bellen. Liever vaker bellen en zeker zijn dan niet alles zeker weten

4 jaar geleden

Als jij je er niet goed bij voelt dan gewoon bellen.al is het voor je eigen gemoed toestand. Hun zullen je adviseren of langs komen of morgen vk. Sterkte!

4 jaar geleden

Ik zou ook bellen! 🍀

4 jaar geleden

Bij mijn vk is er zo'n 24 uurs nummer, zou die even bellen persoonlijk.

4 jaar geleden

Ik herken dit van vorige zwangerschap had ook paar dagen licht bloedverlies. Gelukkig is alles goed gegaan en heb ik een gezond jongetje van inmiddels 4. Je kan altijd bellen al is het om je een rustiger gevoel of idee te geven. Iedereen heeft andere meningen en ervaringen. Probeer je niet te druk maken want stress helpt niet mee. Heb je verloskundige achterwacht? Bel die anders. En evt dokterspost als je dat niet heb. Doen wat jij fijn en prettig vind niet wat een ander je zegt wat je moet doen

4 jaar geleden

Heb je ook last van je rug?

4 jaar geleden

Bellen kan nooit kwaad.. hoe ver ben je als ik vragen mag?

4 jaar geleden

Bel maar even..

4 jaar geleden

Ik zou ook bellen, mijn vroedvrouw vertelde me dat bloed zonder krampen en krampen zonder bloed oke is, bloed met krampen niet... ni da ik je ongerust wil maken maar...

4 jaar geleden

Bij twijfel gewoon bellen!

4 jaar geleden

Bellen!

4 jaar geleden

Ik zou bellen heb het zelfde gehad en ik lig nu in het ziekenhuis hoeft natuurlijk niet bij jou te zijn maar ik moet geopereerd worden omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb

4 jaar geleden

Je kan altijd de verloskundige bellen bij dergelijke zorgen, ook in het weekend! Of natuurlijk de HAP.

4 jaar geleden

Dit is toch een vraag naar de bekende weg bij een druppel belde ik al had ik geen buikpijn. Boeiend... er groeit wat in jou lichaam al bel je ze 10x, daar moet je niet over twijfelen zal ik bellen... je kan toch 24 u bellen?

4 jaar geleden

Reactie op VickyR-24

Ik zou ook bellen, mijn vroedvrouw vertelde me dat bloed zonder krampen en ...
Mijn gynaecoloog vertelde me dat ook, ben nu 7+1weken zwanger en heb met plassen bruine afscheiding/bloed dan is het weg dan komt het weer, heb dit bij mij vorige zwangerschappen niet gehad maar. Toch maak ik me zorgen, heb geen buikpijn en ben nog steeds veel misselijk en pijnlijke borsten morgen de 1e echo ben er enorm zenuwachtig voor bang dat we slecht nieuws krijgen

4 jaar geleden

Ik zou bellen heb 4 miskramen gehad en geen een x buikpijn alleen bloed verlies dus en bloed verlies en krampen lijkt me ook niet echt goed sorry

4 jaar geleden

Bedankt voor alle berichten. Zelf ben ik niet iemand die snel de dokter belt of heen gaat. Vandaar dat ik even advies vroeg. Ik heb eerst de doktersdienst gebeld, deze gaven aan dat je voor dit soort dingen de spoeddienst van de vk mag bellen. Dit heb ik gedaan en een half uur later mocht ik langskomen. Omdat ik rond de 6 weken zwanger ben kon ze nog geen kloppend hartje zien. Wel zag het vruchtzakje eruit als een vruchtzakje van 6 weken. Ze kon niks verontrustends zien waar de bloedingen vandaan komen. Het is nu dus echt eerst afwachten. Wel spannend want na de inwendige echo weer bloedverlies. Maar pas als het echt heel veel is hoef ik pas weer te bellen. Over kleine 1,5 week weer een echo en dan hopen op een kloppend hartje.

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ik zou bellen heb het zelfde gehad en ik lig nu in het ziekenhuis hoeft nat ...
Wat erg....hoe ben je hier achter gekomen. Heel heel veel sterkte♡♡♡