584 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag onze tweede echo gehad, helaas wel zonder mijn vriend ivm maatregelen. Ik ben vandaag 9+1 weken. Ons dotje was al druk aan het bewegen, zo leuk om te zien! Ik wens iedereen heel veel sterkte en liefde toe in deze bijzondere tijd 💕

4 jaar geleden

Vandaag weer een echo gehad bij de gynaecoloog en zo blij dat mijn man gewoon mee mocht! Onze kleintjes doen het goed en waren beide heel druk aan het bewegen. Nu 11 weken 😍

4 jaar geleden

Vandaag onze termijn echo gehad en wij zijn nu 10 weken 3 dagen ipv van 10 ...
Hier zelfde dag 😁😁

4 jaar geleden

Vandaag tweede echo gehad en van 10+5 toch weer terug naar 10+2. De uitgerekende datum toch weer terug naar wat ik zelf in eerste instantie had berekend. Alles helemaal goed gelukkig.

4 jaar geleden

Op 12-3 met 10+3 een echo gehad, kleine was aardig beweeglijk waardoor het niet zo mooi op de foto is gekomen. Gelukkig was alles goed en klopte hartje mooi. Gisteren voor het eerst het hartje horen kloppen, prachtig geluid 🥰 🎉

4 jaar geleden

Heb om 14:00 de eerste echo. Ben echt ontzettend zenuwachtig en bang🙈 Straks zit er helemaal niks of klopt het hartje niet😕 Ben vandaag 11+6

4 jaar geleden

Reactie op baby345

Heb om 14:00 de eerste echo. Ben echt ontzettend zenuwachtig en bang🙈 Stra ...
Spannend hoor, ik snap je angst volkomen, heeeeel veel succes vanmiddag ♡♡

4 jaar geleden

Echo op 11+2 (maar zou wel eens 11+5) kunnen zijn, want de baby was goed gegroeid! Hartje ook voor de eerste keer horen kloppen! Wat een fijn gevoel na een vorige miskraam...

4 jaar geleden

Reactie op baby345

Heb om 14:00 de eerste echo. Ben echt ontzettend zenuwachtig en bang🙈 Stra ...
Hoe is het gegaan??

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Hoe is het gegaan??
Gelukkig was alles goed. Gelijk vandaag de grote aankondiging gedaan😊

4 jaar geleden

Nu zie ik de echo 🥰 van harte gefeliciteerd ben echt super blij voor je ♡ ...
Dit was gisteren tijdens de echo. Weer sterk kloppend hartje gezien én bolletje bewoog ook gewoon al, zo leuk 🥰! Was eerst geschat op 8+1, maar de verloskundige zei dat ze 8+4 veel waarschijnlijker vindt. Bolletje moest dus even op gang komen óf houdt van verstoppertje, net als zijn ouders, maar het lijkt erop dat alles helemaal goed gaat komen 😊💪!

4 jaar geleden

Dit was mn eerste echo en hierop was ik 8 weken en paar dagen

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Dit was gisteren tijdens de echo. Weer sterk kloppend hartje gezien én boll ...
Waauw dit is ook weer zo een mooie echo van jullie kleintje 🥰🥰 ben zo enorm blij dat het bij jullie ook goed gaat en dat jullie kleintje het ook goed doet ik had afgelopen dinsdag mijn echo , en ik was nu 10 weken 3 dagen ipv 10 weken en 2 dagen , maar ons kleintje was ook lekker bezig en lekker aan bewegen 🥰🥰 het was weer een geweldig moment ❤ leuk dat je mijn op de hoogte houdt van je zwangerschap xxx sarah

4 jaar geleden

Ik denk dat velen van jullie nog niet bekend hebben gemaakt dat jullie in verwachting zijn, op bijvoorbeeld social media! Ik heb een super leuke site gevonden en ik heb boven staande kaartjes besteld. In totaal kijf je 30 kaartjes met verschillende teksten (vanaf week 12 t/m einde)! Erg leuk om zo je zwangerschap met iedereen te delen. Ik weet niet of ik de link mag delen, maar bij deze: https://www.blossomandpear.com/collections/pregnancy-announcement/products/pregnancy-milestone-cards-fleur-collection Ik persoonlijk vindt dit echt heel leuk! Ze hebben natuurlijk veel meer keuzes. 💕

4 jaar geleden

Afgelopen dinsdag 2de echo gehad met 11 weken 4 dagen. Helaas zonder mijn vriend ivm de maatregelen. Maar zo geruststellend om te zien dat alles goed is met de kleine vlek.. wat nu geen kleine vlek meer is maar een heel kindje😍

4 jaar geleden

Hierbij was ik 11 weken. Maar nog geen hartje gehoort. Die kon je wel goed zien op de echo. En de baby was flink actief waardoor het lastig was om de fotos te maken

4 jaar geleden

Waauw dit is ook weer zo een mooie echo van jullie kleintje 🥰🥰 ben zo en ...
Wat fijn dat jij ook een goede echo had en zelfs iets naar voren bent gezet :)! Straks krijgen we onze kindjes nog op dezelfde dag 😋! Ben erg benieuwd hoe alles verder zal gaan verlopen, maar volgens mij komt het bij ons beide helemaal goed 🥰!

4 jaar geleden

Dit was mijn eerste echo foto op 6 weken..

4 jaar geleden

Dit is mijn tweede echo foto op 11+ weken ^^