20 Reacties

5 jaar geleden

Bijtring uit de koelkast geven en zetpil denk ik

5 jaar geleden

Dentinox

5 jaar geleden

Reactie op Myriam35

Dentinox
Ohh Ja is dat dat verdovende spul?

5 jaar geleden

Onze dochter kreeg met 10 weken al tandjes, heel hangerig en warm. Net geen koorts, toen dentinox erop gedaan en je merkte gelijk dat ze minder last had, echt heel fijn spul 👌

5 jaar geleden

Chamodent druppels gebruikte ik van vsm. Werkte bij mijn dochter perfect.. maar moet wel zeggen dat ze weinig last had...

5 jaar geleden

Chamodent druppels gebruikte ik van vsm. Werkte bij mijn dochter perfect.. maar moet wel zeggen dat ze weinig last had...

5 jaar geleden

Dentinox heeft echt wonderen gedaan, een zetpil werkt ook. En vooral veel knuffelen en liefde geven🥰

5 jaar geleden

Supo voor de koorts en eennzalf in de mond voor de tandjes die doorkome

5 jaar geleden

Dentinox werkte super voor onze zoon,ook een goede tip,smeer bij elke verschoonbeurt (als je weet dat tandjes eraan zitten te komen)de billetjes in met een dikke laag sudocreme!dit omdat de poep in een keer kan veranderen door de tanden(tandjespoep,echt vreselijk agressief🥴)dit voorkomt dat de billen vuurrood en pijnlijk worden,als ze al zo vuurrood zijn (want zoals ik zei,het komt ook ineens)is sudocreme ook ideaal,al het andere spul wat we hadden geprobeerd prikte als een malle(aan zoon zijn reacties te zien)kreeg de tip van vriendin,was ik erg blij mee;)

5 jaar geleden

Hoe zien doorkomende tandjes eruit? De foto is van mijn zoontje zijn mondje, zouden zijn tandjes komen?

5 jaar geleden

Ik ben ook in twijfel of ze doorkomen hier. Hok heeft al een paar dagen ontzettende rode wangen bijt op alles en iedereen, slaapt minder en heel veel poepluiers per dag in allerlei variaties 😅. Als ik in zijn mondje kijk zie ik nog geen witte puntjes...

5 jaar geleden

Hoe zien doorkomende tandjes eruit? De foto is van mijn zoontje zijn mondje ...
Lijkt wel zo

5 jaar geleden

Ja dat zijn tandjes die witte puntjes het lijkt erop dat er wel 4 tegelijk kunnen komen beneden Ahhh

5 jaar geleden

Na hoeveel dagen of weken komen ze echt door na de puntjes?

5 jaar geleden

Reactie op OumSuleyman

Ja dat zijn tandjes die witte puntjes het lijkt erop dat er wel 4 tegelijk ...
Oh jeetje dat verklaart waarom hij helemaal uit zijn hum is dan 😖

5 jaar geleden

Zo ziet het er wel uit. Je kan ook voelen, het is harder van structuur dan de rest van zijn tandvlees

5 jaar geleden

Die van mij heeft nog geen doorkomende tandjes, maar ik heb een armbandje van barnsteen. Ben helemaal geen zweeftype maar geloof wel in de verzachtende werking van natuurelementen. Het schijnt te moeten helpen bij pijn bij doorkomende tandjes. En als het niet helpt, ik vind het ook heel stoer staan 😜

5 jaar geleden

Is het herkenbaar dat er juist dikke ontlasting komt bij tandjes die doorkomen?

5 jaar geleden

Druppeltjes mama natura dento zeer goed

5 jaar geleden

Wij gebruiken vsm druppels. Bij onze man werkt dat erg goed.