205 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag 1e echo gehad, hartje klopt gelyjkig ook heel snel wat volgens de verloskundige goed was😀 wat voel ik mij toch goed, zooo gelukkig. Echt een mooi gevoel 😍🤩 precies 8 weken vandaag

4 jaar geleden

Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad! Gisteren bloedverlies dus zat volop in de stress maar gelukkig nergens voor nodig 😍 er was een goed kloppend hartje te zien en de armpjes en beentjes moesten nog goed groeien (zijn nu stompjes maar dat kon ik niet zien) 🙊

4 jaar geleden

Ik had maandag mijn eerste echo op 7 weken en 2dagen. Was te zien via gewone echo en dus niet inwendig... My lucky day ;) . Kloppend hartje en een stevig vruchtje van 0.9mm zei de gynaecologe. Ben benieuwd naar volgende week, dan normaal weer een echo bij de vroedvrouw. Blijft spannend in fit pril stadium, vond het verre van ontspannend.

4 jaar geleden

Reactie op Annehill

Ik had maandag mijn eerste echo op 7 weken en 2dagen. Was te zien via gewon ...
Bij mij was het 1.29cm en ook 7+2? Dat is raar..

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Bij mij was het 1.29cm en ook 7+2? Dat is raar..
Hmmm idd... nu ze was positief dus ga mezelf niet te veel spiegelen, anders wordt ik gek denk ik.

4 jaar geleden

Reactie op Annehill

Hmmm idd... nu ze was positief dus ga mezelf niet te veel spiegelen, anders ...
Bij mij was het vruchtje ook 1,33 cm bij 7+5 en volgens de gynaecoloog was dat de juiste grootte bij dat termijn. Ik ben zwanger van een cryo terugplaatsing dus bij mij is alles uitgekiend en het is niet zo dat ik korter of langer zwanger kan zijn. Maar goed bij een termijn echo tussen 10 en 12 wkn zullen ze bij jou wel kijken hoe ver je daadwerkelijk bent dus maak je vooral niet druk.

4 jaar geleden

Gister onze 2de echo gehad, en een mooi snel kloppend hartje gezien ❤ 7+1

4 jaar geleden

Ik heb aanstaande woensdag mijn eerste echo ben dan 8+1 dag zwanger. Ben best zenuwachtig en kijk er naar uit. Ik hoop dat het hartje klopt! Zelf voel ik mij veel misselijk voor al in de avond.. Veel dorst ook merk dat ik van veel voedsel niet blij wordt! Geuren ook dat is niet mijn sterkste ding.

4 jaar geleden

Reactie op Chells2

Ik heb aanstaande woensdag mijn eerste echo ben dan 8+1 dag zwanger. Ben be ...
Ik hoor precies mijzelf praten! Ik heb vrijdag een echo ben dan 8+1 normaal gezien. Hoop ook echt op een kloppend hartje, word er heel zenuwachtig van.. Eten interesseerd mij eigenlijk ook niet. Ik eet omdat het moet maar niet omdat ik honger heb en 's avond word ik altijd misselijk na mijn avond eten en moet ik echt uren rechtzetten voor het beter gaat. Geuren had ik nooit problemen mee en nu als ik iets gegeten heb en ik reuk daarna nog eten dan word ik daar echt niet goed van.

4 jaar geleden

Deze week eerste echo. Maar vanwege Corona helaas zonder partner. Heb begrip voor de situatie, maar vind het wel balen natuurlijk. Zo’n spannende eerste mijlpaal.

4 jaar geleden

Reactie op 1990KL

Deze week eerste echo. Maar vanwege Corona helaas zonder partner. Heb begri ...
Blij voor je! Mijn 1e echo zou donderdag zijn bij 7+5 weken, maar is afgebeld, dus wees blij dat het doorgaat. Een kloppend hartje zien, zou zoveel waard zijn voor me! Zelfs liever alleen dan helemaal niet. Maar begrijpelijk dat je liever samen gaat!

4 jaar geleden

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo en ik ben echt heeel erg zenuwachtig en bang 🙈 27-12 mk met 8+4 wegens te klein vruchtzakje, wel kloppend hartje maar zoveel onzekerheid gehad vanaf de eerste echo toen.. hoop zo dat alles nu wel goed is met deze kleine 🤞 ik moet het weten maar wil het eigenlijk niet weten 😞 zo bang!

4 jaar geleden

Vandaag een tweede echo gehad. Het zag er allemaal goed uit, hartje klopte en geschat op 8+2 weken. Ik ben helemaal happy ❤️. Ik mag volgende week weer. Mijn echo’s lopen via het ziekenhuis, ivm eerdere miskramen. Vooralsnog mag mijn partner ook mee.

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo en ik ben echt heeel erg zenuwachtig en b ...
Veel succes straks! Kan mij inbeelden dat het heel spannend is!

4 jaar geleden

Mijn verloskundige belde net ook om alles te wijzigen. Telefonische de intake gehad en mn eerste echo is van 23 maart naar morgen gegaan ik ben zo blij eindelijk kan ik de kleine zien 😍😍 dan kan ik eindelijk rustig adem halen.

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Mijn verloskundige belde net ook om alles te wijzigen. Telefonische de inta ...
Fijn hoor!! Ik krijg geen eerste echo meer. Pas 7 april de 11 weken echo omdat de verloskundige maatregelen moeten nemen hier in Brabant.

4 jaar geleden

Aanstaande vrijdag een eerste echo. Spannend. Verwacht dan 7,5 week te zijn en mogelijk ook bespreken voor cerclage ivm eerdere vroeggeboorte. Soms met de grote van je buik denk je .. wordt het geen tweeling. Ik heb/had last van pijnlijke borsten en lijk nu meer last misselijk / moeheid. Wat eerst maar vage klachten waren 😄. Uitgerekende datum weet ik niet ivm onregelmatige cyclus

4 jaar geleden

Reactie op Makeithappen

Fijn hoor!! Ik krijg geen eerste echo meer. Pas 7 april de 11 weken echo om ...
Zo jeetje dan zit je nog langer in spanning. Oh brabant zal alles zeker wel aangepast zijn. Hopelijk gaat de tijd snel voor je lijkt me moeilijk

4 jaar geleden

Reactie op S85

Veel succes straks! Kan mij inbeelden dat het heel spannend is!
Mijn echo was niet goed 😭 vruchtzakje dit keer groot genoeg ook een grote dooierzak maar klein vrucht 😞 geen hartactie ook..

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Mijn echo was niet goed 😭 vruchtzakje dit keer groot genoeg ook een grote ...
Wat erg :( Heel veel sterkte 🌹