43 Reacties

4 jaar geleden

Ik krijg hem 13 februari.. ben dan 7 weken❤️

4 jaar geleden

Wachten duurt lang hè! Ik ben nu 5+5 en heb 10 februari de eerste echo.. Oo ...
Ja haha, wachten duurt inderdaad lang als je zo vroeg al weet dat je zwanger bent. Spannend hoor!

4 jaar geleden

Reactie op chantalllll

Ik krijg hem 13 februari.. ben dan 7 weken❤️
Gefeliciteerd! Wij lopen dan precies gelijk op. Ik krijg hem de 20ste en dan ben ik 8 weken 💕 vind je het spannend?

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Gefeliciteerd! Wij lopen dan precies gelijk op. Ik krijg hem de 20ste en da ...
Aah egt! Wat leuk hihi. Ja heel erg.. want heb nog helemaal nergens last van.. bij mijn 1e kindje was ik al met 4 weken misselijk En jij?

4 jaar geleden

Reactie op irismama

Ik heb trouwens toch een afspraak gemaakt , voor 12 februari! Ongeveer tege ...
Cool,,, hou me op de hoogte😊😊😊

4 jaar geleden

Reactie op chantalllll

Aah egt! Wat leuk hihi. Ja heel erg.. want heb nog helemaal nergens last va ...
Ja ik vind het ook heel spannend! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik had al heel vroeg last van kwaaltjes, daardoor vermoedde ik dat ik zwanger was en heb ik afgelopen zondag met met 3+3 weken voor het eerst positief getest. Afgelopen week was ik heel bang alsnog ongesteld te worden, nu ik een paar dagen overtijd ben en de test op mijn NOD een stuk donkerder positief was begin ik dat wat meer los te laten haha. Ik vraag me wel bij alles wat ik voel af of het hoort etc. Wanneer heb jij positief getest?

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Ja ik vind het ook heel spannend! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik had ...
Ja je kan snel last hebben van de kwaaltjes ! Savonds doen mijn borsten ook erg zeer.. vooral als me bh uit gaat voor het slapen. Je kan er van alles bij krijgen. Gefeliciteerd hoor !! Ik heb 6 dagen voor me datum dat ik ongesteld moest worden getest met de predictor early ofzo.. en die gaf een lichte streep. Toen 2 dagen later met de weken clearblue gedaan en die gaf gelijk zwanger 1+2 aan . En via een app me gegevens ingevuld van me menstruatie en daar kwam uit dat ik toen 3 weken en paar dagen was

4 jaar geleden

Reactie op chantalllll

Ja je kan snel last hebben van de kwaaltjes ! Savonds doen mijn borsten ook ...
Ah ook al vroeg positief getest dus. Jij ook gefeliciteerd! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anna-nadineMommy

Cool,,, hou me op de hoogte😊😊😊
Ja leuk om even contact te houden!!

4 jaar geleden

Reactie op irismama

Ja leuk om even contact te houden!!
Zekers kan altijd😊😊😊

4 jaar geleden

Reactie op irismama

Ja leuk om even contact te houden!!
Zekers

4 jaar geleden

Jeetje wat krijgen sommigen de echo al vroeg! Ik krijg hem pas met 10 weken, dus nu 6+4 dus nog drie en halve week wachten... Heb nog geprobeerd 9 weken naar dat wilden ze echt niet omdat ze dan de uitgerekende datum niet goed kunnen bepalen. Helaas dus nog even geduld hebben.

4 jaar geleden

Ik heb 25 feb echo vind dat best lang duren haha ..

4 jaar geleden

Altijd rond de 8 weken

4 jaar geleden

Net gepland met 8 weken.

4 jaar geleden

Wij krijgen hem pas met 11 weken 😱 intake de week ervoor..

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik heb vorige maand een miskraam gehad, nu positief getest.. Ik twijfel een beetje om de VK te bellen, omdat ik bang ben dat het dadelijk weer gebeurd. Vorige maand meerdere malen positief getest, 6 dagen later ging het fout. Meer mensen die dit een keer mee gemaakt hebben? Tips?

4 jaar geleden

Wij 14 februari de echo! Zijn dan precies 6 wkn. 💙❤

4 jaar geleden

Reactie op Sanne202091

Hallo allemaal, Ik heb vorige maand een miskraam gehad, nu positief getest ...
Hai Sanne. Wat heftig. Misschien juist goed om al vroeg de vk te bellen, zodat ze je wat gerust kan stellen. Mogelijk mag je zelfs al voor een eerdere echo. Probeer te ontspannen en heb vertrouwen in je lijf. Al kan ik me voorstellen dat dat een hele uitdaging is als het al een keer mis is gegaan.

4 jaar geleden

Reactie op Sanne202091

Hallo allemaal, Ik heb vorige maand een miskraam gehad, nu positief getest ...
Ik snap je gevoel. Ik heb nog geen test gedaan, maar ook vorige maand een miskraam gehad bij 8 weken.. Ik zei meteen toen mijn vriend en ik er weer voor wilde gaan dat ik geen druk op mezelf wil leggen. Ik wil dus niet vroeg testen en ga ook niet meteen de verloskundige bellen bij een positieve test. Wat ik wel heb geleerd is om het in de binnenste kring vertellen van de zwangerschap. Want wat heb ik dat contact gemist en me alleen gevoeld tijdens mijn miskraam!!