52 Reacties

4 jaar geleden

heb hier hetzelfde al paar week enorme dorst kan erbij horen ga ik vanuit

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde

4 jaar geleden

Hoever ben je? Mischien je bloedsuiker laten checken...

4 jaar geleden

Wat toevallig, ik was me aan het aan het bedenken of ik knoflook op had vanwege de dorst. Maar geen knoflook op vandaag, dus denk toch een zwangerschapskwaaltje.

4 jaar geleden

Hier ook! Nog meer plassen ook 馃槪

4 jaar geleden

Heb het ook en geen idee. Heb het aan het einde van de middag ook extreem koud

4 jaar geleden

Ik ook, blijf drinken馃槀

4 jaar geleden

Ja! Hier ook! 馃檮

4 jaar geleden

Ja ik heb dat ook en maar drinken en dorst ben vandaag net 9 weken

4 jaar geleden

Ik heb de zwangerschap+ app van philips en daar staan dat je vanaf de 10e week meer dorst (kan) krijgen doordat je extra bloed in je lichaam hebt. Dit komt doordat je placenta in die week begint te werken. Ik weet niet hoeveel weken je bent maar dit zal wel een verklaring kunnen zijn馃

4 jaar geleden

Is normaal weet niet hoeveel weken je bent maar rond de 10 weken begint er bloed tussen je placenta te stromen waardoor je meer dorst heb, drink heel veel water en zorg dat je altijd wat drinken bij je hebt. Mijn hele leven bestaat nu uit water馃槀馃槀馃槀 ben nu 11 weken

4 jaar geleden

Ik heb de zwangerschap+ app van philips en daar staan dat je vanaf de 10e w ...
Ik ben nog niet zover. De gynacoloog zei dat ik ongeveer 6 weken ben nu. Moet ik me dan zorgen maken?

4 jaar geleden

Reactie op Rowena Angelica

Is normaal weet niet hoeveel weken je bent maar rond de 10 weken begint er ...
Ik ben nu ongeveer 6 weken? Is het dan normaal?

4 jaar geleden

Ik zou ook even met je verloskundige overhebben miss kan zij meer informatie geven en/of wat testen uit voeren of je suiker/zout genoeg is.

4 jaar geleden

Reactie op MJ4

Heb het ook en geen idee. Heb het aan het einde van de middag ook extreem ...
Jaaaa ik heb het in dr avond ook erg koud! Hoeveel weken ben je?

4 jaar geleden

Reactie op Naomi03

Hoever ben je? Mischien je bloedsuiker laten checken...
Ik ben nu ongeveer 6 weken. Moet ik contact opnemen met mijn dokter?

4 jaar geleden

Reactie op Rowena Angelica

Ik zou ook even met je verloskundige overhebben miss kan zij meer informati ...
Dankjewel, dan ga ik contact opnemen

4 jaar geleden

Reactie op Nazz-24

Ik ben nu ongeveer 6 weken. Moet ik contact opnemen met mijn dokter?
Ik heb het ook vanaf de 6e week ongeveer. Ga het bij de volgende afspraak ff navragen of het normaal is

4 jaar geleden

Reactie op Nazz-24

Ik ben nog niet zover. De gynacoloog zei dat ik ongeveer 6 weken ben nu. Mo ...
zolang je niet bloed denk ik dat zorgen niet nodig zijn. Hier op het forum kan je nog wel eens bang gemaakt worden door andere is mijn ervaring馃槄 Hou het even in de gaten. Als je ook duizelig bent of je het idee hebt dat je flauwvalt zou ik even langs de dokter of verloskundige gaan, het kan dan zijn dat je te laag zit in je bloedsuikers of je bloeddruk. Hou even goed bij hoeveel je drinkt(te veel is ook niet goed natuurlijk) Een zwangere vrouw mag best 2.5L per dag drinken heb ik gelezen! Let wel op dat je het ook goed uitplast anders kan je vocht vasthouden en dat is niet fijn! Laat je in ieder geval niet opnaaien door andere. Hier word snel wat geroepen馃槈

4 jaar geleden

Het is zeker normaal omdat je lichaam heeft veel vocht nodig en goed is voor de groei van de baby. Door dat je zwz veel naar toilet moet krijg je dat automatisch terug dorst