584 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Svnh93

Ik snap je hoor. Ik ben ook erg gespannen, zeker na 2 miskramen. Ik durf oo ...
Dank je wel❤ ik ga mn best doen!

4 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Dank je wel❤ Jij nog een week langer wachten dan, spannend! Laat je weten h ...
Jaa, zal ik doen! Jij ook? 🥰

4 jaar geleden

Ik ben zo blij voor jullie!!❤ Ik moet nog tot 9 maart wachten maar ik heb nu door jullie foto's al warm gevoel 🥰

4 jaar geleden

Nog 7 nachtjes...⏳

4 jaar geleden

Leuk dames! Ik ben precies 5 weken en op op 19 maart mijn eerste echo. Ik vind het allemaal super spannend. Zijn er meer zenuwachtig?

4 jaar geleden

Reactie op rosie88

Leuk dames! Ik ben precies 5 weken en op op 19 maart mijn eerste echo. Ik v ...
Ja heel erg zenuwachtig... Ben echt de dagen en de uren aan het aftellen...

4 jaar geleden

Reactie op rosie88

Leuk dames! Ik ben precies 5 weken en op op 19 maart mijn eerste echo. Ik v ...
Ook echt aan het aftellen, maar 13 dagen duurt nog best lang! Dus ik tel nu in halve weken 😂 🍀

4 jaar geleden

Reactie op rosie88

Leuk dames! Ik ben precies 5 weken en op op 19 maart mijn eerste echo. Ik v ...
Jaa hier ook super zenuwachtig!! Nog een week, het gaat nu dichtbij komen!😁

4 jaar geleden

Ik heb mijn 1e echo morgen ochtend pff ben nu al zenuwachtig ervoor wel meteen om 8 uur dus scheelt weer morgen de hele dag wachten 😅

4 jaar geleden

Ik heb vanavond om 8 u een echo, ben rond de 8 weken zwanger nu. Vind het zooooo spannend!

4 jaar geleden

Dit is mijn eerste echo foto, maar het is voor mij allemaal zo onduidelijk nog. 5 weken + ... dagen hebben ze gezegd en heb nog geen uitgerekende datum heel vaag... heb zoiezo nog geen hartslag gezien. Hoe hebben jullie het ervaren? Ik maak mij best zorgen over de progressie...

4 jaar geleden

Reactie op xsedefmelek

Dit is mijn eerste echo foto, maar het is voor mij allemaal zo onduidelijk ...
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Voor 7 weken is er vaak veel onduidelijkheid, en je bent nog vroeg zwanger, dus is het logisch dat je nog geen hartslag gezien hebt.. De volgende echo (week 7 of 8) ga je vast meer zien🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Voor 7 weken is er vaak veel ...
I hope so. Bij mij. Eerste zwangerschap kwam ik er rond 7 weken achter dus mijn echo was met 8 weken en ik had dus al een hele duidelijke echo met hartslag erop en eraan vandaar dat ik bij deze onzeker ben..

4 jaar geleden

Reactie op xsedefmelek

I hope so. Bij mij. Eerste zwangerschap kwam ik er rond 7 weken achter dus ...
Ja logisch, vanaf 8 weken heb je ook veel meer duidelijkheid! Mag ik vragen waarom je echo überhaupt zo vroeg was? Dat doen ze soms als iemand eerder een miskraam heeft gehad, maar het geeft vaker onrust dan rust.. ik heb mijn eerste echo pas bij 8 weken, wat overigens errug lang duurt hoor!

4 jaar geleden

Ik heb vanavond 20:30 de eerste echo en ik vind het heel spannend ben nu rond de 7 weken. December helaas mis gegaan rond de 6 weken dus nu al zenuwachtig voor vanavond i hope so 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ja logisch, vanaf 8 weken heb je ook veel meer duidelijkheid! Mag ik vragen ...
Dat mag je zeker weten. Ik heb een complexe aangeboren hartafwijking met hartritmestoornissen erbij en een ICD implant. Daarom zijn zwangerschappen eigenlijk afgeraden voor mij, maar de eerste kwam als een wonder en onverwachts, maar de zwangerschap heb ik toen goed verdragen wel drie keer in de week in het ziekenhuis. Spoed keizersnede gehad met 37 weken door afwijking aan navelstreng en placenta. Tweede zwangerschap ook perongeluk na 10 maanden, dus de echo moest nu gedaan worden on te bepalen of ik echt zwanger ben en hoe ver voor de cardioloog.

4 jaar geleden

Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad. Volgens mijn berekening was ik 7 weken maar tijdens de echo zei ze dat het echt nog veel te klein is dus dat ze het zelf schat op 5+6. Wat ik raar vind want als ik terug reken kan dat niet! Ze had het over een groei pauze. Hebben jullie daar wel eens over gehoord? Het hartje zag ze wel duidelijk en goed kloppen. 110 slagen per minuut. Dit is de echo:

4 jaar geleden

Iedereen gaat hier precies zo snel voor een eerste echo, heb pas mijn eerste afspraak als ik 10 weken ben :p

4 jaar geleden

Reactie op oesha

Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad. Volgens mijn berekening was ik 7 ...
Hoi! Ik dacht dus ook dat ik ongeveer 5 +4 zou zijn, maar ze denken toch 4,5 5 weken, omdat het zo klein is en ook geen hartslag gezien. Alleen iets heel klein wits.

4 jaar geleden

14 maart eerste echo, kan niet wachten 🥰