584 Reacties

4 jaar geleden

Spannend he ik heb vrijdag ook mijn 1e echo!!

4 jaar geleden

Ik heb de eerste echo gehad op 20/02, ik was exact 8 weken. 😍 Heel veel succes met je eerste echo!

4 jaar geleden

Wauw, wat een mooie echo’s allemaal! Volgens mij zitten degenen die op hun eerste echo wachten allemaal in hetzelfde schuitje: zenuwen en niet kunnen wachten haha! En degenen die hem net hebben gehad zijn hotel de botel in love❤️

4 jaar geleden

Eerste echo gehad met 4+6. Deze echo is van 5+3 en afgelopen maandag was ik 6+6 helaas geen foto van ivm dat het op de spoedpost was en toen ook het hartje zien kloppen 🥰 Volgende week donderdag de 8 weken echo en ben dan 8+2

4 jaar geleden

Met 6.5

4 jaar geleden

7 weken, kloppend hartje 💕

4 jaar geleden

Wauw wat een mooie foto's allemaal. Ik moet nog wachten tot 10 maart. Ben echt de dagen en uren aan het aftellen...

4 jaar geleden

Hier 6.5 week met een mooi kloppend hartje. Nu 7.5 week zwanger en volgende week de termijnecho❤❤🍀🍀

4 jaar geleden

8weken

4 jaar geleden

Reactie op Cathy13

je kan dit echt horen via echo, zeer duidelijk en luid 😍
Ik lees juist overal dat dit in dit stadium te heftige golven zijn waardoor ze het hartje vooralsnog alleen laten zien en heel bewust nog niet horen. Vk bevestigde dit dus zou het even goed navragen.

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Ik lees juist overal dat dit in dit stadium te heftige golven zijn waardoor ...
Klopt hier lieten ze het ook nog niet horen, alleen zien.

4 jaar geleden

Zondag 8 weken en heb maandag me eerste echo super spannend!!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Ik lees juist overal dat dit in dit stadium te heftige golven zijn waardoor ...
Klopt, lieten ze bij mij ook niet horen om het nog niet te fel te ‘belasten’.

4 jaar geleden

Morgen 8 weken dinsdag eerste echo spannend

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken, heb 5 maart mn eerste echo. Vind het zooo spannend! Het loopt allemaal zo voorspoedig, dat ik echt twijfel of alles wel goed gaat! Ik moet angst natuurlijk niet de overhand laten nemen, maar het is soms zo moeilijk om die bange stem niet te horen! Waren jullie ook zo bezorgd?

4 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Ik ben nu 7 weken, heb 5 maart mn eerste echo. Vind het zooo spannend! Het ...
Jaaa af en toe komt de bange stem om de hoek kijken! En bij mij vooral omdat ik geen symptomen/kwaaltjes heb, dus het lijkt idd te voorspoedig te verlopen! Ik ben vandaag 6+1, 11 maart mijn eerste echo ❤️❤️ Het komt goed 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Ik ben nu 7 weken, heb 5 maart mn eerste echo. Vind het zooo spannend! Het ...
Ik snap je hoor. Ik ben ook erg gespannen, zeker na 2 miskramen. Ik durf ook nog niet te enthousiast te zijn. Heb wel ontzettend veel last van kwaaltjes. Probeer er een beetje van te genieten, het komt vast goed!

4 jaar geleden

Gisteren eerste echo gehad met 8+4. Zooo blij 🥰

4 jaar geleden

Ik had maandag mijn eerste echo en was toen 7w en 3 d . Ook kloppend hartje gezien 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa af en toe komt de bange stem om de hoek kijken! En bij mij vooral omda ...
Dank je wel❤ Jij nog een week langer wachten dan, spannend! Laat je weten hoe het is gegaan?