16 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, ik heb geen keizersnede gehad bij de vorige bevalling maar vond het wel prettig om zittend te kunnen douchen want was best wel moe en laag ijzer. Dus heerlijk tot rust komen zittend onder de douche

5 jaar geleden

Ik heb hem met de klossen meebesteld. Die mocht ik er gratis bij lenen. Nog geen bevallingservaring, maar leek me sowieso wel prettig.

5 jaar geleden

Ik heb er al eentje, want kwam met de klossen en andere dingen in een heel pakket. Gebruik 'm nu al, om lekker zittend te kunnen douchen en om m'n benen op te zetten als ik die nog een beetje fatsoenlijk probeer te scheren 😂

5 jaar geleden

Ik heb geen keizersnede gehad, bij mijn vorige bevalling. Maar vond het een topding. Heb er nu ook weer 1, en moet eerlijk zeggen heb hem al vaak gebruikt.

5 jaar geleden

Ik heb zelf ook geen ervaring, nu zwanger van mijn eerste kindje maar ook ik krijg een douchekrukje. Lijkt mij wel fijn douchen 🙌🏼

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een keizersnede gehad maar ben echt blij dat ik toen 1 in huis had!

5 jaar geleden

Ik heb m in huis. Niet voor na een keizersnede, maar voor de laatste weken als lang staan een uitdaging gaat worden. Had t bij mijn eerste zwangerschap ook... Echt een uitkomst!

5 jaar geleden

Zijn er ook vrouwen hier die niet een officiële douchekruk gebruiken maar gewoon een simpel plastic krukje? Ik zoek eigenlijk een opklapbare versie... heb niet zo'n grote douche en badkamer, dus zo'n douchekruk staat snel in de weg. Iemand tips waar ik zoiets koop??

5 jaar geleden

Reactie op Mamaaa89

Zijn er ook vrouwen hier die niet een officiële douchekruk gebruiken maar g ...
Ik gebruik al een tijd een opklapbare stoel van ikea. Kan met een tuinstoel ook prima denk ik :p

5 jaar geleden

Ik gebruik al een tijd een opklapbare stoel van ikea. Kan met een tuinstoel ...
Trouwens wel ook zo'n douchekruk geleend nu, aangezien het toch gratis is. Lijkt me na de bevalling wat hygiënischer als het water door die gaten weg kan lopen. Dan is het water toch wat viezer denk ik haha
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee. Maar tijdens de eerste 2 trimesters van deze zwangerschap was ik vaak draaierig, vooral tijdens het douchen. Mijn vader had een douche kruk staan die enkel stof staat te vergaren. Die mag ik nu lenen. Door een stuitligging is de kans groot dat het hier een keizersnede zal worden. Maar ik heb nog niets concreet

5 jaar geleden

Het is gratis bij Medipoint, via de basisverzekering. Ik heb er eentje besteld voor de zekerheid. Weet niet of ik het ga gebruiken maar dan heb ik het maar 😊.

5 jaar geleden

Dank jullie voor alle reacties!! Ik ga er ook één mee bestellen ☺️

5 jaar geleden

Ik heb bij de eerste keizersnede gehad en geen douche kruk gebruikt, ik kon goed staan en de pijn viel ook mee. Maar dat is echt per persoon verschillend.

5 jaar geleden

Reactie op Mamaaa89

Zijn er ook vrouwen hier die niet een officiële douchekruk gebruiken maar g ...
Ik gebruik deze Hij was niet eens 5 eu bij Ikea

5 jaar geleden

Reactie op Mams83

Ik gebruik deze Hij was niet eens 5 eu bij Ikea
Oh goeie tip, dank je!