43 Reacties

4 jaar geleden

Met 8 weken kreeg ik mijn eerste echo daarna met 12 weken weer en over 3 dagen de geslachtsecho 🥳🤰

4 jaar geleden

Ik krijg mijn 1ste echo 11 feb,,, dan ben ik 6 weken

4 jaar geleden

Ik heb nog geen afspraak gemaakt... weet niet zo goed bij hoeveel weken ik t wil, vorige keer bij 6 weken en toen was net aan t hartje te zien! Wil dus nu niet te vroeg gaan..

4 jaar geleden

Ik heb nog geen afspraak gemaakt... weet niet zo goed bij hoeveel weken ik ...
Ik moet wel,,, heb 2 bbz gehad dus moet vroegtijdig een echo hebben puur om te kijken of het goed zit

4 jaar geleden

Reactie op Anna-nadineMommy

Ik moet wel,,, heb 2 bbz gehad dus moet vroegtijdig een echo hebben puur om ...
Ja dat begrijp ik spannend dan!

4 jaar geleden

Reactie op irismama

Ja dat begrijp ik spannend dan!
Jaaa dat sws,,, kan ook echt niet wachten,,, wil zo graag weten of ik kan gaan genieten of niet

4 jaar geleden

Vanmorgen met de verloskundige gebeld nadat we een positieve test hadden. Maandag 10 feb de eerste echo. Dus nog even geduld...

4 jaar geleden

Ik woon in Frankrijk en ik heb nog geen idee hoe het hier eigenlijk werkt. Geen idee dus ook wanneer de eerste echo zal plaatsvinden. De laatste keer had ik de echo rond 12 weken maar helaas was dat geen goede echo. Mocht iemand weten hoe het in Frankrijk allemaal werkt hoor ik het graag. :)

4 jaar geleden

Reactie op Anna-nadineMommy

Jaaa dat sws,,, kan ook echt niet wachten,,, wil zo graag weten of ik kan g ...
Nog eventjes geduld... en een beetje vertrouwen in je lijf.... (ik weet niet hoe je 2 bb zwangerschappen zijn gegaan maar ik neem even aan vast niet zonder pijn oid.. dus dat kan je misschien gerust stellen, als je dat nu niet voelt?) 🙏🏻😘

4 jaar geleden

Ik heb ook net gebeld naar de verloskundige, ik ben nu 4 + 1 weken, dus nog maar heel pril zwanger. Wij mogen 20 februari pas voor onze 1e echo. Nog 4 lange weken wachten dus..

4 jaar geleden

Reactie op irismama

Nog eventjes geduld... en een beetje vertrouwen in je lijf.... (ik weet nie ...
Dat is het probleem bij de laatste bbz vernam ik ook niks totdat ik in 1 keer op de O.K. lag,,, eileider verwijderd want stond al op knappen☹

4 jaar geleden

Ik ben nog wat voorzichtig. Ik had gister een positieve test in handen, maar mijn NOD is overmorgen. Als de testen mooi oplopen dan ga ik maandag een afspraak maken 🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Ik heb ook net gebeld naar de verloskundige, ik ben nu 4 + 1 weken, dus nog ...
Wachten duurt lang hè! Ik ben nu 5+5 en heb 10 februari de eerste echo.. Ook nog even wachten dus😊

4 jaar geleden

Reactie op Anna-nadineMommy

Dat is het probleem bij de laatste bbz vernam ik ook niks totdat ik in 1 ke ...
O shit dus dat stelt ook niet erg gerust.. sorry ☹️ wat gaat de tijd dan langzaam zo he dat heb ik ten minste

4 jaar geleden

Reactie op Anna-nadineMommy

Ik krijg mijn 1ste echo 11 feb,,, dan ben ik 6 weken
Ik heb trouwens toch een afspraak gemaakt , voor 12 februari! Ongeveer tegelijk dus.. spannend 😘

4 jaar geleden

Reactie op irismama

O shit dus dat stelt ook niet erg gerust.. sorry ☹️ wat gaat de tijd dan la ...
Neee klopt,,, maar proberen positief te blijven,,, ook al is het moeilijk..

4 jaar geleden

Reactie op Anna-nadineMommy

Neee klopt,,, maar proberen positief te blijven,,, ook al is het moeilijk. ...
Ja zo is het, ik duim voor je 💪🏻🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op irismama

Ja zo is het, ik duim voor je 💪🏻🙏🏻
Dankjewel😘

4 jaar geleden

Reactie op Anna-nadineMommy

Dankjewel😘
Het is en blijft spannend vind ik..... tot het moment dat je je baby in je armen hebt, en een wonder dat het überhaupt al lukt vind ik!

4 jaar geleden

Reactie op irismama

Het is en blijft spannend vind ik..... tot het moment dat je je baby in je ...
Klopt mag blij zijn dat ik anna-nadine al heb ook al hebben we daar ook 6 jaar over moeten doen zij is officieel baby nummer 7,,, hopelijk mogen we deze babeje ook in onze armen sluiten