49 Reacties

4 jaar geleden

Ik droomde vannacht over de 9maandenbeurs. Het stond vol met schiettenten om iets voor de baby te winnen en er waren veel bierkraampjes en café’s😂 Stonden bij een vriend te praten die we tegenkwamen en toen zijn vriendin terug kwam was ze jaloers dat ik naast hem stond 😂 heb echt wazige dromen 😂 (vandaag ga ik trouwens echt naar de 9maandenbeurs)

4 jaar geleden

Jup in mijn eerste zwangerschap heel veel over dood gedroomd😔 Mijn nichtjes hebben helaas al heel jong afscheid van hun vader moeten nemen. Blijft me bij als de dag van gisteren. 4 weken voor mijn geboorte was mijn opa aan kanker overleden. Mijn dromen gingen dan ook vaak over dat mijn man of vader zouden overlijden tijdens werk. Mijn man is vrachtwagenchauffeur en vader is ook veel onderweg voor werk. Gelukkig niks met hen gebeurd, maar vond het echt vreselijk die dromen. Vaak ook huilend wakker geworden omdat ik dacht dat het echt zo was

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Ik droomde vannacht over de 9maandenbeurs. Het stond vol met schiettenten o ...
En hoe was het bij de 9 maanden beurs? Voldoet het aan alle verwachtingen? 😂🤷🏾‍♀️ Was het de moeite om te gaan? Iets leuks gezien of gekocht? Of gewoon goede informatie? Ik ben benieuwd 🤗

4 jaar geleden

Reactie op pluisjes15-7

Jup in mijn eerste zwangerschap heel veel over dood gedroomd😔 Mijn nichtje ...
Pff wat naar! Dan zijn het al helemaal geen leuke dromen mee...

4 jaar geleden

Reactie op Laya

En hoe was het bij de 9 maanden beurs? Voldoet het aan alle verwachtingen? ...
Mijn vriend kan niet tegen de drukte dus kon niet echt uitgebreid kijken 😂 heb veel gratis spullen gekregen door mij aan te melden voor zwangerschaps-/babyboxen. Verder 2 babyboxen gehaald normaal €25 per stuk, nu 1 voor €15 en als avonddeal de 2e voor €5 🤗

4 jaar geleden

Ik kan geen nieuwe topic maken maar: Negenmaandenbeurs, 🤰 🤰 🤰👶 Zijn er nog mamma's die vanavond hierheen willen? Ik had via Kruidvat kaartjes voor de avond gekregen, alleen ik ga niet meer. Volgens mij te gebruiken op donderdag en vrijdag. Dus alleen vandaag nog geldig van 17:00 - 22:00 uur. (Je moest aangeven wanneer je dacht te komen. Maar ik geloof dat de dag niet vast staat) Dus mocht je vandaag nog graag willen gaan kijken. Dan stuurde ik ze door Let me know xx❤️

4 jaar geleden

Ik droom sindsdien juist nooit meer, althans herinner niets.. slaap ook extreem slecht.

4 jaar geleden

Ik droomde dat het zo druk was met andere bevallingen dat ik een Russische kraamhulp kreeg en we elkaar niet konden verstaan... 😣

4 jaar geleden

Ik ben pas 9 weken vandaag maar de afgelopen dagen ervaar ik ook steeds absurdere dromen. Afgelopen nacht bijvoorbeeld dat ik moest bevallen en de vk mijn baby liet vallen 😣 Of dat we thuiskwamen met de baby in een leeg huis. Letterlijk leeg leeg.. Fijn die hormonen 😅

4 jaar geleden

Nou geen dromen maar wel realiteit.. Ik ben erg bang dat mijn man er niet zal zijn tijdens de bevallig... hij is internationaal chauffeur en als het net zo snel gaat als de eerste bevallig (5h 20m) en hij zit bijv. In Zwitserland, dan gaat hij dat zeker niet redden.. Ik weet ook niet wat ik met die gedachte aan moet...

4 jaar geleden

Reactie op Madelene

Nou geen dromen maar wel realiteit.. Ik ben erg bang dat mijn man er niet z ...
Pff wat erg! Waarschijnlijk kan het niet, maar is er een mogelijkheid dat hij (rond de periode van je bevalling) andere ritten kan maken?

4 jaar geleden

Ja droomde dat ik mijn man aan de telefoon had (handsfree) hij zat in de werkbus met 2 van mijn kinderen en een kar er achter en kreeg een ongeluk, ik hoorde alles hun agst en geschreeuw en daarna doodse stilte en toen schrok ik wakker.....

4 jaar geleden

Ik droom ook ontzettend veel, heb ik normaal haast nooit. En wordt standaard rond 5 uur wakker en dan kan ik meestal niet meer slapen, zoals nu. Doordeweeks sta ik toch al om 6 uur op dus is het niet zo erg, maar in het weekend is het balen.

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik droom ook ontzettend veel, heb ik normaal haast nooit. En wordt standaar ...
Heel herkenbaar! Ik ben al drie weken om half 5/5 uur wakker. Dat breekt me intussen behoorlijk op, met name in de loop vd middag en avond. Ook veel dromen.

3 jaar geleden

Heeleeee bizarre dromen heb ik. Vooral dat mensen om mij heen overlijden zo eng 😥

3 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Heeleeee bizarre dromen heb ik. Vooral dat mensen om mij heen overlijden zo ...
Dat zijn geen leuke dromen nee... pas kon ik mijn droom niet herinneren maar volgens mijn vriend was ik meerdere keren aan het schreeuwen in mijn slaap 😅 hij sliep pas rond half 5 door mij... 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Dat zijn geen leuke dromen nee... pas kon ik mijn droom niet herinneren maa ...
Oh jeetje haha gelukkig weet je er zelf niets van 😛

3 jaar geleden

Mijn vriend gaat elke nacht vreemd Ik heb elke nacht een andere minaar in bed Of ik verlies een arm of been of me hond gaat dood 😂😂😂 1 groot feest

3 jaar geleden

Reactie op babyPeelen

Mijn vriend gaat elke nacht vreemd Ik heb elke nacht een andere minaar in ...
Hahah wow dat houd je ook wel bezig in je slaap 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Hahah wow dat houd je ook wel bezig in je slaap 🤣
Ja het is echt een achtbaan 😂 maar ben er nu wel aan gewend haha het is maar een droom