32 Reacties

4 jaar geleden

Ik had vandaag een vroege echo na miskraam met 6 week 3 dag helaas nog geen kloppend hartje te zien. Hoewel de verloskundige zei dat dit goed kon veranderen aankomende week maak ik me dan toch zorgen omdat je hier leest dat sommige al wel met 5+5 of met 6 week kloppend hartje hebben

4 jaar geleden

Vandaag bij precies 6 weken een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien!❤️ zo bijzonder na zoveel miskramen. Met 7 weken kan dat dus zeker!

4 jaar geleden

Vandaag een echo gehad, ben 6+6 weken. En zagen een prachtig hartje kloppen. Wij zijn in de wolken.

4 jaar geleden

Volgens mij kun je het hartje met 7 weken nog niet ‘horen’, maar wel ‘zien’. Bij mijn eerste zag ik met 7+3 heel mooi het hartje ‘knipperen’ op de echo.

4 jaar geleden

Reactie op Missyuna

Ik had vandaag een vroege echo na miskraam met 6 week 3 dag helaas nog gee ...
Hoi Rachelle, veel sterkte gewenst. Wanneer ga je voor de volgende echo?

4 jaar geleden

Reactie op Missyuna

Ik had vandaag een vroege echo na miskraam met 6 week 3 dag helaas nog gee ...
Dat wil niks zeggen meid. Waarschijnlijk ben je dan toch niet zover als je dacht. Bij sommige klopt t hartje begin 6 weken en bij anderen pas aan het einde van de 6 weken. Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad. Ik was toen 6+1 En ook nog geen hartje te zien. Gynaecoloog zegt dat het heel normaal is en bij iedereen verschilt. Zeker omdat ze nog geen termijn kunnen zeggen hoever je echt ben met je zwangerschap. Komt goed!!

4 jaar geleden

Reactie op Druif123

Hoi Rachelle, veel sterkte gewenst. Wanneer ga je voor de volgende echo?
20 februari 7 weken echo hopen dat we het dan zien kloppen

4 jaar geleden

Reactie op Missyuna

20 februari 7 weken echo hopen dat we het dan zien kloppen
Ik ben woensdag geweest was ik 5 w en 6 d en zag hartje kloppen!

4 jaar geleden

Hier net geen 6 weken en we konden hartslag zien :)

4 jaar geleden

Wat een mooie berichten! En wat lijkt het me bijzonder om een kloppend hartje te kunnen zien! Wij mogen a.s. donderdag.... ben heel benieuwd en allemaal best spannend. Dan als het goed is 8 weken, maar verwacht nog een paar dagen te worden teruggezet.

4 jaar geleden

Ik ga woensdag voor een vitaliteitsecho, ben dan 7+4. Ik hoop zo op een hartslag. (Mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam). Heel nerveus!! Ik vroeg om een inwendige echo, maar de VK zei dat ze in eerste instantie een uitwendige doen, en dan als ze het niet goed kunnen zien een inwendige zullen doen. Is dat normaal?

4 jaar geleden

Deze week had ik een inwendige echo om het hartje te bekijken. Was toen 6w+5d. Echt het meest bijzondere wat ik ooooooit heb gezien ♡♡♡♡♡♡♡♡♡