52 Reacties

4 jaar geleden

Had ik ook en werd na een tijdje ook weer minder...

4 jaar geleden

Reactie op Nazz-24

Jaaaa ik heb het in dr avond ook erg koud! Hoeveel weken ben je?
10 weken en nog iets :-) rot hè

4 jaar geleden

zolang je niet bloed denk ik dat zorgen niet nodig zijn. Hier op het forum ...
Dankjewel! Dit is wat ik even nodig had. Ben van mezelf al best een stresskip 😊😊 nee verder slaap ik wel iets meer, maar heb wel gewoon energie voor het huishouden enz. En gelukkig geen bloed!

4 jaar geleden

Koud is door vermoeidheid van mijn lijf, slaap in de middag als het kan anderhalf uur en toch nog steeds op. Zware zwangerschap deze ronde

4 jaar geleden

Reactie op MJ4

Koud is door vermoeidheid van mijn lijf, slaap in de middag als het kan an ...
Idd, heb het ook heel koud komt echt door vermoeidheid ik slaap overdag niet omdat mijn lichaam er niet naar nijgt en er niet om vraagt maar ik zit heel de dag met een fleeche deken hoor!! Het is wat zwanger zijn, heb er soms last van en dan weer niet ook andere kwalen heel vervelend.

4 jaar geleden

Reactie op Nazz-24

Dankjewel! Dit is wat ik even nodig had. Ben van mezelf al best een stressk ...
Dan zou ik me als ik jou was geen zorgen maken! Bij zwanger zijn horen veel kwaaltjes en die worden nog wel erger😅 Geniet er gewoon lekker van en laat je niet gek maken hier🤗

4 jaar geleden

Ja ik heb dit ook met momenten. Is heel normaal 😊 ik grijp wel altijd naar de zoete dranken, vooral sinaasappelsap. Lekker gezond 🙈🤷‍♀️

4 jaar geleden

Idem. Ik heb altijd een droge keel. En ik slaap met de waterfles naast mij.

4 jaar geleden

Laat je suiker voor de zekerheid testen.. hoeft niet iets mee te zijn, maar overmatig dorst kan iets met je suiket te maken hebben. Succes

4 jaar geleden

Soms heel erg veel dorst en soms vergeet ik te drinken. Ik was voor mijn zwangerschap al een slechte drinker. Zijn er meerdere die soms vergeten te drinken?

4 jaar geleden

Same, vooral als ik er 's nachts uitmoet om te plassen (Dat is elke nacht dus en inmiddels zelfs 2x per nacht). Ben 10 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Ja ik heb dit ook met momenten. Is heel normaal 😊 ik grijp wel altijd naar ...
Hier ook sinaasappelsap! Echt verslaafd aan momenteel 🙈 En Cola zero, al neem ik daar niet teveel van..

4 jaar geleden

Ik heb ook veel dorst. Word er snachts echt wakker van. Begin de morgen altijd met een verdunde appelsap. Lest zo lekker :)

4 jaar geleden

Ik las in een andere app dat dit erbij hoort vanaf ong 10 weken. Je lichaam maakt meer bloed aan, daardoor schijn je je warmte moeilijker kwijt te kunnen en heb je meer dorst.

4 jaar geleden

Reactie op Yinnie

Hier ook sinaasappelsap! Echt verslaafd aan momenteel 🙈 En Cola zero, al n ...
Uitkijken met koolzuur! Zet je buik op, en het is daarbinnen al zo vol 😉

4 jaar geleden

Ik herken de dorst heel goed. Bij mij begin het een week voor de positieve test al. Ik had zo'n dorst... Ik kon de dorst niet weg drinken. Ik geef ook nog borstvoeding aan mijn zoontje van nu 15 maanden. Nu nog steeds veel dorst. Ik drink veel thee met verse gember. Helpt tegen de misselijkheid en verwarmt. Verder drink ik water of diksap. Diksap is een beetje mijn verslaving nu. Ik las dat er een aantal mede zwangeren het ook koud hebben. Ik ben er ook 1 van. De werktitel van onze baby is daarom ook Olaf geworden. Ik kreeg de tip om veel warme producten te eten. Ontbeten met warme pap, lunchen met soep of iets anders warms. En wat ik al eerder zei, verse gember thee. Bij mij helpt het redelijk. Dat je het koud hebt, komt omdat alle energie naar de baby gaat.

4 jaar geleden

Reactie op Yinnie

Hier ook sinaasappelsap! Echt verslaafd aan momenteel 🙈 En Cola zero, al n ...
Ja ik houd ook van cola zero

4 jaar geleden

Ik heb ook veel dorst. Snel een droge mond ook. En als gevolg veel plassen haha

4 jaar geleden

Wow, ik had nooit verwacht dat zoveel dames hetzelfde zouden hebben! Fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb ook continu enorm veel dorst. Ik probeer wel zoveel mogelijk water te drinken! 😊

4 jaar geleden

Ik oook. Water kan ik niet verdragen wordt ik misselijk en moet ik overgeven. Heb net 2 blikjes cola op hoop niet dat het zoo slécht is.