75 Reacties

4 jaar geleden

Hoi Floortje! Van harte gefeliciteerd. Ook wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Oh ik herken me zooo in jouw verhaal! Spannend, leuk, eng, nieuwschierig. Allemaal woorden die door me heen flitsen! Leuk om elkaar zo op de hoogte te blijven houden & tenminste het te mogen uitschreeuwen!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik en mn vriend verwachten ook ons 1e kindje. Ook ik vind het echt super spannend en vooral nog erg onwerkelijk, we kunnen niet wachten tot de 1e echo. Heel veel geluk in je zwangerschap🌹

4 jaar geleden

Wauw wat een mooie zwangerschapstesten zeg!! Van harte gefeliciteerd met jullie eerste zwangerschap! Hoe voel je je? De eerste weken zullen altijd spannend blijven, ik ben nu van mijn 2e kindje zwanger en ook ik vind het onwijs spannend en hoop echt dat alles goed blijft gaan! Probeer er ook een beetje van te genieten, je lichaam is druk bezig om een wondertje te creëren en voor nu is echt even jullie geheim waar je onderling flinke binnenpret van kan hebben! Liefs!

4 jaar geleden

Reactie op RooS1992x

Gefeliciteerd!! Ik en mn vriend verwachten ook ons 1e kindje. Ook ik vind ...
Dankjewel!! Jij ook!💕

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Hoi Floortje! Van harte gefeliciteerd. Ook wij zijn zwanger van ons eerste ...
Gefeliciteerd!! 💕

4 jaar geleden

Hoi Floortje, Gefeliciteerd! Ook wij vanochtend een positieve test in handen na 2,4 jaar (IUI, operatie ivm endometriose en uiteindelijk IVF) Ik loop elke keer naar de testen terug, dit resultaat is ongelooflijk! Hoe voel jij je? Hier voornamelijk zenuwachtig haha. Ik heb het idee dat ik kanonnen als borsten heb, ik ga er maar vanuit dat anderen er niet op letten. Maandag de fertiliteitskliniek bellen, spannend spannend! Nou geniet ervan en fijne aaf. Groetjes Jennifer

4 jaar geleden

Reactie op Yvonn17

Wauw wat een mooie zwangerschapstesten zeg!! Van harte gefeliciteerd met ju ...
Dankjewel!! 💕 Ik voel me erg goed, gelukkig! Af en toe wat steekjes en krampjes, en soms een vlaag misselijkheid maar het valt nog heel erg mee! Ah wauw, gefeliciteerd!! 👶🏻

4 jaar geleden

Reactie op Jenn-gansje

Hoi Floortje, Gefeliciteerd! Ook wij vanochtend een positieve test in han ...
Wat super!! Gefeliciteerd!!😍 Ik voel me nog erg goed en weinig last van kwaaltjes gelukkig. Wel inderdaad een soort zenuwachtig, ben zo benieuwd naar de eerste echo! En ook zoveel zin om het familie en vrienden te vertellen!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal. Wij ook zwanger na 4 jaar. Gelijk gegaan voor ivf op aanraden van arts en raak... Zo speciaal. En zo spannend

4 jaar geleden

Reactie op Floortje1994

Dankjewel!! 💕 Ik voel me erg goed, gelukkig! Af en toe wat steekjes en k ...
Oh die kwaaltjes heb ik ook! Wat grappig om te lezen! En oei mn borsten, als je er alleen al naar kijkt doet het zeer haha! Geniet ervan meid!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik ben voor de eerste keer zwanger best wel onverwacht maar meer dan welkom! Ik heb wel continue beetje krampen in mijn buik en gevoelige borsten. Inderdaad spannende tijd en heel moeilijk om nog voor je te houden. We hebben het vanmiddag aan mijn ouders verteld en morgenmiddag schoonouders. Aan wie hebben jullie het allemaal al verteld

4 jaar geleden

Ook mijn eerste kindje. Kan het niet geloven. Nu wachten tot 27-02 voor de eerste echo🥰

4 jaar geleden

Gefeliciteerd (aanstaande) moeders! Wat een knal uitslagen op sommige testen zeg! Ik ga morgen de 2v5 proberen van de Kruidvat🤞❤️liefs

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne 1991

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik ben voor de eerste keer zwanger best wel onv ...
Hier ook krampen in de onderbuik en gevoelige borsten spelen nu ook op! Hier weet 1 collega het van mij omdat ik in de kinderopvang werk dus dingen kunnen zwaarder worden en mijn ouders. Dan zijn ze er voor me mocht het goed gaan en (hopelijk) niet fout! De rest komt na 12 weken!❤️😊

4 jaar geleden

4+6 zwanger van ons eerste kindje! Eerste ronde clomid (ivm uitblijvende eisprong) en gelijk raak dus ontzettend blij verrast! En nu met 7+3 eerste echo bij fertiliteitsarts 🥰

4 jaar geleden

Ons tweede kindje, we hebben het al vertelt aan mijn ouders, zusje en vandaag aan mijn schoonmoeder. Ben niet zo goed in dit soort “geheimen” 😅.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Wij weten sinds begin deze week ook dat wij eindelijk ons eerste kindje mogen verwachten, na een medisch traject van 2 jaar... We hadden ons voorgenomen om het nog stil te houden, maar ik ontplof van blijdschap!!

4 jaar geleden

Afgelopen week positief getest voor ons eerste kindje :) Vandaag al stiekem door de prenatal gelopen en fantaseren welke spulletjes we graag willen hebben, in de hoop dat we geen bekenden tegen kwamen😂

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wij verwachten ook ons eerste kindje. Ben heel blij maar ook heel zenuwachtig. Dit was de eerste serieuze poging en gelijk raak. Wij hebben het nog aan niemand verteld. Daar wachten we nog even mee. Vind het wel moeilijk om m’n mond te houden en niet continue met een glimlach op m’n gezicht rond te lopen.

4 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd! Ook ik ben zwanger van ons eerste kindje. Vandaag precies 5 weken. Ik begrijp heel goed je spanning! Heb op 24 februari de eerste echo, maar dat lijkt nog zo ver weg! Voor nu houden we het nog voor ons. Als alles goed gaat willen we het na de 1e echo (bij 8 weken) aan familie vertellen. Geniet van je zwangerschap!