17 Reacties

5 jaar geleden

Heb ik ook last van! En als je dan moet is het maar een klein beetje.. erg vervelend maar niks aan te doen🤭 ik ben nu 27 weken zwanger.

5 jaar geleden

Bij mij stampt ze soms echt op mn blaas waardoor ik accuut naar de wc moet. Ik snap je gevoel van niet echt lekker de deur uit gaan zonder toilet in de buurt....
Ja helaas wel, ik ben ook 28 weken en bij mij ligt me kindje heel erg laag dus tegen me blaas aan... moet ook super vaak plassen en het voelt of ik nog steeds moet na dat ik ben geweest

5 jaar geleden

Ik heb dit ook en ben nu 26 weken.

5 jaar geleden

Ik heb er soms last van, ben nu 28+3 wkn. Bij mij helpt het om goed uit te plassen (dit kan door je bekken te kantelen, nadat je klaar bent. Eerst een bolle rug maken en daarna een holle rug. Vaak komt er dan nog wat uit).

5 jaar geleden

Ja ☝️ Wordt alleen maar meer 😁

5 jaar geleden

Ik heb hier ook last van. Ben bijna 25 weken. Om de haverklap naar de wc. Het lijkt wel of mijn blaad zich in 2 tellen vult. Ik moet ook echt vaak heel nodig, ook al zijn het kleine plasjes.

5 jaar geleden

Ik ben ook 28 wk, heb hier ook enorm last van maar het is normaal. Probeer juist veel te drinken

5 jaar geleden

Oooh ik ben niet de enige 😆 Ik dacht echt dat de assistente niet goed getest had. Ik heb hetzelfde gevoel als met een blaasontsteking...

5 jaar geleden

Denk dat dit normaal is hier ook 😏 hangt wel van dag tot dag af de 1e dag meer dan de andere en bij mij begint het dan soms om 3u in de ochtend al dat ik om het uur moet opstaan 😑

5 jaar geleden

Ik ben nu 24 weken en 6 dagen, en ik heb dat ook! Bij de 20 weken echo zeiden ze dat ze erg laag ligt, waardoor ik ook continu druk voel om te plassen. Ook getest op een blaasontsteking, maar dat is het niet.. 🤗

5 jaar geleden

Herkenbaar! 🙋

5 jaar geleden

Ik herken dit! Ik ben dan net van me blaasonstekking af, daarvoor antibiotica gehad maar meneer ligt in stuit waardoor hij dus veel bij me blaas actief is en daarom loop ik ook steeds om de haver klap na de wc werd me vertelt door me gynaecoloog. Maar heb begrepen dat het alleen nog maar erger gaat worden, ben nu 28 weken

5 jaar geleden

Ik ben morgen 27 weken en heb hier ook regelmatig last van. Niet echt dat ik continu moet plassen maar meer dat de kleine tegen mn blaas aan schopt zo'n gevoel. Ook niet echt prettig 🤭😂

5 jaar geleden

Herkenbaar heb het al hele zwangerschap dus en ben nu bijna 26 weken en geen blaasonsteking mijn kleintje licht ook nog eens heel laag en in stuitligging dus extra veel druk

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde als iedereen hier;) Ik moest altijd al veel plassen, de verloskundige zag op de echo mijn blaas binnen tien minuten weer vol lopen haha. Maar sinds de zwangerschap ga ik letterlijk om t uur,twee uur in de nacht, resultaat dat ik dus al n half haar niet meer doorslaap(vast wennen;)) En gedurende de dag, voor en na en tijdens alles wat ik doe hahaha. Baby ligt ook laag, voel m vaak achter mn schaambot en ook schoppen op mn blaas. Doet soms best even pijn 😂 Ben blij dat ik lotgenoten heb(niet leuk voor jullie tho haha)

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Niet elke dag gelukkig. Maar vandaag op werk kan ik beter op de wc blijven. Ik moet ook elke 10 minuten. Ik had een tijdje geleden ook al laten testen en ik had ook geen blaasontsteking. Ik ben morgen 26 weken.