584 Reacties

4 jaar geleden

Wou alles was in orde wat een heerlijk gevoel! 😍 Ben 7w 3d. 5 dagen teruggezet

4 jaar geleden

Nog even in shock. Gister onze eerste echo gehad. Via videobellen kon mijn partner erbij zijn gelukkig. Is het er niet 1 maar 2😱 We zijn in verwachting van een twee eiige tweeling. Nu 8W 3D. 💖💙

4 jaar geleden

Nog even in shock. Gister onze eerste echo gehad. Via videobellen kon mijn ...
Gefeliciteerd mop!! Wij hadden dat nieuws ook paar weken geleden maar bij ons is het 2eiig! Ik ben nu 11 weken en 3 dagen🥰🥰

4 jaar geleden

Hai hai , ook ik heb dit gehad zo ongv ik kreeg met 5 weken een echo de g ...
Zie hier ons bolletje mét kloppend hartje. Zo bijzonder om te zien! Ook gewoon geschat op 6 weken en 4 dagen en voor die termijn zag het vruchtje er blijkbaar perfect uit! De gynaecoloog heeft ons weer terugverwezen naar de vk en gaf daarnaast aan dat de kans dat het nu nog fout gaat minimaal is. Nu op naar 31 maart... dan is de echo bij de vk, ben erg benieuwd wat we dan gaan zien 😊

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Gefeliciteerd mop!! Wij hadden dat nieuws ook paar weken geleden maar bij o ...
Dankjewel! Het moet echt nog even bezinken. Je bent eerst aan idee papa en mama. En dan ..... heel bijzonder!

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Zie hier ons bolletje mét kloppend hartje. Zo bijzonder om te zien! Ook gew ...
Oooo ik ben zo zo blij voor jou , ik wist diep in me hart dat het goed zou zitten voor jou/ jullie heb ook aan je gedacht dus ben heel heel blij met jou berichtje ♡ alleen ik zie de echo niet 🙈😳 gr sarah

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Zie hier ons bolletje mét kloppend hartje. Zo bijzonder om te zien! Ook gew ...
Nu zie ik de echo 🥰 van harte gefeliciteerd ben echt super blij voor je ♡♡♡

4 jaar geleden

Maandag eerste echo. Vorige zwangerschap eindigde met 8 weken en 2 dagen. Ik ben maandag 8 weken en 2 dagen. Vanaf die dag extra spannend! Kheb er nu wel meer vertrouwen in dan vorige zwangerschap. Ik vind het nu al heeel spannend. De zwangerschap verloopt zo anders dan bij Joey. Ik ben totaal niet misselijk, wel snel moe en af en toe duizelig. Ben daardoor snel onzeker.

4 jaar geleden

Eerste echo op 16/3 gehad, toen 9+2 🥰❤️

4 jaar geleden

Volgens de meting was ik afgelopen donderdag precies 9 weken ❤️ Donderdag 2 april mijn termijnecho 🙏🏼 (Kindje ligt hier ondersteboven ivm inwendige echo)

4 jaar geleden

Reactie op Anne2605

Maandag eerste echo. Vorige zwangerschap eindigde met 8 weken en 2 dagen. I ...
Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen!

4 jaar geleden

5 weken hier.

4 jaar geleden

Reactie op Anne2605

Maandag eerste echo. Vorige zwangerschap eindigde met 8 weken en 2 dagen. I ...
Ik heb ook zelfde gevoel. Het is mijn 3de zwangerschap maar 4de kind na mijn tweeling die nu 7 jaar oud is en eerste kind is 10. Ik ben niet misselijk of zo een gevoel hoe ok bij de andere twee was. Het maakte mij ook onzeker. Vrijdag echo en hoop alles ok is.

4 jaar geleden

Nog even in shock. Gister onze eerste echo gehad. Via videobellen kon mijn ...
Wow! Dubbel gefeliciteerd

4 jaar geleden

Nog even in shock. Gister onze eerste echo gehad. Via videobellen kon mijn ...
Super gaaf! Gefeliciteerd💗💙

4 jaar geleden

Ruim 9 weken! Gelukkig alles goed! Ik dacht zelf korter zwanger te zijn dus dat is een meevaller.

4 jaar geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad 🥰 En het hartje zien kloppen.. ben zo gelukkig!! 🥰🥰

4 jaar geleden

8w2d, door corona virus was de tijd bij de gynaecoloog beperkt en ik was nogal overdonderd omdat het ons eerste kindje is. Ik zie niet eens wat het hoofdje en wat het lijfje is. Hopelijk geeft de volgende echo meer duidelijkheid. 😊 Al zo verliefd op ons klein prutske 🥰.

4 jaar geleden

Vandaag 2e echo gehad morgen 10 weken zwanger. Alles is goed en een heel bewegelijke baby. Zo blij 😍🥰

4 jaar geleden

Vandaag onze termijn echo gehad en wij zijn nu 10 weken 3 dagen ipv van 10 weken 2 dagen ons bevalling datum is dus 24 oktober 🥰 we hebben een dag bonus gekregen vandaag ons spruitje was heel druk aan bewegen dus was lastig meten maar uiteindelijk is het wel gelukt 🥰 was een leuke echo vandaag