16 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, ik heb geen keizersnede gehad bij de vorige bevalling maar vond het wel prettig om zittend te kunnen douchen want was best wel moe en laag ijzer. Dus heerlijk tot rust komen zittend onder de douche

5 jaar geleden

Ik heb hem met de klossen meebesteld. Die mocht ik er gratis bij lenen. Nog geen bevallingservaring, maar leek me sowieso wel prettig.

5 jaar geleden

Ik heb er al eentje, want kwam met de klossen en andere dingen in een heel pakket. Gebruik 'm nu al, om lekker zittend te kunnen douchen en om m'n benen op te zetten als ik die nog een beetje fatsoenlijk probeer te scheren 😂

5 jaar geleden

Ik heb geen keizersnede gehad, bij mijn vorige bevalling. Maar vond het een topding. Heb er nu ook weer 1, en moet eerlijk zeggen heb hem al vaak gebruikt.

5 jaar geleden

Ik heb zelf ook geen ervaring, nu zwanger van mijn eerste kindje maar ook ik krijg een douchekrukje. Lijkt mij wel fijn douchen 🙌🏼

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een keizersnede gehad maar ben echt blij dat ik toen 1 in huis had!

5 jaar geleden

Ik heb m in huis. Niet voor na een keizersnede, maar voor de laatste weken als lang staan een uitdaging gaat worden. Had t bij mijn eerste zwangerschap ook... Echt een uitkomst!

5 jaar geleden

Zijn er ook vrouwen hier die niet een officiële douchekruk gebruiken maar gewoon een simpel plastic krukje? Ik zoek eigenlijk een opklapbare versie... heb niet zo'n grote douche en badkamer, dus zo'n douchekruk staat snel in de weg. Iemand tips waar ik zoiets koop??

5 jaar geleden

Reactie op Mamaaa89

Zijn er ook vrouwen hier die niet een officiële douchekruk gebruiken maar g ...
Ik gebruik al een tijd een opklapbare stoel van ikea. Kan met een tuinstoel ook prima denk ik :p

5 jaar geleden

Ik gebruik al een tijd een opklapbare stoel van ikea. Kan met een tuinstoel ...