Echo gaat niet door

Labahnbam
19 dagen geleden
Volgen
Ik werd net gebeld door het ziekenhuis dat de termijn echo en prenatale screening niet door kan gaan volgende week. :( zijn hier meer dames waarbij het niet door kan gaan ivm de corona? Ik snap het wel maar baal natuurlijk enorm!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
catch-up
19 dagen geleden
Ik had volgende week tweede echo (10 weken) en intake. Intake is telefonisch geworden en echo gaat wel door. Man mag ook mee.
  • Rapporteren
Labahnbam
19 dagen geleden
Wat fijn! Wel raar dat het van mij niet door gaat
  • Rapporteren
catch-up
17 dagen geleden
Reactie op Labahnbam
Wat fijn! Wel raar dat het van mij niet door gaat
Ben vandaag weer gebeld en is weer verzet. Nu mag mijn man niet meer mee
  • Rapporteren
Gerlon
17 dagen geleden
Jammer genoeg gaat onze echo op 25/03 ook niet door :-(
  • Rapporteren
Moeke89
17 dagen geleden
Ik had afgelopen dinsdag mijn termijnecho + intake gepland staan. Precies een dag erna werd er door de praktijk gemeld dag er vanaf heden maar max. 1 persoon bij de echo aanwezig mag zijn en dat de intake telefonisch zou worden afgenomen. Pfooeee ik was net op tijd! Maar wel echt rot voor degenen bij wie het niet doorgaat of waarbij de man niet aanwezig mag zijn :(
  • Rapporteren
kellyS
16 dagen geleden
Termijnecho ging wel door maar moest alleen komen en de rest ging via de telefoon. Heel jammer dat partners niet meer mee mogen.
  • Rapporteren
missweezenbeek
15 dagen geleden
Reactie op catch-up
Ik had volgende week tweede echo (10 weken) en intake. Intake is telefonisch geworden en echo gaat wel door. Man mag ook mee.
Hi. Mag ik vragen in welke praktijk je man mee mag volgende week? Bij mij mag het niet meer ik moet alleen komen maar ik heb er alles voor over dat hij wel mee mag.
  • Rapporteren