205 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Ik heb morgen mijn 1ste echo in het ziekenhuis (ook in België) en op de sit ...
Hey, ik had 2 maal contact met het ziekenhuis en niemand die vertelde dat mijn vriend niet mee mocht. Stond ook nergens vermeld. Uiteindelijke deze ochtend met ons 2 naar de echo, bleek dat mijn vriend niet mee binnen mocht. Ongelofelijk jammer aangezien het ons eerste kindje is. Dus misschien toch maar even luisteren voor het zekerste? Groetjes

4 jaar geleden

1e echo gehad vandaag zag er allemaal goed uit :) over 4 weken termijnecho:)

4 jaar geleden

Reactie op Jenifer

Hey, ik had 2 maal contact met het ziekenhuis en niemand die vertelde dat m ...
Als ik al voor mijn 8 weken echo mag gaan ben ik al blij! Mijn man kan altijd via video chat meekijken en buiten het ziekenhuis op mij wachten

4 jaar geleden

Eerste echo gehad vandaag. Gelukkig alles in orde hier. Morgen 9 weken.❤

4 jaar geleden

Net gebeld met het ziekenhuis en mijn afspraak van morgen gaat gewoon door. Wel zonder partner.

4 jaar geleden

Mijn afspraak gaat.morgen nog door🙏. Op de valreep. Nu duimen op een goede echo♥️

4 jaar geleden

Reactie op JeLo

Eerste echo gehad vandaag. Gelukkig alles in orde hier. Morgen 9 weken.❤
Hier morgen ook 9 weken en afgelopen dinsdag een goede echo gehad 🥰

4 jaar geleden

Ik heb volgende week mijn termijnecho (mijn 2e echo) en werd gisteren door verloskundige gebeld dat mijn partner ook niet mee mag. Super jammer maar wel begrijpelijk. Is namelijk ook ons eerste kindje. Maar gelukkig mag ik het echo filmen zodat hij het kan terug zien. Bij de 1e echo was hij er wel bij en zagen wij ons kleine frummel 🥰

4 jaar geleden

Hier zo een echo om 19 uur. Ook ik moet alleen. Ben erg zenuwachtig of er een goede uitkomst is. En mijn lijf me niet bedonderd.

4 jaar geleden

Hallo allemaal! ik ben net gebeld door de verloskundige, aanstaande maandag de eerste echo gepland staan. Ben nu precies 10 weken.😊Het is voor mij en me vriend ons eerste kindje. Nu kreeg ik te horen dat mijn vriend er niet bij mag zijn vanwege het Corona virus. Ik vind dit zo erg.. voor hem is het ook een mega mijlpaal en dat wordt nu afgenomen. Laten we hopen dat al de drama snel uit de wereld is..

4 jaar geleden

Hier zo een echo om 19 uur. Ook ik moet alleen. Ben erg zenuwachtig of er e ...
Sterkte, dan weet je het eindelijk

4 jaar geleden

Sterkte, dan weet je het eindelijk
Ja ik ben echt zo benieuwd.

4 jaar geleden

Reactie op StephanieHoeflaken

Hallo allemaal! ik ben net gebeld door de verloskundige, aanstaande maandag ...
Wij hadden precies dezelfde situatie gister, maar uiteindelijk zat de kamer waar de echo werd gedaan op de begane grond en het bed waarop ik moest liggen bij een raam. Dus hop gordijn omhoog en hij kon alles zien via het raam! En horen via de telefoon. Misschien kan dat bij jou ook!

4 jaar geleden

Reactie op mommytobe88

Wij hadden precies dezelfde situatie gister, maar uiteindelijk zat de kamer ...
Aaah wat super! Ik ga het maandag even checken😊

4 jaar geleden

Hier zo een echo om 19 uur. Ook ik moet alleen. Ben erg zenuwachtig of er e ...
Spannend laat het ons weten🙏🏽

4 jaar geleden

Reactie op StephanieHoeflaken

Hallo allemaal! ik ben net gebeld door de verloskundige, aanstaande maandag ...
Doe videobellen!

4 jaar geleden

Reactie op P24

Het bedrijf wat ik bedoel heet 'pretecho enzo'. Zij doen het nog wel.
Bedankt voor de tip, heb net een afspraak gemaakt!! Kunnen we toch de geslachtsbepalingsecho met 16 wkn doen!!!

4 jaar geleden

Iemand enig idee welk echocentrum in regio Amsterdam nog pret echos doen met partner? Ik wordt er zo verdrietig van dat ik mn ouders en zus door de corona niet mag zien en mn kleine neefjes. En nu ook de echo zonder man moet doen :( #emo #hormonen

4 jaar geleden

Reactie op StephanieHoeflaken

Hallo allemaal! ik ben net gebeld door de verloskundige, aanstaande maandag ...
Bij mij volledig hetzelfde! Ook gisteren telefoon gehad dat ik maandag mag komen en ook zonder vriend, bij ons ook eerste kindje, ik was zo emotioneel hier over :( maar ben wel blij dat de eerste echo nog steeds doorgaat! Zondag ook 10 weken

4 jaar geleden

Mijn eerste echo in het ziekenhuis is volgende week. Het is de termijn echo al ben ik dan pas 9 weken volgens mijn eigen berekening. Zijn er meer meiden die zo vroeg hun termijn echo krijgen? Ik vind het een beetje vreemd..