Dorst

Nazz-24
3 maanden geleden
Volgen
Hoi mama's, Ik heb de laatste paar dagen zo een dorst. Maakt niet uit hoeveel ik drink😫😫 is dit normaal??
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
52 reacties
Nazz-24
2 maanden geleden
Reactie op Bby2020
Ik oook. Water kan ik niet verdragen wordt ik misselijk en moet ik overgeven. Heb net 2 blikjes cola op hoop niet dat het zoo slécht is.
Teveel cafeïne moet je wel mee oppassen. Misschien handig om te kijken naar een lekkere limonade? Zelf vind ik cola ook erg lekker hoor!
  • Rapporteren
P_km
2 maanden geleden
Heb ik ook! Ik blijf maar drinken en constant droge lippen en veel plassen. Heb wel vaak gelezen dat het normaal is.
  • Rapporteren
IrisHuijps
2 maanden geleden
Ice thee green en dan absoluut niet gekoeld. Is hier niet aan te slepen
  • Rapporteren
J88
2 maanden geleden
Reactie op Bby2020
Ik oook. Water kan ik niet verdragen wordt ik misselijk en moet ik overgeven. Heb net 2 blikjes cola op hoop niet dat het zoo slécht is.
Er is cocacola zero en cafeïnevrij in 1 en is prima te drinken!
  • Rapporteren
Dootje-Do
2 maanden geleden
Heb je erg veel dorst en vooral snachts, geef dit aan aan je verloskundige. Het kan een symptoom zijn van zwangerschaps diabetes.
  • Rapporteren
Iessie
2 maanden geleden
Reactie op IrisHuijps
Ice thee green en dan absoluut niet gekoeld. Is hier niet aan te slepen
Hahaha hier t zelfde 😅 vandaag een koud glaasje geprobeerd maar nee lauw is heeeeerlijk
  • Rapporteren
Nazz-24
2 maanden geleden
Reactie op Dootje-Do
Heb je erg veel dorst en vooral snachts, geef dit aan aan je verloskundige. Het kan een symptoom zijn van zwangerschaps diabetes.
Maar dat is pas vanaf de 24e week heb ik gelezen?
  • Rapporteren
Dootje-Do
2 maanden geleden
Reactie op Nazz-24
Maar dat is pas vanaf de 24e week heb ik gelezen?
Ohh dat weet ik eigenlijk niet. Misschien toch de moeite om er even over te bellen
  • Rapporteren
Sesame
2 maanden geleden
Reactie op Dootje-Do
Ohh dat weet ik eigenlijk niet. Misschien toch de moeite om er even over te bellen
Ik heb vandaag een afspraak met de VK dus zal het vragen!
  • Rapporteren
koosie23
2 maanden geleden
Reactie op P_km
Heb ik ook! Ik blijf maar drinken en constant droge lippen en veel plassen. Heb wel vaak gelezen dat het normaal is.
Ja smeer mijn lippen constant in.... mega droog.... en heel erg dorst
  • Rapporteren
Rezo
2 maanden geleden
Ik heb ook niet normaal dorst en dan dubbel zo veel vaak naar de wc. Het is nu pas 9 weken en zo een dorst gevoel , nog 30 weken te gaan
  • Rapporteren