205 Reacties

4 jaar geleden

Ik ging eerst echt uit van een miskraam, maar ik hoor steeds andere ervarin ...
Inderdaad, ik ook... gisteren ging ik echt uit van het slechtste, maar door ook de vele goeie verhalen te lezen toch weer een beetje hoop dat er de volgende keer wel een hartje te zien zal zijn🍀🤞🏻

4 jaar geleden

Ik heb gisteren de eerste echo gehad en helaas hebben we niet erg goed nieuws gehad. Het vruchtje was te klein voor 7 weken en 4 dagen en er was nog geen kloppend hartje te zien. Over 1,5 week hebben we weer een echo en dan moet er een wondertje gebeurd zijn en moet het echt flink gegroeid zijn. Er is me verteld dat ik binnen nu en 1,5 week een miskraam kan krijgen en als het de volgende echo nog niet goed is en ik heb nog geen ‘natuurlijke’ miskraam gehad dan moet het met medicatie of curettage. Zijn er meerdere die een te klein vruchtje hadden, maar waarbij het toch is goedgekomen? Ik vind de onzekerheid zo verschrikkelijk.. 😢

4 jaar geleden

Reactie op Ronnes

Ik heb gisteren de eerste echo gehad en helaas hebben we niet erg goed nieu ...
Bij mijn 2e zwangerschap kregen wij te horen dat het vruchtje te klein was. Een week later mochten wij terugkomen en het wonder waar we op hoopte werd werkelijkheid, er was na een week een kloppend hartje te zien en ze was iets gegroeid.. de bevruchting bleek een week later te zijn geweest.. ik hoop dat je hetzelfde mee mag maken! Ik ga voor je duimen!

4 jaar geleden

Reactie op Ronnes

Ik heb gisteren de eerste echo gehad en helaas hebben we niet erg goed nieu ...
Ik heb gister ook de eerste echo gehad ivm buikkrampen. Volgens mijn berekening had ik 6w4d moeten zijn maar ben terug gezet naar 5w2d. Dat is best gek dus snap je onzekerheid helemaal. Bij mij zei de verloskundige dat ze niet kon zeggen of het goed of fout zit maar dat het wel vaker voor kan komen dat er ergens in de telling of berekening verschil zit. Nu afwachten tot de 17e en dan weer een echo. Zit er bij jou veel verschil in?🌷

4 jaar geleden

Ik heb gister ook de eerste echo gehad ivm buikkrampen. Volgens mijn bereke ...
Qua donkerheid van je testen geloof ik wel dat dit kan kloppen dat je iets minder ver bent dan 😊 zou me niet te druk maken, dit waren die van mij op 22-02 en weet niet precies hoever ik ben maar denk 6 weken vandaag of gister

4 jaar geleden

Ik heb gister ook de eerste echo gehad ivm buikkrampen. Volgens mijn bereke ...
Ik heb ook de 17e de tweede echo. Het apparaat kon niet eens meten hoe ver ik zou moeten zijn zo klein. Ze heeft het zelf gemeten en het vruchtje is maar 4,5 mm. En omdat de eerste dag van mijn laatste menstruatie 10 januari was, zou het al groter moeten zijn. Nu duurde die menstruatie wel 8 dagen.. Veel succes de 17e🍀🌹

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen donderdag de 1e echo gehad. Het hartje zien kloppen, zo’n speciaal moment! Ben morgen 9 weekjes. Ze maken een inwendige echo om te zien of er een vruchtje zit en het hartje klopt en de grootte van het vruchtje klopt met het aantal weken dat je zwanger bent. Ook stellen ze je een heeeeel aantal vragen of je gezondheid en die van je partner en jullie ouders en checken ze je bloeddruk en gewicht .. succes

4 jaar geleden

Reactie op Dasussie

Wat krijgen jullie vroeg echo's dat is hier pas tussen 10 a 12 weken
Inwendige echo is rond de 8weken is een optie vaak standaard pas tussen 10-12 weken uitwendige echo inderdaad. Niet elke verloskundige praktijk biedt dat aan

4 jaar geleden

Reactie op mellietje

Hey ik had gister mijn eerst echo ben 3 dagen terug gezet was gister 8+1😊 ...
Bij ons eerste kindje reageerde mijn man precies hetzelfde! In trance naar het scherm zitten kijken

4 jaar geleden

Weet iemand toevallig of je bij de eerste echo ook foto’s mee krijgt?

4 jaar geleden

Reactie op deems-24

Weet iemand toevallig of je bij de eerste echo ook foto’s mee krijgt?
Je krijgt altijd foto’s mee! Meestal 2! Geniet er van 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Ronnes

Ik heb ook de 17e de tweede echo. Het apparaat kon niet eens meten hoe ver ...
Jij ook veel succes de 17e! Hopelijk is de kleine spruit dan gegroeid 🤗

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Qua donkerheid van je testen geloof ik wel dat dit kan kloppen dat je iets ...
We gaan het zien de 17e maar probeer me inderdaad niet druk te maken. Was handig geweest als we het allemaal zelf onder controle konden houden toch 🙈😅

4 jaar geleden

Reactie op Ka Rin

Je krijgt altijd foto’s mee! Meestal 2! Geniet er van 🤗
Ik kreeg geen foto’s mee maar 6 digitaal toegestuurd, dus die zelf geprint daarna

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik ga gewoon met een volle blaas, als uitwendig niet lukt, dan plas ik en i ...
Hé, ik ben onwijs benieuwd hoe jouw eerste echo was vandaag? Ik hoop zo voor jullie dat alles goed was!!! 🍀 Ik moet nog even tot vrijdag wachten. Nog heeeeeeel even, maar duurt echt een eeuwigheid.

4 jaar geleden

Oo wat was ik zenuwachtig: maar een kloppend hartje gezien vandaag!!!🥰

4 jaar geleden

In BE (weet niet of je in NL of BE woont) Vragen ze eerst hoe je je voelt Ze kijken met een inwendige echo hoe ver je bent

4 jaar geleden

Hier ook een goede echo gehad! Ben exact 7 weken en we hebben een prachtig hartje gehoord 😍

4 jaar geleden

Reactie op deems-24

Weet iemand toevallig of je bij de eerste echo ook foto’s mee krijgt?
Wij hebben gisteren de echo gehad. Nu 9w en 4d. Wij kregen 1 foto mee en alle andere foto's op een USBstick. Vond het heel bijzonder.

4 jaar geleden

Reactie op Cvbvk

Wij hebben gisteren de echo gehad. Nu 9w en 4d. Wij kregen 1 foto mee en al ...
Oh dat geloof ik!! Wat spannend. Ik heb de echo dinsdag. Nog even geduld..