10 Reacties
2 jaar geleden
Lieve mama je maakt je nooit ongerust om niets. Je maakt je ongerust om de gezondheid van je meisje en dat is toch goed😘
Als jij vanuit dat filmpje een aantal linken met jou meisje kan leggen, snap ik best dat je je daar ongerust over maakt. En dat je deze topic opend zegt denk ik wel genoeg over hoe het jou bezig houdt.
Ik zou morgenvroeg gewoon gelijk je huisarts bellen en alles uitleggen en vragen om verder onderzoek. Ook al is het alleen maar voor je eigen geruststelling.
Weet wel dat heel veel symptomen natuurlijk ook veel andere oorzaken kan hebben en ook onschuldige oorzaken.
Succes🍀
2 jaar geleden
Helaas heb ik het van dichtbij mee gemaakt. Mijn oudste zus had leukemie.
Vermoeidheid, blauwe plekken en ontstekingen die maar niet weg gaan zijn bekende klachten.
Ik kan daarom heel goed begrijpen dat je ongerust ben. Alleen kunnen dit ook andere oorzaken hebben. Zou de huisarts morgen bellen en vragen of ze haar bloed willen nakijken. Sommige dingen kunnen ook door vitamine tekort komen.
2 jaar geleden
Lieve mama, volg je moeder gevoel! Wij hebben veel met onze kleine man in het ziekenhuis gezeten en vaak gedacht moet ik weer naar de huisartsenpost? Toch nog even aankijken? Niet doen, de zorg is er in Nederland ook om je gevoel snel weg te kunnen komen nemen of actie te ondernemen.
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dit ook een lange tijd gehad. Zo enorm veel slapen dat het niet meer normaal was. Middagslaapje sliep ie zo door van half 2 tot 6. En dan moest ik m ook nog wakker maken. Op de peuter zeiden de juffen zelfs hij is de laatste tijd niet zichzelf. Als ik foto's zag van hem van toen zag hij er ook slecht uit. En constant ontstekingen aan z'n amandelen, groot opgezette klieren in z'n nek. Ik dacht laat ik toch maar eens bloed laten prikken. Ik schrok me rot dat de dokter ook leukemie aan gekruist had om te onderzoeken in zijn bloed.
Paar dagen later werd ik gebeld met de uitslag van z'n bloed dat er de ziekte van pfeiffer was gevonden in z'n bloed. Dit was voor mij zo'n grote opluchting 🙏 tuurlijk ook rot maar goed daar komen ze wel weer overheen. Maar goed zelfde symptomen als leukemie maar het was het gelukkig niet. Het kan zoveel zijm maar een keer bloed af laten nemen kan geen kwaad. Groetjes
2 jaar geleden
Reactie op axelle-25
Ja, morgen hebben we een afspraak 😊
Ben wel benieuwd wat de huisarts heeft gezegd🍀