205 Reacties

4 jaar geleden

Wat appart hier zeggen ze onder 10 weken lege blaas boven 10 weken volle bl ...
Inwendig is met een lege blaas voor beste zicht, uitwendig met een volle blaas voor het beste zicht. Dat zegt mijn verloskundige haha, grappig dus overal weer ander advies

4 jaar geleden

Reactie op MommyofN.

Inwendig is met een lege blaas voor beste zicht, uitwendig met een volle bl ...
Maar hoe weet je nu of je een inwendige of een uitwendige echo krijgt want dat is bij iedereen precies anders? Mij hebben ze niks gezegd toen ik belde.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Maar hoe weet je nu of je een inwendige of een uitwendige echo krijgt want ...
Ik ben nog niet geweest maar op de site van mijn verloskundige staat dat ze onder 10 weken inwendig doen maar heb ook wel gelezen dat ze eerst proberen uitwendig. Als je het graag wilt wetrn zou je je verloskundige kunnen bellen om het na te vragen.

4 jaar geleden

Ik ben nog niet geweest maar op de site van mijn verloskundige staat dat ze ...
Ja bij mij is het bij de gynaecoloog in het ziekenhuis dus niet echt meer info via een site. En ik heb ook al eens gebeld voor een afspraak te verzetten dus wil ze niet nog eens lastigvallen.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Maar hoe weet je nu of je een inwendige of een uitwendige echo krijgt want ...
Ik ga gewoon met een volle blaas, als uitwendig niet lukt, dan plas ik en is m’n blaas leeg.. kunnen ze alsnog inwendig doen. Simple as that! 🍀🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik ga gewoon met een volle blaas, als uitwendig niet lukt, dan plas ik en i ...
Slim! 😅😉

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Maar hoe weet je nu of je een inwendige of een uitwendige echo krijgt want ...
Ik heb tot 6+6 inwendig gehad, met 6+6 zag je bij mij uitwendig alles al + het hartslagje. Nu met 8+2 vandaag ook uitwendig gehad met sterke hartslag. Kan altijd anders zijn maar mij is gezegd vandaag mocht uitwendig niet lukken kun je even naar het toilet en uitplassen en kunnen we inwendig kijken. Was niet nodig bij mij

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik ga gewoon met een volle blaas, als uitwendig niet lukt, dan plas ik en i ...
Ik heb al een paar keer een inwendige echo gehad met een volle blaas, is geen probleem hoor

4 jaar geleden

De 1ste echo was hier inwendig. Vanaf nu allemaal echo’s op de buik

4 jaar geleden

Vandaag de tweede echo gehad: 9+4 Hallo wereld👋🏻 Alles is goed; heel blij!!

4 jaar geleden

Hier precies 8 wkn. Volgend mijn eigen berekeningen. Volgende werk de termijnecho. Deze was inwendig.

4 jaar geleden

Hey ik had gister mijn eerst echo ben 3 dagen terug gezet was gister 8+1😊 het hartje zien kloppen en alles zag er goed uit🤗 maar het mooiste vond ik toch wel het koppie van mijn vriend hij keek zoo blij en verlieft naar ons kleintje. wou zijn hand vast pakken maar dat had hij totaal niet door omdat hij zo verlieft naar het scherm keek😍

4 jaar geleden

Net nog even een echo mogen laten maken omdat ik gisteren avond want onder buikpijn had en een drukkend gevoel , ons spruitje is nu van 6 weken en 5 dagen en is van 5.5 milimeter naar 8.52 milimeter gegroeid ♡ het hartje klopte nu ook nog steeds mooi door , ben zo opgelucht en het was zo fijn om te zien dat de kleine spruit goed aan groeien is 🥰 17 maart ben ik 8 weken en 2 dagen en dan mogen we weer even daar binnen spieken bij ons spruitje ♡♡

4 jaar geleden

Hier ook heel blij. 3 weken geleden werd ik een week terug gezet van 7 naar 6 weken met nogal twijfel over de situatie. Ik was vandaag ook echt extra nerveus en gespannen, tranen stonden al in mijn ogen, ademhalng zat heel hoog, maar vanmorgen bleek ik alsnog 10 weken te zijn, een bewegend poppetje gezien en het hartje horen kloppen. Wat een geruststelling ♥️♥️♥️

4 jaar geleden

Reactie op Run2020

Hier ook heel blij. 3 weken geleden werd ik een week terug gezet van 7 naar ...
Ik heb nu een beetje hetzelfde. Had je met 6 weken een kloppend hartje gezien? Wat fijn dat de echo goed was!! Geeft mij ook een beetje hoop..

4 jaar geleden

Ik heb nu een beetje hetzelfde. Had je met 6 weken een kloppend hartje gezi ...
Nee geen kloppend hartje gezien/gehoord de vorige keer. Ik hoop ook dat het voor jou goed zit. Weet je al wanneer je mag terugkomen?

4 jaar geleden

Reactie op Run2020

Nee geen kloppend hartje gezien/gehoord de vorige keer. Ik hoop ook dat het ...
Ik ging eerst echt uit van een miskraam, maar ik hoor steeds andere ervaringen, dus wie weet... ik mag over 2 weken weer een echo 🍀

4 jaar geleden

Wat krijgen jullie vroeg echo's dat is hier pas tussen 10 a 12 weken

4 jaar geleden

Reactie op Dasussie

Wat krijgen jullie vroeg echo's dat is hier pas tussen 10 a 12 weken
Heb een medische indicatie. Dus extra voorzorg is dan geen overbodigheid..

4 jaar geleden

Reactie op Dasussie

Wat krijgen jullie vroeg echo's dat is hier pas tussen 10 a 12 weken
Medische indicatie😉