49 Reacties

4 jaar geleden

Vannacht gedroomd dat ik mijn eerste echo heb gehad :) wat natuurlijk pas over 4 weken is.. grr.. :)

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 6+4 weken zwanger en heb ook elke dag dromen .. kan ze ook allemaal onthouden 😂

4 jaar geleden

Reactie op LKJJ

Vannacht gedroomd dat ik mijn eerste echo heb gehad :) wat natuurlijk pas o ...
Haha aahh balen! Nog langer wachten🤪

4 jaar geleden

Niet zo specifiek maar ik slaap wel heel onrustig en ben vaak even wakker...

4 jaar geleden

Weet ze niet zo goed meer maar word vaker wakker en slaap gewoon onrustig laatste tijd.

4 jaar geleden

Nu gelukkig nog niet, maar herken het erg van de zwangerschap van ons zoontje. Het laatste trimester echt 3 x per nacht rechtop schrikkend wakker van de nachtmerries die ik had😖

4 jaar geleden

Reactie op LKJJ

Vannacht gedroomd dat ik mijn eerste echo heb gehad :) wat natuurlijk pas o ...
Ow ja en ik praat/mopper wat blijkbaar wanneer ik slaap :D

4 jaar geleden

Reactie op Mvthul

Nu gelukkig nog niet, maar herken het erg van de zwangerschap van ons zoon ...
Hopelijk blijft het bij mij bij dromen herinneren als ik zelf wakker wordt... (wel vroeger dan normaal)

4 jaar geleden

Eergisteren gedroomd dat ik een jongetje kreeg met de naam Jason. Ik wil m'n kind geen Jason noemen dus dat snap ik niet goed 🤣

4 jaar geleden

Ik heb van de week gedroomd dat ik een dochter kreeg en dat de overheid haar zocht en haar van me af wou pakken

4 jaar geleden

Heb inmiddels al 5x gedroomd dat ik een tweeling krijg. Nou we zullen donderdag zien..... kan me niet snel genoeg gaan

4 jaar geleden

Hier ook de gekste dingen. Bijna actiefilms. Droomde in het begin een keer dat ik woest was op een collega omdat hij roze vlaggetjes op had gehangen. Want ik wilde geen meisje 😳🤔

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Heb inmiddels al 5x gedroomd dat ik een tweeling krijg. Nou we zullen donde ...
Spannend!!

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Spannend!!
Zeker kan niet wachten is het al donderdag... na 9 jaar eindelijk raak.....

4 jaar geleden

Zelf nog niets gedroomd. Alleen laatst was ik bij mijn schoonmoeder en die zei toen zo raar ik had gedroomd dat ik een tweeling kreeg.. (ze weet nog niet dat ze oma wordt) 😅

4 jaar geleden

Hahaha heb ik ook! Ik droomde vannacht dat ik crackertjes gaan kopen was op het werk (wat ik ook echt deed diezelfde dag) en dat ik op het werk toekwam en de crackers half opgegeten op de grond lagen verspreid 🙈 een collega had ze namelijk verorberd 😋 haha houdt helemaal geen steek

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Zelf nog niets gedroomd. Alleen laatst was ik bij mijn schoonmoeder en die ...
Dat zou wat zijn! Kan ze dalijk ineens de toekomt voorspellen 🤪

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Dat zou wat zijn! Kan ze dalijk ineens de toekomt voorspellen 🤪
Haha echt he.. me vriend en ik keken elkaar aan van het zal toch niet. 😅 ze is best spiritueel dus zal me niets verbazen als het straks wel zo is 😅😅

4 jaar geleden

Ik droomde vannacht dat me vriend was ontvoerd en waar denk je dat ik hem vond? In het matras. Hij lag natuurlijk gewoon heerlijk naast me. Maar heb wel vaak last van deze bizarre dromen 😂

4 jaar geleden

Zombies die achter mij aan rennen. Mijn huis wat steeds groter word.. op vakanties gaan met onbekende 🤭 Elke nacht wel wat🤣🤣🤣