Dromen dromen dromen

Muisje98
één maand geleden
Volgen
Hoi dames! Ik ben benieuwd naar jullie gekke, grappige, enge zwangerschapsdromen! 🙈😂 Pas droomde ik dat mijn schoonzus doorvertelde dat ik zwanger was en dat ik haar uitschold 🤷🏼‍♀️ Afgelopen nacht droomde ik dat mijn vriend dood was en ineens vermist en toen moest ik alleen voor ons kindje zorgen😱 Hebben jullie ook zulke dromen? 😂
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
34 reacties
Lina1992
één maand geleden
Vannacht gedroomd dat ik mijn eerste echo heb gehad :) wat natuurlijk pas over 4 weken is.. grr.. :)
  • Rapporteren
stephhh
één maand geleden
Ik ben vandaag 6+4 weken zwanger en heb ook elke dag dromen .. kan ze ook allemaal onthouden 😂
  • Rapporteren
Muisje98
één maand geleden
Reactie op Lina1992
Vannacht gedroomd dat ik mijn eerste echo heb gehad :) wat natuurlijk pas over 4 weken is.. grr.. :)
Haha aahh balen! Nog langer wachten🤪
  • Rapporteren
TanJa-26
één maand geleden
Niet zo specifiek maar ik slaap wel heel onrustig en ben vaak even wakker...
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Weet ze niet zo goed meer maar word vaker wakker en slaap gewoon onrustig laatste tijd.
  • Rapporteren
Mvthul
één maand geleden
Nu gelukkig nog niet, maar herken het erg van de zwangerschap van ons zoontje. Het laatste trimester echt 3 x per nacht rechtop schrikkend wakker van de nachtmerries die ik had😖
  • Rapporteren
Lina1992
één maand geleden
Reactie op Lina1992
Ow ja en ik praat/mopper wat blijkbaar wanneer ik slaap :D
  • Rapporteren
Muisje98
één maand geleden
Reactie op Mvthul
Nu gelukkig nog niet, maar herken het erg van de zwangerschap van ons zoontje. Het laatste trimester echt 3 x per nacht rechtop schrikkend wakker van de nachtmerries die ik had😖
Hopelijk blijft het bij mij bij dromen herinneren als ik zelf wakker wordt... (wel vroeger dan normaal)
  • Rapporteren
Pinkeltje
één maand geleden
Eergisteren gedroomd dat ik een jongetje kreeg met de naam Jason. Ik wil m'n kind geen Jason noemen dus dat snap ik niet goed 🤣
  • Rapporteren
Yasmine20
één maand geleden
Ik heb van de week gedroomd dat ik een dochter kreeg en dat de overheid haar zocht en haar van me af wou pakken
  • Rapporteren
Vischje
één maand geleden
Heb inmiddels al 5x gedroomd dat ik een tweeling krijg. Nou we zullen donderdag zien..... kan me niet snel genoeg gaan
  • Rapporteren
Wishful
één maand geleden
Hier ook de gekste dingen. Bijna actiefilms. Droomde in het begin een keer dat ik woest was op een collega omdat hij roze vlaggetjes op had gehangen. Want ik wilde geen meisje 😳🤔
  • Rapporteren
Muisje98
één maand geleden
Reactie op Vischje
Heb inmiddels al 5x gedroomd dat ik een tweeling krijg. Nou we zullen donderdag zien..... kan me niet snel genoeg gaan
Spannend!!
  • Rapporteren
Vischje
één maand geleden
Reactie op Muisje98
Spannend!!
Zeker kan niet wachten is het al donderdag... na 9 jaar eindelijk raak.....
  • Rapporteren
Noukiejjjj
één maand geleden
Zelf nog niets gedroomd. Alleen laatst was ik bij mijn schoonmoeder en die zei toen zo raar ik had gedroomd dat ik een tweeling kreeg.. (ze weet nog niet dat ze oma wordt) 😅
  • Rapporteren
ananasje29
één maand geleden
Hahaha heb ik ook! Ik droomde vannacht dat ik crackertjes gaan kopen was op het werk (wat ik ook echt deed diezelfde dag) en dat ik op het werk toekwam en de crackers half opgegeten op de grond lagen verspreid 🙈 een collega had ze namelijk verorberd 😋 haha houdt helemaal geen steek
  • Rapporteren
Muisje98
één maand geleden
Reactie op Noukiejjjj
Zelf nog niets gedroomd. Alleen laatst was ik bij mijn schoonmoeder en die zei toen zo raar ik had gedroomd dat ik een tweeling kreeg.. (ze weet nog niet dat ze oma wordt) 😅
Dat zou wat zijn! Kan ze dalijk ineens de toekomt voorspellen 🤪
  • Rapporteren
Noukiejjjj
één maand geleden
Reactie op Muisje98
Dat zou wat zijn! Kan ze dalijk ineens de toekomt voorspellen 🤪
Haha echt he.. me vriend en ik keken elkaar aan van het zal toch niet. 😅 ze is best spiritueel dus zal me niets verbazen als het straks wel zo is 😅😅
  • Rapporteren
Romydv
één maand geleden
Ik droomde vannacht dat me vriend was ontvoerd en waar denk je dat ik hem vond? In het matras. Hij lag natuurlijk gewoon heerlijk naast me. Maar heb wel vaak last van deze bizarre dromen 😂
  • Rapporteren
ColetV
één maand geleden
Zombies die achter mij aan rennen. Mijn huis wat steeds groter word.. op vakanties gaan met onbekende 🤭 Elke nacht wel wat🤣🤣🤣
  • Rapporteren