132 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa en dan denk ik, ook jee, als dit maar niet het voorgevoel is waar vaak ...
Ja klopt.. ik denk naar als het echt niet goed is dan moet je dat eel merken aan je lichaam.. verder kennen we er helaas niets aan doen.. maar internet is ool niet goed altijd.. als he gaat zoeken kom je zoveel verschillende dingen tegen.. dus dat doe ik gewoon niet meer 😅😅

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik heb juist geen klachten, dus als ik eventjes buikpijn heb denk ik juist, ...
Haha het is altijd wat hè :) hoe dan ook een onzekere tijd die veel te langzaam voorbij gaat..

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Haha het is altijd wat hè :) hoe dan ook een onzekere tijd die veel te lang ...
Precies.. per week aftellen! Ik kwam erachter bij 3+5, nu al 5+1 dus het schiet lichtjes op 💙💙💙

4 jaar geleden

YAAAAS!! na super lang wachten vandaag eindelijk onze eerste echo gehad! Vandaag zijn wij 7+1 in verwachting en het hartje was prachtig! Helemaal happy, ik vind dat het met een 2e toch anders spannend is dan de eerste... niet minder leuk, absoluut niet! 💖💙💖💙 Over 4 weken de termijn echt ( 19 maart )

4 jaar geleden

Reactie op Kayleejm

YAAAAS!! na super lang wachten vandaag eindelijk onze eerste echo gehad! ...
Wat fijn gefeliciteerd !!! Vind het nu juist veel spannender dan bij de 1e gek genoeg... bij e 1e was ik onverwachts zwanger dus kreeg direct echo en was al bijna 9 wekn. Nu duurt t wachten zo ontzettend lang!!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Kayleejm

YAAAAS!! na super lang wachten vandaag eindelijk onze eerste echo gehad! ...
Bij ons exact hetzelfde!! 7w en 3d en 18e maart termijnecho! ❤

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Haha, alles draait nu even om de zwangerschap. Ik hoop dat jullie ook snel ...
Wij hadden ook een hele mooie echo vanmorgen!! Nu 7+4 weken. Super blij!! Leuk dat je dan nu al meteen bijna 9 weken bent.. schiet lekker op ineens een week erbij!;)

4 jaar geleden

Hier ook een kloppend hartje gezien vanavond 😊 Kreeg wel een hartverzakking want de eerste keer kon ze niks vinden. Een intakegesprek en 5 glazen water later gelukkig wel. Zat ook heel erg laag. Maar gelukkig voor nu de bevestiging dat alles goed zit.

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Hier ook een kloppend hartje gezien vanavond 😊 Kreeg wel een hartverzakkin ...
Ah wat fijn!! Gefeliciteerd hoever ben je? Zal een slopende intake zijn dan haha

4 jaar geleden

Ah wat fijn!! Gefeliciteerd hoever ben je? Zal een slopende intake zijn dan ...
Ik dacht dat ik gek werd. Duurde dan ook even voor de blijdschap echt doorzette en er moesten eenmaal thuis even wat emoties uit. Gelukkig mogen we morgenochtend nog op voor een 3D echo ivm een plaatselijk onderzoek waar we in meelopen. Dus dat is dan ineens weer een geruststellende aanvulling 😊 Als het goed is vandaag 8 weken.

4 jaar geleden

Wat fijn gefeliciteerd !!! Vind het nu juist veel spannender dan bij de 1e ...
@jasmijn1991 WoW, wij hadden exact het zelfde bij de eerste! Alles is zo anders nu!