Eerste echo nog niks te zien

Verwijderd lid
2 maanden geleden
Volgen
Vandaag onze eerste echo gehad. Maar er was niks te zien. VK zei dat het vaker voorkomt omdat het kan zijn dat de vrucht helemaal tegen de wand aan zit. Vanaf m’n laatste ongesteldheid ben ik vandaag 8 weken maar door langs cyclus kan het zijn dat ik in het ongunstigste geval pas 6,5 week ben. Volgende week moeten we terug komen voor weer een echo. Iemand dit eerder meegemaakt? Pffff maak me wel zorgen!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Gerlon
2 maanden geleden
Jammer genoeg heb ik dit in november meegemaakt. Op 6 weken niks te zien op de echo. Door mijn aan rechter kant dacht men aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Uiteindelijk bleek het vruchtje wel in baarmoeder te zitten maar het groeide heel traag. Uiteindelijk is het op 10 weken en 5 dagen een miskraam geworden (curettage). Hoop dat het bij jou beter mag lopen
  • Rapporteren
Naomi1986
2 maanden geleden
Ik heb dit helaas ook meegemaakt en bleek ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Hoop dat het meevalt voor je, sterkte met afwachten!
  • Rapporteren
marietje2020
2 maanden geleden
Ik herken het wel deels. Afgelopen maandag echo gehad, ik verwachtte tussen 6 en 7 weken te zijn, maar het zou 5,5 zijn volgens de echo. Ook erg spannend dus, of veel minder ver of het is niet goed...
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op marietje2020
Ik herken het wel deels. Afgelopen maandag echo gehad, ik verwachtte tussen 6 en 7 weken te zijn, maar het zou 5,5 zijn volgens de echo. Ook erg spannend dus, of veel minder ver of het is niet goed...
Kon ze iets zien?
  • Rapporteren
marietje2020
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid
Kon ze iets zien?
Wel een vruchtzakje, maar (nog?) niets erin.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Reactie op marietje2020
Wel een vruchtzakje, maar (nog?) niets erin.
Vandaag weer echo gehad en weer een leeg vruchtzakje helaas. De verloskundige zegt dat het een miskraam wordt 😢
  • Rapporteren