132 Reacties

4 jaar geleden

Niet fijn! Zorgen voor heeel veel (leuke) afleiding vandaag! Sterkte ermee en hopelijk straks heel goed nieuws!

4 jaar geleden

Ik begrijp je helemaal. Ik heb morgen om 9.00uur de echo..en sinds gisteren voel ik de spanning ineens erg opbouwen!! Super onzeker... Succes voor alle dames ...nog even geduld!!

4 jaar geleden

Laten jullie het hier ook allemaal even weten 🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Mamavanwondertjes

Ik begrijp je helemaal. Ik heb morgen om 9.00uur de echo..en sinds gisteren ...
Ik heb morgenochtend ook mijn eerste echo en begin sinds gisteren ook nerveus te worden. Alle scenario's gaan continue door mijn hoofd. We tekenen vanmiddag ons voorlopig koopcontract voor ons nieuwe huis en het boeit me op dit moment niets 😅 ik wil gewoon dat het morgen is! Heel veel succes met het doorkomen van de dag. Ik ga voor je duimen dat je een goede echo hebt morgen!

4 jaar geleden

Reactie op Mamavanwondertjes

Ik begrijp je helemaal. Ik heb morgen om 9.00uur de echo..en sinds gisteren ...
Ik ook de eerste morgen om 09.00 😵

4 jaar geleden

Gister 2e echo gehad gelukkig was er dit keer wel iets te zien maar nog steeds heel klein. Gelukkig wel een kloppend hartje. Nu 16 maart termijn echo. Die lijkt mij veel leuker want dan zie je echt veel meer. Succes allemaal

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Laten jullie het hier ook allemaal even weten 🍀🍀
Onze echo was goed🥰 We hebben een kloppend hartje gezien! Super blij en er valt echt een olifant van mijn schouders.. ik weet dat er nog van alles mis kan gaan maar dit moment vond ik zo spannend! Ben 7+2 en voor nu is mijn uitgerekende datum 5 oktober.. ik ga heel even een powernapje doen nu😅 en dan straks de cadeautjes maken zodat we het vanavond aan de eerste opa en oma kunnen vertellen😁 Voor iedereen die nog moet vandaag heel veel succes🍀

4 jaar geleden

Onze echo was goed🥰 We hebben een kloppend hartje gezien! Super blij en er ...
Oooh wauw wat super fijn❤

4 jaar geleden

Reactie op stephanieTammick

Gister 2e echo gehad gelukkig was er dit keer wel iets te zien maar nog ste ...
Het belangrijkste op dit moment is denk ik dat het hartje klopt, gefeliciteerd ❤️❤️❤️

4 jaar geleden

Onze echo was goed🥰 We hebben een kloppend hartje gezien! Super blij en er ...
Super fijn!! En er kan altijd iets misgaan; maar het grootste gedeelte van de hindernissen hebben jullie gehad ❤️❤️❤️ Geniet! 🥰

4 jaar geleden

Succes iedereen ik 26 februari men echo spannend😘😘😘😘

4 jaar geleden

Ik heb vandaag ook de eerste echo en ik zit hem hier te knijpen joh... Succes vandaag 😘😘

4 jaar geleden

Onze echo was goed🥰 We hebben een kloppend hartje gezien! Super blij en er ...
Wat een opluchting en wat een goed nieuws! Zagen ze het meteen al goed of was het nog even zoeken? Kom lekker bij en geniet ervan vanavond met het delen en vertellen! Wat leuk trouwens dat er meerdere meiden morgen hun eerste echo hebben. Ik ook, om 18.45. Ben heel benieuwd. Het is dat het knaltesten waren en we niet ongesteld zijn geworden, maar herken het gevoel dat je toch wel hoopt dat er echt iets zit. Veel succes ook alvast voor de anderen!

4 jaar geleden

Ik heb 25 feb eerste echo en ben ook zo zenuwachtig 😩 ..

4 jaar geleden

Ik heb 9 maart pas eerste echo en ben vandaag 6+4 dus ik knijp hem ook. Moet nog zo lang wachten en helemaal omdat iedereen hem rond deze tijd al heeft

4 jaar geleden

Succes allemaal vandaag, houd ons op de hoogte🤗🤗🤗 Ik had gister met telefonisch intake al zenuwen🤭

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik heb 9 maart pas eerste echo en ben vandaag 6+4 dus ik knijp hem ook. Moe ...
Ik heb ook pas bij 7+5 mijn eerste echo (op 6 maart)! Het is lang wachten, maar je hebt dan wel in een nog veiliger stadium (als het goed is) mooi nieuws en dus zekerheid!

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Ik heb ook pas bij 7+5 mijn eerste echo (op 6 maart)! Het is lang wachten, ...
Pas? Dat is niet pas. Ik ben een van de langste die moet wachten ik heb pas mijn eerste echo als ik 11 weken ben ik moet nog ruim 4 weken wachten.. dat is pas lang😂 ik had ook wel eerder gewild maarhelaas.

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Pas? Dat is niet pas. Ik ben een van de langste die moet wachten ik heb pas ...
Jaaa, idd! In principe is de eerste echo pas vanaf 8 weken hoor.. echo bij 6-7 weken is eerder uitzondering, dan regel! En soms is het eerder nodig om belangrijke dingen te checken, maar zolang er geen gekke dingen zijn is vanaf 8 weken prima! Dus ben niet bang dat je de enige moet zijn met geduld, dat hebben we helaas allemaal heeeeeel hard nodig ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa, idd! In principe is de eerste echo pas vanaf 8 weken hoor.. echo bij ...
Ja klopt ook allemaal, lijkt wel een eeuwigheid te duren zo he Haha.