Echo 7 weken

Jane Verlaan
6 maanden geleden
Volgen
Kan je bij een echo van precies 7 weken al een hartslag zien?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
32 reacties
Missyuna
6 maanden geleden
Ik had vandaag een vroege echo na miskraam met 6 week 3 dag helaas nog geen kloppend hartje te zien. Hoewel de verloskundige zei dat dit goed kon veranderen aankomende week maak ik me dan toch zorgen omdat je hier leest dat sommige al wel met 5+5 of met 6 week kloppend hartje hebben
  • Rapporteren
Mii88
6 maanden geleden
Vandaag bij precies 6 weken een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien!❤️ zo bijzonder na zoveel miskramen. Met 7 weken kan dat dus zeker!
  • Rapporteren
Kate26
6 maanden geleden
Vandaag een echo gehad, ben 6+6 weken. En zagen een prachtig hartje kloppen. Wij zijn in de wolken.
  • Rapporteren
Judith81
6 maanden geleden
Volgens mij kun je het hartje met 7 weken nog niet ‘horen’, maar wel ‘zien’. Bij mijn eerste zag ik met 7+3 heel mooi het hartje ‘knipperen’ op de echo.
  • Rapporteren
Druif123
6 maanden geleden
Reactie op Missyuna
Ik had vandaag een vroege echo na miskraam met 6 week 3 dag helaas nog geen kloppend hartje te zien. Hoewel de verloskundige zei dat dit goed kon veranderen aankomende week maak ik me dan toch zorgen omdat je hier leest dat sommige al wel met 5+5 of met 6 week kloppend hartje hebben
Hoi Rachelle, veel sterkte gewenst. Wanneer ga je voor de volgende echo?
  • Rapporteren
Vvds
6 maanden geleden
Reactie op Missyuna
Dat wil niks zeggen meid. Waarschijnlijk ben je dan toch niet zover als je dacht. Bij sommige klopt t hartje begin 6 weken en bij anderen pas aan het einde van de 6 weken. Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad. Ik was toen 6+1 En ook nog geen hartje te zien. Gynaecoloog zegt dat het heel normaal is en bij iedereen verschilt. Zeker omdat ze nog geen termijn kunnen zeggen hoever je echt ben met je zwangerschap. Komt goed!!
  • Rapporteren
Missyuna
6 maanden geleden
Reactie op Druif123
Hoi Rachelle, veel sterkte gewenst. Wanneer ga je voor de volgende echo?
20 februari 7 weken echo hopen dat we het dan zien kloppen
  • Rapporteren
Sabpat2020
6 maanden geleden
Reactie op Missyuna
20 februari 7 weken echo hopen dat we het dan zien kloppen
Ik ben woensdag geweest was ik 5 w en 6 d en zag hartje kloppen!
  • Rapporteren
RudyZ
6 maanden geleden
Hier net geen 6 weken en we konden hartslag zien :)
  • Rapporteren
Wishful
6 maanden geleden
Wat een mooie berichten! En wat lijkt het me bijzonder om een kloppend hartje te kunnen zien! Wij mogen a.s. donderdag.... ben heel benieuwd en allemaal best spannend. Dan als het goed is 8 weken, maar verwacht nog een paar dagen te worden teruggezet.
  • Rapporteren
Druif123
6 maanden geleden
Ik ga woensdag voor een vitaliteitsecho, ben dan 7+4. Ik hoop zo op een hartslag. (Mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam). Heel nerveus!! Ik vroeg om een inwendige echo, maar de VK zei dat ze in eerste instantie een uitwendige doen, en dan als ze het niet goed kunnen zien een inwendige zullen doen. Is dat normaal?
  • Rapporteren
Coobs
6 maanden geleden
Deze week had ik een inwendige echo om het hartje te bekijken. Was toen 6w+5d. Echt het meest bijzondere wat ik ooooooit heb gezien ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
  • Rapporteren