20 Reacties
5 jaar geleden
Dentinox heeft echt wonderen gedaan, een zetpil werkt ook. En vooral veel knuffelen en liefde geven🥰
5 jaar geleden
Dentinox werkte super voor onze zoon,ook een goede tip,smeer bij elke verschoonbeurt (als je weet dat tandjes eraan zitten te komen)de billetjes in met een dikke laag sudocreme!dit omdat de poep in een keer kan veranderen door de tanden(tandjespoep,echt vreselijk agressief🥴)dit voorkomt dat de billen vuurrood en pijnlijk worden,als ze al zo vuurrood zijn (want zoals ik zei,het komt ook ineens)is sudocreme ook ideaal,al het andere spul wat we hadden geprobeerd prikte als een malle(aan zoon zijn reacties te zien)kreeg de tip van vriendin,was ik erg blij mee;)
5 jaar geleden
Hoe zien doorkomende tandjes eruit? De foto is van mijn zoontje zijn mondje, zouden zijn tandjes komen?

5 jaar geleden
Ik ben ook in twijfel of ze doorkomen hier. Hok heeft al een paar dagen ontzettende rode wangen bijt op alles en iedereen, slaapt minder en heel veel poepluiers per dag in allerlei variaties 😅. Als ik in zijn mondje kijk zie ik nog geen witte puntjes...
5 jaar geleden
Hoe zien doorkomende tandjes eruit? De foto is van mijn zoontje zijn mondje ...

Lijkt wel zo
5 jaar geleden
Hoe zien doorkomende tandjes eruit? De foto is van mijn zoontje zijn mondje ...

Ja dat zijn tandjes die witte puntjes het lijkt erop dat er wel 4 tegelijk kunnen komen beneden Ahhh
5 jaar geleden
Reactie op OumSuleyman
Ja dat zijn tandjes die witte puntjes het lijkt erop dat er wel 4 tegelijk ...
Oh jeetje dat verklaart waarom hij helemaal uit zijn hum is dan 😖
5 jaar geleden
Die van mij heeft nog geen doorkomende tandjes, maar ik heb een armbandje van barnsteen. Ben helemaal geen zweeftype maar geloof wel in de verzachtende werking van natuurelementen.
Het schijnt te moeten helpen bij pijn bij doorkomende tandjes. En als het niet helpt, ik vind het ook heel stoer staan 😜
5 jaar geleden
Is het herkenbaar dat er juist dikke ontlasting komt bij tandjes die doorkomen?