132 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde hele nacht wakker gelegen hoelaat heb je echo?

4 jaar geleden

Reactie op Monsma

Hier hetzelfde hele nacht wakker gelegen hoelaat heb je echo?
13.00 uur. De klok tikt langzaam! Jij?

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde meegemaakt en eigenlijk ben ik erg kalm. Al had ik dat niet verwacht want ben van nature echt een stresskip maar ik hou gewoon de gedachte vast ; het voelt nu super goed, zoveel beter dan de vorige keer. En je kan toch niks doen aan wat er gebeurd. Ik snap je angst maar je maakt jezelf helemaal gek zo.. en uiteindelijk, als het wel zou gebeuren, hoe verdrietig het is idd, je kan er NIKS tegen doen meid. Dus echt probeer de negatieve gedachte in te ruilen voor positieve gedachte. Beter voor jezelf en de baby! ❤ succes vandaag, ik moet nog een weekje wachten...

4 jaar geleden

Reactie op Druif123

13.00 uur. De klok tikt langzaam! Jij?
Om kwart over 11, maar wij moeten eerst nog 2 uur rijden dus dan beetje afleiding

4 jaar geleden

Reactie op Monsma

Om kwart over 11, maar wij moeten eerst nog 2 uur rijden dus dan beetje afl ...
Mijne is 5 minuten lopen 🤣 maar 2 uur rijden klinkt als een goede afleiding. Laat je weten hoe het gaat?

4 jaar geleden

Reactie op Druif123

Mijne is 5 minuten lopen 🤣 maar 2 uur rijden klinkt als een goede afleidin ...
Jaa daarom! Jaa doe ik jij ook? Hoop dat je beetje afleiding krijgt

4 jaar geleden

Reactie op Monsma

Jaa daarom! Jaa doe ik jij ook? Hoop dat je beetje afleiding krijgt
Jaa zal ik doen! Ik moet eerst nog werken dus hopelijk leidt dat af 😬

4 jaar geleden

Ik weet precies hoe je je voelt. Bij mij begon de spanning 2 dagen van te voren incl huilbuien van de onzekerheid. Gelukkig had ik de afspraak afgelopen maandag vroeg in de ochtend en bij binnenkomst werd ik meteen geholpen. De enige tip die ik je kan geven (voordat je aan moet rijden) probeer afleiding te zoeken. Doe iets wat je leuk vind of juist niet. Ik ging spontaan schoonmaken. Niet dat ik dat leuk vind maar mijn gedachte kan ik ermee uitzetten.

4 jaar geleden

Succes voor degene die vandaag de echo hebben!! Ik ga onwijs voor jullie duimen dat alles goed is. Probeer je vast te houden aan de gedachte dat je er niks aan kan doen, wat er ook gebeurd. Probeer afleiding te zoeken en positief te blijven, beter voor jou en je kindje! 💖💙 Heel veel succes en ik hoop dat je straks kunt zeggen dat je van de echo genoten hebt! 🍀🍀🍀 Ik moet helaas nog wachten tot 13 maart... 😔

4 jaar geleden

Succes voor degene die vandaag de echo hebben!! Ik ga onwijs voor jullie du ...
Eens met Esmy! En jullie zijn al deze weken doorgekomen, dus de komende paar uurtjes komen ook gewoon helemaal goed! ❤️ ik ga duimen 🥰 Ik moet helaas ook nog wachten tot 11 maart, maar gelukkig is vandaag al 25% (1 week) van de wachttijd om 🥳🥳🥳

4 jaar geleden

Heel veel succes vandaag ❤

4 jaar geleden

Ach mijn afspraak is pas 5 maar en heb gisteren een mood swing gehad

4 jaar geleden

Heel veel succes vandaag! Blijf positief ♥️ Ik heb over 6 dagen mijn 1e echo.

4 jaar geleden

Ik heb zo ook de eerste echo.. heel de nacht niet geslapen. De meest gekke dingen gedacht heb nu dikke bolle ogen😅 gelukkig mogen we over 40 minuten kijken😱

4 jaar geleden

Ik heb zo ook de eerste echo.. heel de nacht niet geslapen. De meest gekke ...
Wow, bijna! Succes ermee 😊

4 jaar geleden

Oh, hier hetzelfde! Vanavond om 18. 20 ook de eerste echo. Nog heel lang wachten dus... Hopelijk vliegt de tijd voorbij vandaag...

4 jaar geleden

Wij moeten nog even wachten.... 19 maart pas 1e echo🙈

4 jaar geleden

Ik heb morgen om 17.00 de eerste echo. Super spannend. Succes vandaag dames☺

4 jaar geleden

Succes voor degene die vandaag de echo hebben!! Ik ga onwijs voor jullie du ...
Ik moet nog wachten tot 12 maart! Gelukkig wel al gelijk om 9u 🙌🏼

4 jaar geleden

Ah veel succes! Probeer positief te denken, voor mij helpt dat. Ik mag straks om 10.30 uur, zo spannend en bijzonder 😊