12 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook een meisje van 19mnd die ontzettend veel kwijlt馃ぃ ze draagt geen kwijlslabbetjes en is idd altijd nat. Thuis krijgt ze vaak als het echt te gek is een droog shirt aan 馃檲 Ze heeft nog niet alle tanden en kiezen, ik dacht komt vast daar vandaan. Ik hoopte ook al dat het een x zou stoppen hihi

2 jaar geleden

Hier ook! Ook nagenoeg alles er al door op een paar kiezen na. Ik heb wel het idee dat het de ene keer erger is dan de andere keer. Mijn zoon is toen hij 6 weken was geholpen aan z鈥檔 tongriem. Ik wil het even in de gaten houden tot al z鈥檔 kiezen door zijn en anders even uitzoeken of het tongriempje er nog iets mee te maken kan hebben

2 jaar geleden

Mijn zoontje kwijlt ook non stop. Soms iets minder erg maar altijd wel wat. Hij is ook altijd verkouden dus ik verwacht dat dat met elkaar te maken heeft. Hij heeft bijna al z'n tanden en ook al 2 kiezen

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook lang gekwijld, tot hij buisjes kreeg rond 1 jaar. Het consultatiebureau gaf bij ons aan dat het kwijlen rond de 2 jaar toch echt minder zou moeten worden. Ik heb toen op voorhand ook wat oefeningen meegekregen, om de spieren in de mond te trainen. Ik heb die in een ander topic al eens gedeeld, ik zal dat topic er eens bijzoeken en de link delen.

2 jaar geleden

Reactie op Hanneke90

Mijn zoontje heeft ook lang gekwijld, tot hij buisjes kreeg rond 1 jaar. He ...
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-oktober-2020/kwijlen-vZnvY4 Hopelijk kom je er zo bij!

2 jaar geleden

Hier ook dametje die kwijlt en ook slabbetje draagt. Maar heeft nog niet alle tanden. Kan wel goed door de neus ademen. Cb doet er nog niet zo veel mee, omdat ze nog niet alle tanden heeft. Kon al wel evt wat mondspelletjes gaan doen om de lipspieren te trainen.

2 jaar geleden

Mijn meisje kwijlt ook veel.. ik geef de tandjes daar nog de schuld van.

2 jaar geleden

Mijn zoontje van ruim 1.5 kwijlt ook veel en heeft ook altijd z'n kwijlslabber aan, helemaal niet mooi maar anders idd meteen een nat shirt. Er zijn periodes dat het iets meer of minder is maar eigenlijk dus altijd wel.

2 jaar geleden

Jep, hier ook een dreumes die nog steeds de hele tijd kwijlt! Dus de kwijlslabjes worden hier ook veel gebruikt. Hij heeft alle tanden al dus heb niet het idee dat het daardoor komt. Hopelijk gaat het snel voorbij馃槄 scheelt een hoop was

2 jaar geleden

Wij ook, tot vorige maand ook altijd een slabbetje om. Ik dacht ook al dat het niet normaal was maar jullie hebben het dus ook nog. Nu lijkt het bij ons over te zijn?

2 jaar geleden

Hier ook erg herkenbaar, altijd een slab of nat shirt. Vaak ook open mond gedrag, voornamelijk als die aan het spelen is dan kwijlt ie veel meer dan als die in de wagen zit. Iets met concentratie denk ik dus ook?

2 jaar geleden

Reactie op driemaaldrie

Hier ook erg herkenbaar, altijd een slab of nat shirt. Vaak ook open mond g ...
Wat grappig. Ik ben er eens op gaan letten na wat jij hier beschrijft. Maar hier ook met spelen meer kwijlen dan normaal