3 Reacties

2 jaar geleden

Het valt mij zelf op dat mijn zoon wil zijn waar ik ook ben. Ik heb boven op zijn slaapkamer ook wat speelgoed neergezet met het idee dat hij daar kan gaan spelen als ik boven bezig ben. Maar nee hoor, hij sleept z’n auto’s mee naar mijn kamer of zit mijn kasten op de kop te zetten. En beneden is hij eigenlijk altijd in dezelfde ruimte als waar ik ook ben (zelfs op de wc) Wel vervelend dat jouw onderburen steeds komen klagen en zich niet kunnen verplaatsen in een kind van bijna 2!

2 jaar geleden

Ik ben bang dat je het alleen interessant kan maken door er zelf bij te gaan zitten. Mijn zoontje gooit momenteel ook en is regelmatig "vervelend". Het hoort erbij en wij als ouders hebben tijd nodig om dit af te leren door elke keer maar te herhalen 'niet gooien'. Onze buren hebben 2 zoontjes en mijn zoontje zit daar qua leeftijd tussen in en ik hoor haar kinderen ook regelmatig. Ik denk dat dit normaal is. Als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen denk ik dat het probleem niet de kinderen zijn maar je onderburen die hier geen begrip voor hebben waardoor jij vind dat je hier perse direct verandering in moet brengen. Misschien zou je voor de geluiden een kleed neer kunnen leggen, uiteindelijk zullen ze beter gaan luisteren maar ze zullen altijd herrie blijven maken🍀

2 jaar geleden

Mijn Zoontje word over anderhalve maand 2 en die is net als jouw kindje druk en maakt heel wat herrie, maar hé ze zijn nog geen 2! Dus die buurvrouw heeft of geen kinderen gehad of is totaal vergeten hoe kinderen zijn met die leeftijd. Een idee hem op een vloerkleed te laten spelen in de woonkamer? Wat eventueel geluid dempt? Mijn zoontje speelt ook altijd in de buurt van mij... of is bij me en wil hellepe🤣 en die leeftijd staat er denk ik om bekend dat ze alles willen doen wat jij doet en je dus als een havik in de gaten houden haha... dat kan natuurlijk alleen als ze dichtbij je zijn. En ik vind het gezellig. Die buurvrouw moet maar een muziekje op zetten. Ik zou echt wel rekening houden met buren zoals een kleed of slofjes maar je kan een kind van bijna 2 niet zeggen dat tie niet mag spelen!