25 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik wasbare bamboe luiers van blumchen met een overbroekje. Onze dochter lekt nooit meer door. Wat je ook zou kunnen doen is zo'n overbroekje over een gewone luier. Beschermt tegen het doorlekken

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper (gaat dr hele bed door) en een doorlekker. Wij gebruiken nu van pampers premium protection maat 5 en baby dry luierbroekje maat 6 erover heen. Zijn nu paar weken verder en sindsdien hier droog gebleven 🍀

2 jaar geleden

Overbroekje van ze zeeman zijn het goedkoopst!

2 jaar geleden

Reactie op Arisca

Oh bij ons werkte pamperluierbroekjes iets beter in die tijd dan kruidvatluierbroekjes. Je hebt vaak goede aanbiedingen bij bol.com, waardoor ze ongeveer even duur zijn.

2 jaar geleden

Als je dubbele luiers doet, prik je dan wel gaatjes in de eerste luier? Zonder gaatjes heeft het namelijk weinig zin om een dubbele luier aan te doen want de urine kan nergens heen..

2 jaar geleden

Onze dochter gaat rond 19 uur naar bed. Sinds wij haar verschonen voor wij gaan slapen rond twaalf uur, hebben wij geen lekkage meer. Ze slaapt gewoon door tijdens het verschonen. Vaak heeft ze dan al een grote plas gedaan. De volgende ochtend maar een beetje plas. Ik heb haar zelf nooit twee luiers aangedaan, dit leek mij niet fijn.

2 jaar geleden

Onze zoon heeft overdag luier 5 aan van de kruidvat en in de nacht 6. We moeten de plakkertjes wel echt over elkaar heen plakken maar tot nu toe gaat het goed!

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook de luiers van kruidvat maar onze meisjes zijn nooit doorgelekt (alleen ze een flinke poep hadden) maar overdag doe ik ze nummer 4 aan en als ze slapen de 4+ en doe het rompertje niet dicht dat helpt hier goed. Als ze wakker zijn is de luier wel super vol maar niet doorgelekt. Misschien voor jou kindje anders een maatje groter aan doen en de romper niet dicht doen als je dat wel deed.

2 jaar geleden

Ik doe de tweede luier een maat groter broekje model eroverheen gewoon normaal niet achterstevoren en die vangt op wat normaal door lekt. Dus hij draagt maat 5+ en daar overheen een 6 broekje en dan gaat 't goed. Heb een buik en zij slaper.

2 jaar geleden

Reactie op Thocey

Hier ook een buikslaper (gaat dr hele bed door) en een doorlekker. Wij gebr ...
Hahaha ja precies dit doe ik ook

2 jaar geleden

Reactie op Dadayla

Als je dubbele luiers doet, prik je dan wel gaatjes in de eerste luier? Zon ...
Huh nee het gaat gewoon goed. Omdat de eerste te vol zit lekt hij van boven en daar zit de broek dan die dat opvangt.

2 jaar geleden

Ik had dit ook toen ik woezel en pip luiers had ben nu voor de nacht overgestapt op pampers maat 4 + en nu niet meer doorgelekt 😊

2 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Huh nee het gaat gewoon goed. Omdat de eerste te vol zit lekt hij van boven ...
Ah oke. Fijn!

2 jaar geleden

Ik had dit ook en ben net als sommige anderen hier overgestapt naar luierbroekjes van Pampers, in een maat groter dan ze overdag draagt. Sindsdien geen doorlekkers meer 😊

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb afgelopen nacht Kruidvat maat 6 geprobeerd en romper los. Vanochtend nog steeds nat, maar niet zo erg als anders. Aankomende nacht doe ik Pampers Luierbroekje premium protection maatje 6, even afwachten hoe het morgen is

2 jaar geleden

Allemaal verschillende luiers geprobeerd maar niks werkte perfect. Hij gaat om 19:00 naar bed en wij verschonen hem rond 22:00 uur wanneer we zelf naar bed gaan. De luier zit dan al helemaal vol. Hij wordt amper wakker wanneer we hem verschonen en slaapt gewoon door daarna. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Christakoppenol

Allemaal verschillende luiers geprobeerd maar niks werkte perfect. Hij gaat ...
Haha, dank je! Ik heb ook wel eens gedacht om hem later nog te verschonen, maar hij wordt zo makkelijk en snel wakker en als hij dan doorheeft dat ik er ben, is het drama🙈

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Haha, dank je! Ik heb ook wel eens gedacht om hem later nog te verschonen, ...
Oh haha nee dan is dit wellicht ook geen oplossing. Succes! 😊

2 jaar geleden

Reactie op Arisca

Dacht dat deze niet meer te verkrijgen waren bij zeeman? Hema heeft ze ook nooit

2 jaar geleden

Wij hadden het hier ook. En ook echt zowat alle verschillende luiers groter en al geprobeerd Tot ik bij toeval een tip tegen kwam wat als grap bedoelt was. Maar sindsdien hier geen natte nachten meer. Bij jongetjes is het verstandig om het even naar beneden te richten alvorens de luier dicht te doen Hier nu bijna een maand al geen natte nachten meer sinds we dit standaard doen nu 😉