205 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag 2e echo tussendoor ivm bloedverlies gisteren hopelijk een goede echo. En over 2 weken de termijnecho.

4 jaar geleden

Reactie op Cathy13

Wat is dit voor jullie...?? Ik heb de indruk dat de gyne niet durfde bevest ...
Als ik zo kijk dan lijkt het idd op een jongetje maar zou het ook kei mis kunnen hebben maar ik gok wel op een klein manneke 🙈

4 jaar geleden

Vandaag onze termijn echo gehad ons spruitje was lekker aan bewegen waar do ...
Wat toevallig. Ik heb vandaag ook de termijn echo gehad. Ik ben 2 dagen vooruit gezet, waardoor mijn datum op 25 oktober uit komt hihi.

4 jaar geleden

Reactie op Cathy13

Wat is dit voor jullie...?? Ik heb de indruk dat de gyne niet durfde bevest ...
Ik denk ook een jongetje!

4 jaar geleden

Vandaag onze termijn echo gehad ons spruitje was lekker aan bewegen waar do ...
Ik denk dat het een meisje wordt 💖

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Ik denk dat het een meisje wordt 💖
Ik kan dat echt niet zien 🙈 maar het zou wel heel leuk zijn maar een klein boefke is ook van harte welkom 🥰

4 jaar geleden

Gelukkig goede tweede echo. Ben zo benieuwd wat het wordt 😍 jullie een idee? Misschien nog wat vroeg ben nu 9 weken en 4 dagen

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Gelukkig goede tweede echo. Ben zo benieuwd wat het wordt 😍 jullie een ide ...
In week 11 ontwikkeld het geslacht pas, dus is nu nog te vroeg 🙈 wel super fijn dat de echo goed is gegaan!

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

In week 11 ontwikkeld het geslacht pas, dus is nu nog te vroeg 🙈 wel super ...
Ja dat was een hele geruststelling. Ja sommige kunnen het al zien was effe benieuwd we wachten het af 4 weken en een dag weten we het geslacht. En zolang het maar gezond is alleen shopt het makkelijker 😉

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Ja dat was een hele geruststelling. Ja sommige kunnen het al zien was effe ...
Haha echt he! Ik wil het ook zo snel mogelijk weten maar ben bang dat ik ivm corona moet wachten tot de 19/20weken echo...

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo pas op 15 april, dan ben ik 12 weken.. normaal ook eentje op 9 weken maar door corona enzo.. Mijn vriend mag helaas ook niet mee. Dusja, wel spannend!

4 jaar geleden

Dank u Sarah31 en muisje89 😍 Sarah bij u precies een meisje...

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Haha echt he! Ik wil het ook zo snel mogelijk weten maar ben bang dat ik iv ...
Jaa duurt lang he allemaal tis echt niet leuk

4 jaar geleden

Hoihoi! Ik heb vandaag ook de termijnecho gehad met 10+3, gaan jullie het al bekend maken?😚

4 jaar geleden

Dit is mijn eerste echo

4 jaar geleden

Reactie op hz!

Hoihoi! Ik heb vandaag ook de termijnecho gehad met 10+3, gaan jullie het a ...
Ik morgen 10+3 en termijnecho! Daarna ga ik het vertellen. Jij?

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Ik morgen 10+3 en termijnecho! Daarna ga ik het vertellen. Jij?
Jaa uiteindelijk toch al wel verteld! dacht die anderhalve week maakt ook niet meer uit😚

4 jaar geleden

Net een super termijn echo gehad van ons minimensje! Ik ben zo blij! 10+1. Dus nog kleine frummel maar bewoog al lief ❤️❤️❤️❤️❤️ 2 november uitgerekend! Wat een stress, wat een opluchting!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Net een super termijn echo gehad van ons minimensje! Ik ben zo blij! 10+1. ...
Proficiat! Ik ben voor 3 november uitgerekend maar heb pas een echo op 13 weken. Hoe komt het dat die van jou zo vroeg is?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Proficiat! Ik ben voor 3 november uitgerekend maar heb pas een echo op 13 w ...
Ze vertelde dat vanaf 10 weken de termijnecho al even betrouwbaar is als later in de zwangerschap. Ben helemaal in t begin ook weekje teruggezet dus anders zou t ook heel lang duren. 🥰